PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Bas,
Bestelling in goede orde ontvangen thnx.
Al een ervaring bekend van HGHup geloof er vrij weinig van, maar het idee is interessant?

Jij ook Bas!
Ik heb 5KG aarbei besteld, van de sportswhey. Ben benieuwd hoe deze bevalt. Vast en zeker prima![]()

Inmiddels heb ik de sportwhey al enkele dagen binnen. Topservice!
Wat betreft de smaak; prima! Ik meng hem door mijn kwark heen, smaakt goed.
Maar ook door water of melk smaakt hij goed. Voor de prijs (65 euro/5kg) een goede whey!

Ja ik heb de Raw Iron professional whey,en ik moet zeggen top eiwit juiste samenstelling en natuurlijk een top smaak.
En dit alles toppie snel bezorgd door Sportfood.nl dit word mijn nieuwe leverancier,daar kan meneer Richard van Body-supplies zich eens een voorbeeld aan nemen!!!!!!!!!
Greetz....
Als ik weer whey nodig heb ga ik zeker jullie Sports whey proberen. Zeer nette prijs en samenstelling.
Ga eens beginnen met griptraining. Misschien dat dan eens mijn onderarmen gaan groeien
Heb een setje besteld

Gelijk maar me grippers getest omdat ik er echt zin in had!
100 kreeg ik goed dicht, makkelijke reps.
150 was pittig maar ook die kreeg ik dicht, voor paar reps gedaan.
200 zeer zeer lastig, bijna closed. (scheelde 1cm)
Niet slecht voor me 1e keer denk ik.![]()

Netjes!
De 150 is voor de meesten al aardig pittig, de 200 krijgen de meesten de eerste keer niet dicht. Zeker niet slecht dus de eerste keer!![]()

Thanks. Ja er stond als je de 200 voor je eerste keer dichtkrijgt ben je al behoorlijk sterk. Helaas ben ik dat dus net niet.
Godsamme man die grippers zijn echt veelste leuk om te doen dat ik gewoon heel de dag dat zou willen doen.![]()

Grippers zijn zeker erg verslavend, but don't overdo it, want ook door grippen kun je overtrainen!
Succes ermee!![]()