XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Bas,

Bestelling vandaag ontvangen en bedankt voor de extra’s. :clap: :clap: :clap:

Bas,

Zou u mij de smaak van Bodybuilder van Inner Armour (chocolade) kunnen beschrijven. Ik zou willen weten of die flauw van smaak is of eerder een straffe chocolade smaak heeft.

Vanmiddag voor 95,95 besteldt (2,7kg whey, 500 gram creatine en stacker 4 voor t vrouwtje), zitten daar nog acties aan vast? :rolleyes: ;)

hey bas, pakket is binnen! supersnelle service! en bedankt daarvoor.

Nog bedankt voor het extraatje trouwens:).

• Topic Starter Topic Starter
Bas,

Zou u mij de smaak van Bodybuilder van Inner Armour (chocolade) kunnen beschrijven. Ik zou willen weten of die flauw van smaak is of eerder een straffe chocolade smaak heeft.

De smaak van choco Bodybuilder is een straffe (diepe) cacao smaak. Ik vind hem zelf erg lekker omdat er geen chemische nasmaak aan vastzit.

@ Arno ;)

@ de rest- graag gedaan!

iemand dat spul al gehad van sylvester stallone?

Ik ben erg tevreden over de inner armour whey,mengt goed en smaakt ook goed :D

bestelling weer netjes ontvangen zoals altijd :D

Ik ben erg tevreden over de inner armour whey,mengt goed en smaakt ook goed :D

Thanks Arno! Ik vind het zelf ook een top whey. Prijs/kwaliteit vind ik erg sterk.

@Tijink- wij voeren geen Instone producten meer in ons assortiment.

@basler01- you're welcome;)

Hey,

Hoeveel ml gaat er in zo'n shakebeker?????

Zo veel,

Hebben jullie niet een kleinere formaal shakebeker?

Wij zijn niet merk gebonden en dat geeft ons de vrijheid om naar de beste prijs/kwaliteit verhoudingen op de markt te zoeken. Zo kan het zijn dat we de whey van het ene merk voeren maar de Creatine weer van een ander merk.
Wij bepalen dus zelf wat in ons assortiment komt en zijn niks verplicht t.o.v. geen enkele fabrikant of leverancier.
Instone heeft een aantal goede producten, maar helaas ook erg hoge prijzen. Wij vonden persoonlijk dat de prijs/kwaliteit op den duur niet meer in verhouding was en hebben dus voor andere producten gekozen.
Op zich wel jammer, wat ben zelf een grote fan van Sylvester Stallone!:p (de oprichter van Instone)

Hey, ik had een vraagje:

Dat Aquaflex vochtafdrijver waarneer moet je dat innemen?? na je avond eteen of voor het trainen?????

Wij zijn niet merk gebonden en dat geeft ons de vrijheid om naar de beste prijs/kwaliteit verhoudingen op de markt te zoeken. Zo kan het zijn dat we de whey van het ene merk voeren maar de Creatine weer van een ander merk.
Wij bepalen dus zelf wat in ons assortiment komt en zijn niks verplicht t.o.v. geen enkele fabrikant of leverancier.
Instone heeft een aantal goede producten, maar helaas ook erg hoge prijzen. Wij vonden persoonlijk dat de prijs/kwaliteit op den duur niet meer in verhouding was en hebben dus voor andere producten gekozen.
Op zich wel jammer, wat ben zelf een grote fan van Sylvester Stallone!:p (de oprichter van Instone)

Wel jammer had het wel een keer willen proberen, ik dacht omdat het op jullie site stond dat jullie dat binnenkort binnenkregen maarjah als jullie het ooit binnenkrijgen zie ik het vanzelf wel. Iniedergeval bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven