Fitness Seller

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

Hopsa, weer een blessure. Een shin splint. Beginnend gelukkig. Rustig aan met hardlopen dus. Racefiets naar weer pakken als het droog is.

En gelukkig is de sportschool open.

Rustig opbouwen.

Bp:
3x8x60

Jacks chest machine
3x60 tot failure

Pull-ups
3x6xbw en groen elastiek
5 negatives

Sq
4x5x120

Calf raise
3x15x130

Barbell curl
3x15x35

Weighted jackknife
2x15

Lekker lucht getraind. Voelt prima. Fitgirl raakte nog bijna haar gebit kwijt toen ze 40kg probeerde te benchen. Ze had geluk. Daarna heb ik haar naar gespot…
 
Ja voorzichtig, of techniek wat aanpassen?
 
Ja voorzichtig, of techniek wat aanpassen?
Voorzichtig, niet te veel belasten. Compressie sokken gekocht. Af en toe fietsen ipv rennen.

Misschien reactie op nieuwe schoenen
 
Laatst bewerkt:
Wat gelopen, wat getraind. Vandaag eindje op de racefiets. Schenen lijken redelijk ok. Morgen groter stuk rennen om te testen…. Of naar de sportschool…
 
Ja, nieuwe schoenen kunnen natuurlijk even wennen zijn, je hebt voldoende ervaring om daar verstandig mee om te gaan :thumb:
 
Ja, nieuwe schoenen kunnen natuurlijk even wennen zijn, je hebt voldoende ervaring om daar verstandig mee om te gaan :thumb:
Beetje rustiger aan, stukje fietsen en ik heb van die conpressietubes gekocht.
 
Gisteren rustdag, vandaag stukje tempo gelopen, 11,5km in 58 minuten. Prima te doen en goed hersteld van zondag.

Morgen denk ik een stukje op de racefiets bij wijze van hersteltraining.
 
Ik gisteren 5km zone 4 bijna 6min de kilometer poh. Maar heb ook niet echt meer gelopen of gefiets. Knie issue lijkt nu wel over te zijn 🤞🤞
 
Ik gisteren 5km zone 4 bijna 6min de kilometer poh. Maar heb ook niet echt meer gelopen of gefiets. Knie issue lijkt nu wel over te zijn 🤞🤞
Je bent binnen een week of drie weer terug joh. Als je tenminste eens voor 1x rustig opbouwt....
 
Zo. Weekend.

Woensdag: 20km fietsen hersteltraining.
Donderdag: intervals 7km
Vrijdag: rust
Zaterdag: gym, na een week waar ik vanwege allerlei mensen met Corona maar even niet ergens anders naar binnen ben gegaan.

Rackpulls
3x5x160

Ohp
3x5x52,5

Bor
3x5x100

Cable cross-overs
12-12-7x35

Facepull
3x12x60

Triceps rop
2x15x65

Jacks low chest plate loaded dinges
4x 50 tot fail

Palloff press
4x10xgroen elastiek

Lat pulldown
3x70 tot fail.

Viel niet tegen, ben wel wat kracht kwijt maar niet zo veel. Wel in een maand een stuk fitter geworden qua cardio. En de sauna was weer lekker. Morgen weer cardio.
 
Lekker stukkie fietsen: 65km in de zon. Lekker hoor!
 
Bp:
3x4x75 (schouder doet meteen weer pijn)

Wide chest machine
3x12x60

High chest machine
3x10x50

SQ
3x5x120

Calf raise
3x12x140

Lat pulldown
3x8x80
2x6x85

Barbell curl
3x10x35

Weighted jackknife
3x15x6kg

Weer beetje inkomen na de lockdown en een weekje quarantaine. Ga mijn schema beetje veranderen, minder volume benchen en wat meer plate loaded. Minder pijn. Algemeen ook wat minder volume per oefening. Heb wat meer herstel nodig denk ik.
 
Back
Naar boven