Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je hem toch al lang moeten binnengekregen hebben??![]()

He Maniak,
Houd er rekening mee dat er 2 Kerstdagen (dinsdag en woensdag) deze week tussen hebben gezeten.
Dus als je maandag besteld hebt dan is je betaling pas gisteren (donderdag) bij ons binnengekomen.
Ik zie dat jouw pakket dan ook gisteren gelijk verstuurd is. Normaal gesproken zou die dan vandaag binnen zijn gekomen, maar de post komt ook om in de kerstdrukte, dus het zal zeker morgen bij je aangeboden worden.
Sportieve groeten,
Bas
?Ruik ik hier een nieuw shake bekertje voor het missen van mijn overheerlijke aardbeien shake?

Haha!
Help ons eraan herinneren bij je volgende bestelling.
Ik las bij onze andere sponsors hier overigens dat zij ook last hebben van TNT traagheid deze week.

Haha dat ga ik zeker doen!
Heb hem helaas nog niet binnen...![]()

Stuur ons even een pm'tje met je echte naam, dan sporen we je pakket even op via track en trace.
Dit is overigens wel een hele erge slechte en trage Kerstperiode van de TNT post geweest.![]()

Raaaar
Nou ik heb hem binnen, na 12 dagen...
En ze kwamen hem om 10 uur s'avonds afleverenRaaaar
Maargoed kheb hem , en die shakebeker hou ik tegoed haha!![]()

He jammerMaar ik zal zeker plezier hebben ja.... heb je vandaag nog paketten opgestuurd? en bezorgt TNT ook op zaterdag?
![]()
CoC #1.5 en #2.5 besteld, hoop dat je ze nog hebt liggen.

Hoe zit het eigenlijk met expand your hands-bands en grippers. Je moest er geloof ik 3 kopen, toch? Telt het ook als je een week eerder er eentje hebt besteld en nu nog 2?He Tjok,
Bedankt voor je bestelling.
Alle grippers hebben we op voorraad, dus dat is geen probleem.
Sportieve groeten,
Bas