XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoeveel koste de verzendkoste naar belgie??

buiten de verzendkosten zijn er ook nog eens de portokosten...eigenlijk de enige site die ik ken die met portkosten werkt...maar de producten lijken mij wel dik in orde! Hoewel ik nog niets besteld heb bij hem, lijkt Bas mij top;)

• Topic Starter Topic Starter
buiten de verzendkosten zijn er ook nog eens de portokosten...eigenlijk de enige site die ik ken die met portkosten werkt...maar de producten lijken mij wel dik in orde! Hoewel ik nog niets besteld heb bij hem, lijkt Bas mij top;)

Hoi Kiki,

Dat zie je verkeerd. Verzendkosten= portokosten. Het is dus niet EN, EN.
Het zijn twee verschillende termen voor hetzelfde bedrag.
In Nederland betalen klanten €4,95 portokosten voor orders onder de € 50.
Boven de € 50 zijn er geen portokosten. Verder komt daar niks bij.

Onze Belgische klanten betalen portokosten naar het gewicht van de zending.
Wij nemen ongeveer de helft van de daadwerkelijke portokosten voor onze rekening als we naar Belgie verzenden.

De meeste sites werken met portokosten. De sites die niet met portokosten werken verwerken deze kosten in hun producten.

Groeten,

Bas

@ sportfood.nl

Ik heb de eerste shakjes al weer te pakken. Als vanouds smaken ze weer goed! Als kerstpakket een nieuwe blender gekregen, dus dat maakt het allemaal weer een stukje makkelijker

Hoi Bas,

Is die Hydroxycut Hardcore een beetje aanbeveelbaar(graag objectieve mening)? wil namelijk wat lager in BF, doe nu al een beetje cardio.

Hoi Bas,

Is die Hydroxycut Hardcore een beetje aanbeveelbaar(graag objectieve mening)? wil namelijk wat lager in BF, doe nu al een beetje cardio.

Hoi pol0100,

Als ik zelf nu moest gaan cutten, zelfs tot wedstrijd%, zou ik de Hydroxycut Hardcore er als hulpmiddel bijpakken.
Ik begrijp uteraard dat je naar een misschien nog objectievere mening zoekt.
Ik weet dat DavyO van dit forum de Hydroxycut laatst, naar tevredenheid, bij zijn wedstrijdcut heeft gebruikt.

Hij kan je wellicht een compleet onbevooroordeelde mening geven.:)

Groeten,

Bas

@ Luukie 23.
Best Body heeft de smaak pas geleden nog wat verbeterd. Glad you like it!:D

Hoi pol0100,

Als ik zelf nu moest gaan cutten, zelfs tot wedstrijd%, zou ik de Hydroxycut Hardcore er als hulpmiddel bijpakken.
Ik begrijp uteraard dat je naar een misschien nog objectievere mening zoekt.
Ik weet dat DavyO van dit forum de Hydroxycut laatst, naar tevredenheid, bij zijn wedstrijdcut heeft gebruikt.

Hij kan je wellicht een compleet onbevooroordeelde mening geven.:)

Groeten,

Bas

@ Luukie 23.
Best Body heeft de smaak pas geleden nog wat verbeterd. Glad you like it!:D

Ik ben zeer tevreden over Hydroxycut Hardcore. Ik heb deze zoals Bas al aangeeft gebruikt tijdens mijn wedstrijd voorbereiding voor de YBF afgelopen 3 december. In combinatie met een goed dieet en training kan Hydroxycut Hardcore je zeker helpen wat extra % bf te verbranden. Ik zou er zelf niet te vroeg in je cut mee beginnen, maar pas als je geen gram meer lijkt af tevallen. Begin er dan pas mee, en bouw op zoals op de verpakking staat vermeld staat. Prima product, heeft mij zeker geholpen.

Top product IMHO :thumbup: , en sportfood.nl is de goedkoopste van de NL hiermee, bij de meeste (online) shops betaal je 10 euro meer! :D

heb iemand ervaring met dit product??
SportFood.nl voor sportvoeding

want mijn weightgainer is bijna op.
dus ik keek voor nieuwe en toen kwam ik dit tegen.
maar er stonden nog geen revieuws bij het product zelf.

dus daarom vraag ik het hier even.

heb iemand ervaring met dit product??

want mijn weightgainer is bijna op.
dus ik keek voor nieuwe en toen kwam ik dit tegen.
maar er stonden nog geen revieuws bij het product zelf.

dus daarom vraag ik het hier even.

Hangt ervan af wat je doel is! Er zitten per 100g 50g eiwitten en 34g koolhydraten in. Als je echt graag ook een beetje vet zou bijwinnen is de bodybuilder een betere keuze lijkt me! Als je de vetwinst wil beperken, lijkt deze die jij voorstelt wel een goede keuze denk ik!

Succes met je keuze!

ik wil het leger in.
dus bb is niet mijn doel natuurlijk.
maar om dat er ook bijstond voor extra spiermassa.

ik wil het leger in.
dus bb is niet mijn doel natuurlijk.
maar om dat er ook bijstond voor extra spiermassa.

Hoi Jeffrey,

We hebben 3 verschillende soorten weightgainers.
Iedere weightgainer sluit weer aan bij een andere voedingsbehoefte.

Crash: deze weightgainer bevat veel koolhydraten en een beetje eiwitten.
Ideaal en goedkoop voor degenen die uit hun voeding (bijna) genoeg eiwitten binnenkrijgen, maar moeite hebben om aan de gewenste kcal/ koolhydraten te komen. Ook ideaal als trainingsboost of al basis van een post workout shake.

Volume Whey: dit is een mix tussen een whey eiwit en een weightgainer.
Ideaal voor sporters die een goed eiwit supplement zoeken waar tevens genoeg koolhydraten en kcal inzitten. Ook ideaal als maaltijd vervanger.

Bodybuilder
: Bevat veel hoogwaardige eiwitten en veel hoogwaardige koolhydraten in 1 gainer. Door de specifieke mix van korte- en lange keten koolhydraten is dit onze meest geavanceerde weightgainer. Deze is specifiek samengesteld voor de krachtsporter.

Zoals je ziet dienen alle 3 de producten een doel. Het is belangrijk om voor jezelf te bepalen aan welke voedingsstof(eiwitten of koolhydraten of beiden) je het meeste behoefte hebt en daar je keuze op afstemmen.:)

Groeten,

Bas

ik heb zelf weightgainer thuis staan.
en daar ben ik erg positief over.
4 kilo in 2 weken.de weegschaal heb nog nooit zo hoog gestaan.65 kg maar toch.ik kom heel moeielijk aan.
dus is het dan ook het beste om die dan te houden??

ik heb zelf weightgainer thuis staan.
en daar ben ik erg positief over.
4 kilo in 2 weken.de weegschaal heb nog nooit zo hoog gestaan.65 kg maar toch.ik kom heel moeielijk aan.
dus is het dan ook het beste om die dan te houden??

Als de weightgainer die je nu hebt zijn werk doet zie ik geen reden om hem niet aan te houden.
Je kunt wel op de verpakking eens kijken wat de eiwit/koolhydraten/vet verhouding is en eens rondneuzen naar wellicht voordeligere gainers met dezelfde samenstelling voor de volgende keer.

Ik ben zeer tevreden over Hydroxycut Hardcore. Ik heb deze zoals Bas al aangeeft gebruikt tijdens mijn wedstrijd voorbereiding voor de YBF afgelopen 3 december. In combinatie met een goed dieet en training kan Hydroxycut Hardcore je zeker helpen wat extra % bf te verbranden. Ik zou er zelf niet te vroeg in je cut mee beginnen, maar pas als je geen gram meer lijkt af tevallen. Begin er dan pas mee, en bouw op zoals op de verpakking staat vermeld staat. Prima product, heeft mij zeker geholpen.

Top product IMHO :thumbup: , en sportfood.nl is de goedkoopste van de NL hiermee, bij de meeste (online) shops betaal je 10 euro meer! :D

sponsor contract afgesloten ??? :D

oke Bas , de bestelling naar Goes is binnen . 48 uur .
snelle service .
zo doe ik graag zaken.
next time.
:klink:

heey morgen ff op school weer een bestelling plaatsen nu ff slapen
heb mn tegoed bon nog steeds :D
als ik morge besteld, ( rembours) ist dan voort weekend binne? jawel tog?

heey morgen ff op school weer een bestelling plaatsen nu ff slapen
heb mn tegoed bon nog steeds :D
als ik morge besteld, ( rembours) ist dan voort weekend binne? jawel tog?

He Wesley,

Bedankt voor je bestelling.
Als een rembourspakket vrijdag op de bus gaat wordt het meestal maandag aangeboden.
In het weekend worden geen rembourspaketten aangeboden door de post.
Je bestelling gaat in ieder geval gelijk de deur uit.
De tegoed bon en de rest regelen we wel.;)

Groeten, Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven