XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En vandaag , helaas ook niks. . .

• Topic Starter Topic Starter
En vandaag , helaas ook niks. . .

He Maniak,

Houd er rekening mee dat er 2 Kerstdagen (dinsdag en woensdag) deze week tussen hebben gezeten.
Dus als je maandag besteld hebt dan is je betaling pas gisteren (donderdag) bij ons binnengekomen.
Ik zie dat jouw pakket dan ook gisteren gelijk verstuurd is. Normaal gesproken zou die dan vandaag binnen zijn gekomen, maar de post komt ook om in de kerstdrukte, dus het zal zeker morgen bij je aangeboden worden.;)

Sportieve groeten,

Bas

He Maniak,

Houd er rekening mee dat er 2 Kerstdagen (dinsdag en woensdag) deze week tussen hebben gezeten.
Dus als je maandag besteld hebt dan is je betaling pas gisteren (donderdag) bij ons binnengekomen.
Ik zie dat jouw pakket dan ook gisteren gelijk verstuurd is. Normaal gesproken zou die dan vandaag binnen zijn gekomen, maar de post komt ook om in de kerstdrukte, dus het zal zeker morgen bij je aangeboden worden.;)

Sportieve groeten,

Bas

Ruik ik hier een nieuw shake bekertje voor het missen van mijn overheerlijke aardbeien shake:p?

Ruik ik hier een nieuw shake bekertje voor het missen van mijn overheerlijke aardbeien shake:p?

Haha!:p

Help ons eraan herinneren bij je volgende bestelling.;)

Ik las bij onze andere sponsors hier overigens dat zij ook last hebben van TNT traagheid deze week.

Vorige week zaterdag besteld, vandaag binnen, k*t kerst, toch bedankt bas voor 't snelle opsturen, anders was 't volgend jaar ergens binnen gekomen :roflol: :thumbup:

Allereerst iedereen natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst met veel droge massa!

Om de extra kilo's wat sneller aan te kunnen zetten hebben we een nieuwe weightgainer in het assortiment opgenomen. Uit de zeer gewardeerde Stacker range is dit STACKER G

Hier te vinden:SportFood.nl voor sportvoeding

Haha dat ga ik zeker doen!

Heb hem helaas nog niet binnen...:(

Stuur ons even een pm'tje met je echte naam, dan sporen we je pakket even op via track en trace.
Dit is overigens wel een hele erge slechte en trage Kerstperiode van de TNT post geweest.:rolleyes:

He Bas :rolleyes: heb je nog T shirts? Ik heb net CoC Gripper #1 en #2 besteld.:D

Stuur ons even een pm'tje met je echte naam, dan sporen we je pakket even op via track en trace.
Dit is overigens wel een hele erge slechte en trage Kerstperiode van de TNT post geweest.:rolleyes:

Nou ik heb hem binnen, na 12 dagen...:eek:

En ze kwamen hem om 10 uur s'avonds afleveren??? Raaaar

Maargoed kheb hem , en die shakebeker hou ik tegoed haha!:cool:

Nou ik heb hem binnen, na 12 dagen...:eek:

En ze kwamen hem om 10 uur s'avonds afleveren??? Raaaar

Maargoed kheb hem , en die shakebeker hou ik tegoed haha!:cool:

@ Supreme
Bedankt voor je bestelling.
Helaas zijn er geen shirts meer, maar plezier zul je zeker hebben met de grippers!;)

@ Maniak
Eindelijk! Dit waren echt de ergste Kerst/ Oud en nieuw post vertragingen die we hebben meegemaakt. Ben blij dat die dagen weer achter de rug zijn!:rolleyes:

He jammer :) Maar ik zal zeker plezier hebben ja.... heb je vandaag nog paketten opgestuurd? en bezorgt TNT ook op zaterdag? :D

He jammer :) Maar ik zal zeker plezier hebben ja.... heb je vandaag nog paketten opgestuurd? en bezorgt TNT ook op zaterdag? :D

Op vrijdag versturen wij zeker pakketten en zaterdags worden pakketten ook bezorgd, dus met een beetje geluk kun je dit weekend al gaan grippen!

Ik heb ze binnen :D cool.. thx voor de whey :) en de snelle levering

CoC #1.5 en #2.5 besteld, hoop dat je ze nog hebt liggen.

Ik heb een maat van me overgehaald die niet aan sport doet die dingen te kopen, dus weer een koper erbij Bas :). Ik heb toch de Trainer nodig dus die bestel ik deze week erook bij, mooi dat ze op voorraad zijn:D

He Tjok,

Bedankt voor je bestelling.
Alle grippers hebben we op voorraad, dus dat is geen probleem.;)

Sportieve groeten,

Bas
Hoe zit het eigenlijk met expand your hands-bands en grippers. Je moest er geloof ik 3 kopen, toch? Telt het ook als je een week eerder er eentje hebt besteld en nu nog 2?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven