Poewiet
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bas,
Zou u mij de smaak van Bodybuilder van Inner Armour (chocolade) kunnen beschrijven. Ik zou willen weten of die flauw van smaak is of eerder een straffe chocolade smaak heeft.

Ik ben erg tevreden over de inner armour whey,mengt goed en smaakt ook goed![]()

Zo veel,
Hebben jullie niet een kleinere formaal shakebeker?

@Tijink- wij voeren geen Instone producten meer in ons assortiment.
(de oprichter van Instone)Wij zijn niet merk gebonden en dat geeft ons de vrijheid om naar de beste prijs/kwaliteit verhoudingen op de markt te zoeken. Zo kan het zijn dat we de whey van het ene merk voeren maar de Creatine weer van een ander merk.
Wij bepalen dus zelf wat in ons assortiment komt en zijn niks verplicht t.o.v. geen enkele fabrikant of leverancier.
Instone heeft een aantal goede producten, maar helaas ook erg hoge prijzen. Wij vonden persoonlijk dat de prijs/kwaliteit op den duur niet meer in verhouding was en hebben dus voor andere producten gekozen.
Op zich wel jammer, wat ben zelf een grote fan van Sylvester Stallone!(de oprichter van Instone)