Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het eigenlijk met expand your hands-bands en grippers. Je moest er geloof ik 3 kopen, toch? Telt het ook als je een week eerder er eentje hebt besteld en nu nog 2?:D

Geen probleem. Geef bij je bestelling wel even aan dat het om je derde gripper gaat.

Krijg je dan gratis expand your hand bands ? Ik heb gisteravond alle grippers besteld op Guide/sport 1 en 2 na :D

Krijg je dan gratis expand your hand bands ? Ik heb gisteravond alle grippers besteld op Guide/sport 1 en 2 na :D

Ik zag het Supreme!:D
Je krijgt zeker de bands er gratis bij.

Bedankt voor je bestelling, het wordt vandaag nog verzonden.
Je hebt dan gelijk de No.4 ook in huis. Ben benieuwd...

Sportieve groeten,

Bas

Hij sluit de 1 nog niet eens, dus de 4 zal nog wel tijd duren, eerlijk gezegt denk ik dat ik het niet meer meemaak:roflol:

Ik zag het Supreme!:D
Je krijgt zeker de bands er gratis bij.

Bedankt voor je bestelling, het wordt vandaag nog verzonden.
Je hebt dan gelijk de No.4 ook in huis. Ben benieuwd...

Sportieve groeten,

Bas

thnx bas :D top..

Hij sluit de 1 nog niet eens, dus de 4 zal nog wel tijd duren, eerlijk gezegt denk ik dat ik het niet meer meemaak:roflol:

haha, ga jij nou maar eens meer dan 70 kg benchen man. Ik haal je wel in met die CoC's :D

Hey Bas,

waarom zie ik eigenlijk de Instantized whey van Inner Armour niet meer tussen jullie eiwitten staan ?

Hey Bas,

waarom zie ik eigenlijk de Instantized whey van Inner Armour niet meer tussen jullie eiwitten staan ?

He Calcification,

Zoals je weet gaan alle whey prijzen binnen nu en een aantal maanden fors omhoog.
De prijsverhoging die Inner Armour aankondigde was dermate extreem dat wij vonden dat de prijs/kwaliteit verhouding niet meer van dien aard was dat wij het naar de klant konden verantwoorden.
Vandaar dat wij er voor gekozen hebben om naar nieuwe opties te zoeken.
Wordt vervolgd!;)

Sportieve groeten,

Bas

Bas je hebt een pmtje van me (ja alweer)

Beste vrienden,

Sportfood.nl is gesloten van ma 4 t/m vr 8 februari.
Bestellingen die in die periode gemaakt worden worden maandag 11 februari weer verwerkt en verstuurd.

Om het ongemak voor onze klanten wat te verzachten sturen we bij iedere bestelling vanaf 15 euro, gemaakt van 04 t/m 8 februari gratis een 500 gram pot Best Body Creatine mee t.w.v. € 17,50! Een cadeau'tje voor het geduldig wachten.

Heb je liever je bestelling snel in huis (zonder de gratis Creatine), bestel dan voor vrijdag 1 februari 16.00 uur. Zorg s.v.p dat dan ook de betaling in huis is.

Sportieve groeten,

Bas

Haha, 'k neem aan dat er een minimum aan zit, anders zal je heel veel shakebekers verkopen :roflol:

haha hij heeft verkeerd getypt het moet zo zijn :

Beste vrienden,

Bestellingen die in die periode gemaakt worden worden maandag 11 februari weer verwerkt en verstuurd.

Om het ongemak voor onze klanten wat te verzachten sturen we bij iedere bestelling vanaf €15 en gemaakt van 04 t/m 8 februari gratis een 500 gram pot Best Body Creatine mee t.w.v. € 17,50!
Een cadeau'tje voor het geduldig wachten.

Heb je liever je bestelling nog snel voor het weekend in huis (zonder de gratis Creatine), bestel dan voor vrijdag 1 februari 16.00 uur. Zorg s.v.p dat dan ook de betaling bij ons binnen is.

Sportieve groeten,

Bas

haha hij heeft verkeerd getypt het moet zo zijn :

Beste vrienden,

Om het ongemak voor onze klanten wat te verzachten sturen we bij iedere bestelling vanaf €15 en gemaakt van 04 t/m 8 februari gratis een 500 gram pot Best Body Creatine mee t.w.v. € 17,50!
Een cadeau'tje voor het geduldig wachten.

Heb je liever je bestelling nog snel voor het weekend in huis (zonder de gratis Creatine), bestel dan voor vrijdag 1 februari 16.00 uur. Zorg s.v.p dat dan ook de betaling bij ons binnen is.

Sportieve groeten,

Bas

:o

Oops, goed gezien. Het moet idd vanaf idd. 15 euro zijn. Elders op de site staat het wel goed.

Ok heren (en dames?!) het bestellen kan beginnen!

Nog een keer kort de spelregels:

- Bestellen met de Creatine actie kan vanaf nu t/m vrijdag 8 februari.

- Bij alle bestellingen van boven de €15 (ex.porto) gemaakt in bovenvernoemde periode zal automatisch een 500 gram pot zuivere Creatine van Best Body toegevoegd worden. Hier hoef je verder niks voor te doen.

- Alle bestellingen zullen uiterlijk dinsdag 12 februari verzonden worden.

- Alle mails en andere correspondentie worden vanaf dinsdag 12 februari weer beantwoord.

Succes met bestellen en doe je voordeel ermee!

Sportieve groeten,

Bas

K ga wel ff iets bestellen denk ik, als k mn inet bankieren op tijd krijg :D

2x bb whey besteld gratis creatine yey :p

Nou dat kan ik niet voorbij laten gaan he :)

Dus vandaag ook maar even snel Stacker G gewichtstoename besteld dus kom maar op met die Creatine hehehehe

Trouwens zit er bij die Stacker een maatlepel in,, moet ik zeker weer gaan spitten in die pot voor de lepel :)

Betaling trouwens ook gedaan dus heb je maandag ook binnen.

groetjes,,

Jack

He Jack,

Bedankt voor je bestelling.
In de Stacker G gewichtstoename zit zeker een maatlepel.
Goede weightgainer trouwens de Stacker G, Zit o.a. 25% Whey Isolaat in.

Stacker G:SportFood.nl voor sportvoeding

Sportieve groeten,

Bas

Nou dat kan ik niet voorbij laten gaan he :)

Dus vandaag ook maar even snel Stacker G gewichtstoename besteld dus kom maar op met die Creatine hehehehe

Trouwens zit er bij die Stacker een maatlepel in,, moet ik zeker weer gaan spitten in die pot voor de lepel :)

Betaling trouwens ook gedaan dus heb je maandag ook binnen.

groetjes,,

Jack

hey bas,
heb gelijk 2 potjes nytric-efx besteld, heb het al eerder gebruikt ( 4 pillen voor de training) en beviel prima, ik heb alleen bij de laatste training 5 pillen genomen en dat beviel super! is 4 pillen max? of kan ik er ook 5 of 6 innemen? weeg rond de 120 kg.

hey bas,
heb gelijk 2 potjes nytric-efx besteld, heb het al eerder gebruikt ( 4 pillen voor de training) en beviel prima, ik heb alleen bij de laatste training 5 pillen genomen en dat beviel super! is 4 pillen max? of kan ik er ook 5 of 6 innemen? weeg rond de 120 kg.

Hey Skinnie,

5 pillen zijn geen probleem. Zeker niet met jouw lichaamsgewicht.
Je doet je naam Skinnie geen eer aan met zo'n gewicht!:p

Sportieve groeten,

Bas

Mooie site !

En lekker goedkoop !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven