XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
De nieuwe Stacker X-tra shots zijn binnen!

Super krachtige, vloeibare energie shots voor de training (of uitgaan). Verkrijgbaar per los flesje of 12 flesjes box.

We hebben nu een krachtige en zeer voordelige pre/post en during work-out stack in ons assortiment: Best Body GROW Stack.

:meal:

Geheel off topic maar: Woon jij toevallig naast de ''Zuper'' :rolleyes:

Naja bump , woops sticky..

Nog nooit van de Zuper gehoord, dus ik verwacht niet dat ik ernaast woon!:p
Oh sorry ik fietste erlangs en toen keek ik in dat huis naar binnen en zag een tv aan staan met een contest video dus tja..mischien ..want jij woont tog ook in zutphen ''weet niet de naam van de straat''
Als dit zo is: me moeder zocht voor mij een personal (de shat) coach ik zocht iemand waar ik me definitie kon mee opbouwen en pose, moeder keek op web (toevallig deze) en zag jou volgens mij in zutphen wonen dus vandaar.

Wat een verhaal :o

Oh sorry ik fietste erlangs en toen keek ik in dat huis naar binnen en zag een tv aan staan met een contest video dus tja..mischien ..want jij woont tog ook in zutphen ''weet niet de naam van de straat''
Als dit zo is: me moeder zocht voor mij een personal (de shat) coach ik zocht iemand waar ik me definitie kon mee opbouwen en pose, moeder keek op web (toevallig deze) en zag jou volgens mij in zutphen wonen dus vandaar.

Wat een verhaal :o

Woon enkele uren van Zutphen (noord-limburg) vandaan, dus ik denk dat dit iemand is die gewoon op Sportfood wil lijken!:D

Beste DBB'ers,

We hebben een goede partij eiwitten ingekocht met een heel leuk prijskaartje!

Het gaat om Mamut 4 componenten eiwit. Deze eiwit bestaat uit Whey, Soja Isolaat, Melk eiwit en kippenei-eiwit.
Ideaal voor het innemen door de dag heen dus vanwege de verschillende snelheden waarmee de verschillende componenten in het bloed terechtkomen.

De voedingswaarden zien er voor deze prijsklasse ook erg netjes uit met zo'n 77,5 gram eiwit per 100 gram.

Smaken zijn vanille en choco.

Uitproberen kan ook want er is ook een kilo verpakking verkrijgbaar voor €16. De 3 kg pot kost €39.

hoeveel eiwit/koolydraten/vet kcal zit er in 3scoops bsn true-mass? staat niet op de pot?

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
In ons 3,5 jarige bestaan was vandaag ons recorddag wat aantal bestellingen betreft!:banana:

Meerendeels DBB'ers die voor de RAW IRON producten gingen. Thanks allemaal voor het vertrouwen en ga vooral zo door!:D

Vraagje over vetmeter:
Er staat neem 1 inch(2.5cm) boven je heupbeen voor het vel dat je vastneemt met je wijsvinger. Rode stip.
Dan moet je iets van 2-3 inch vel vastnemen, gewoon stukje vel tussen duim en wijsvinger nemen.
De vetmeter 1cm van je duim/wijsvinger op je vel zetten.
Duwen totdat je hij klikt. Dan aflezen op de grafiek.
Ik kom uitlezingen uit van 8 tot 11 mm.
Wat doe ik verkeerd?
Vind het een grote afwijking 8-11mm, En het maximum dat ik uitkom is dan 12% bf wat toch ik toch wel weinig vind.

@grippers kun je opwarmen door gewoon aantal keer in de lucht te knijpen?

Vraagje over vetmeter:
Er staat neem 1 inch(2.5cm) boven je heupbeen voor het vel dat je vastneemt met je wijsvinger. Rode stip.
Dan moet je iets van 2-3 inch vel vastnemen, gewoon stukje vel tussen duim en wijsvinger nemen.
De vetmeter 1cm van je duim/wijsvinger op je vel zetten.
Duwen totdat je hij klikt. Dan aflezen op de grafiek.
Ik kom uitlezingen uit van 8 tot 11 mm.
Wat doe ik verkeerd?
Vind het een grote afwijking 8-11mm, En het maximum dat ik uitkom is dan 12% bf wat toch ik toch wel weinig vind.

@grippers kun je opwarmen door gewoon aantal keer in de lucht te knijpen?

Bedoel je dat je de afwijking tussen 8 en 11 mm veel vindt? Dus die 3mm verschil?
Een veschil in meting kan optreden als je de meter wat langer op je huid houdt. Door wat langer te knijpen verdwijnt er wat vocht uit je huidplooi dat voor een meetverschil kan zorgen.
De meter is een van de nauwkeurigste verkrijgbaar dus als je goed gemeten hebt en je komt uit op 12% dan zit je daar echt in de buurt.

Opwarmen voor een gripper kan je doen door bijv. een bol stof(sokken) op te rollen en in te knijpen.

Bedoel je dat je de afwijking tussen 8 en 11 mm veel vindt? Dus die 3mm verschil?
Jep want elke mm is 1% verschil in bf.
Mja omdat het op een andere plaats is gemeten. Is er een andere uitleg voor de plaats, Of moet ik nog wat oefenen.
Ik denk toch wel dat ik wat meer dan 12% heb (wel hou ik wat vocht vast, maar dan nog)

Hoi Bas,
Ik ga zelf ook de Raw Iron Whey maar bestellen, ben er wel benieuwd naar!
Verder heb ik eigenlijk een vraagje: Sommige webwinkels kan je eenmalig machtigen om het bedrag van een bestelling van je rekening af te schrijven. Dit is voor mij ideaal omdat ik geen internetbankieren heb. Is het voor jullie site misschien ook niet handig om een dergelijke optie als betaalmethode toe te voegen? Of misschien komt daar heel veel bij kijken qua wetgeving etc ?

Hoi Sportfood.nl

ik vroeg mij af welke Fatburners het meeste effectief zijn die jullie hebben.

laat me iets weten

grtz

Hoi Bas,
Ik ga zelf ook de Raw Iron Whey maar bestellen, ben er wel benieuwd naar!
Verder heb ik eigenlijk een vraagje: Sommige webwinkels kan je eenmalig machtigen om het bedrag van een bestelling van je rekening af te schrijven. Dit is voor mij ideaal omdat ik geen internetbankieren heb. Is het voor jullie site misschien ook niet handig om een dergelijke optie als betaalmethode toe te voegen? Of misschien komt daar heel veel bij kijken qua wetgeving etc ?

Hoi David,
We hebben voor de meest gangbare en makkelijke betaalmethodes gekozen zoals, Ideal, vooruit betalen, creditcard (Paypal) en rembours. Eenmalige machtiging zit hier helaas niet bij.
Als je geen internet bankieren hebt zijn er bij ons 2 mogelijkheden:
1) Je bestelt onder rembours. Dan betaal je contant aan de postbode. Hier komt helaas wel €5,50 extra bij omdat de TNT behoorlijk wat rekent aan ons hiervoor. (rembours kosten + percentage van het totaalbedrag)
2) Je kunt ook voorruit betalen door een betaalopdracht bij je bank in te leveren. Zodra het geld dan op onze rekening staat, versturen we dezelfde dag nog je order.

Goede keus trouwens de RAW IRON!:thumb:

Sportieve groeten,
Bas

Hoi Sportfood.nl

ik vroeg mij af welke Fatburners het meeste effectief zijn die jullie hebben.

laat me iets weten

grtz

He PBS,

De fatburners waar ikzelf de beste ervaring mee heb is de Hydroxycut Hardcore. Deze gebruikte ikzelf ook altijd als ondersteuning van mijn Bodybuilding wedstrijd dieet.
Over de Stacker4 krijgen we ook positieve reacties terug, maar die heb ikzelf nooit gebruikt.

Sportieve groeten,
Bas

Binnekort raw iron bestelle chocola. DIe beviel me goed. Ik neem meteen wel 4,5 kilo:D.

Komt er in de toekomst ook nog een bananen smaak? :D

Binnekort raw iron bestelle chocola. DIe beviel me goed. Ik neem meteen wel 4,5 kilo:D.

Komt er in de toekomst ook nog een bananen smaak? :D

Ja, lekker is die RAW IRON he?:D

Banaan is inderdaad de volgende smaak die er aan het assortiment wordt toegevoegd, maar dan praat je wel pas over een aantal maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven