- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag rustige training in een fucking drukke gym.
Gaan we nou goddorie allemaal weer terug naar pre-corona drukteVolgende week weer normaal en dan weer eens op ‘zakenreis ‘

Nee, niet helemaal. Op werk is het drukker dan ooit, maar ik ga wel minstens 2 dagen thuis blijven werkenGaan we nou goddorie allemaal weer terug naar pre-corona drukte![]()
. Ik werkte al 1-2 dagen thuis voor corona, nu 100%, maar wij gaan idd ook naar half/half binnenkort.Nee, niet helemaal. Op werk is het drukker dan ooit, maar ik ga wel minstens 2 dagen thuis blijven werken.
Dat reizen hoort er soms bij en is ook niet heel erg. Gaan naar zuid Europa in een goed hotel en we zullen we goed verzorgd worden door onze collega’s. Nu maar hopen op een gym in het hotel.
Is dat met gestrekte benen?
Ja, zo goed als. Ik houd ze licht gebogen want stijve hark. eigenlijk die ik toes to bar, dus voeten echt zo hoog mogelijk.
Dat is pittig danJa, zo goed als. Ik houd ze licht gebogen want stijve hark. eigenlijk die ik toes to bar, dus voeten echt zo hoog mogelijk.
Geniet van het etenZo, ik ben paar dagen vergeten. 16, 18 getraind en 17 gerend.
En ik zit nu ergens in Italië in een hotel. Met best een ok gym. Dus elke dag een klein uurtje trainen. Niet te hard, meer om het eten en de wijn hier te verdienen. …

Alles green pass. Elke keer. En overal mondkapjes, handen desinfecteren etc.Geniet van het eten
Vragen ze nu wat vaker om de green pass? Vorige maand zat het nog niet erg tussen de oren bij de uitbaters ..... is ons 1x gebeurd in de hele week.
OK, green pass was toen nog een beetje nieuw denk ik, maar idd overal handgel en mondkapjes binnen zolang je niet aan een tafeltje zat, dus ook weer als je naar WC of kassa loopt....Alles green pass. Elke keer. En overal mondkapjes, handen desinfecteren etc.
Klopt, maar iets met janken over vrijheid. Ik zie hier in Milaan iedereen gewoon alles doen trouwens. Restaurants zijn gezellig en vol. Straten zijn druk.OK, green pass was toen nog een beetje nieuw denk ik, maar idd overal handgel en mondkapjes binnen zolang je niet aan een tafeltje zat, dus ook weer als je naar WC of kassa loopt....
Het helpt blijkbaar wel, want die 15% niet ingeente wappies zorgen ervoor dat Nederland inmiddels weer donkerrood is op de kaart, terwijl Italie grotendeels groen is en deels geel.
En naast onze boreale wappies hebben we ook nog eens de biblebelters die voor iedere politieke coalitie nodig zijn. Italie kent alleen katholieken waar de officiele lijn is dat inenten een daad van naastenliefde is voor de mensen die een plaatsje in het ziekenhuis wél nodig hebben.Klopt, maar iets met janken over vrijheid. Ik zie hier in Milaan iedereen gewoon alles doen trouwens. Restaurants zijn gezellig en vol. Straten zijn druk.
Zij kunnen het wel, of misschien luisteren ze wat minder naar de ontevreden tjerrie stemmers.