XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Bas,

Bestelling in goede orde ontvangen thnx.
Al een ervaring bekend van HGHup geloof er vrij weinig van, maar het idee is interessant?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Hoi Bas,

Bestelling in goede orde ontvangen thnx.
Al een ervaring bekend van HGHup geloof er vrij weinig van, maar het idee is interessant?

Hoi Patrick,

Graag gedaan!:)
De HGHup zit bij iedereen nog in de uitprobeer fase. Ik verwacht dat over een maand of 2 dat de eerste serieuze reviews te vinden zullen zijn.
Het idee is zeker interessant vooral als het goed zou blijken te werken. we houden het in de gaten!

Succes met de producten en je training.:)

Sportieve groeten,
Bas

• #1.063
Beste Sportfood atleten (en natuurlijk ook alle DBB'ers!:)),

Ik wens iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en dat al jullie (Bodybuilding) doelen dit jaar weer een stukje meer verwezenlijkt mogen worden!:thumb:

Sportieve groeten,
Bas

Jij ook Bas!

Ik heb 5KG aarbei besteld, van de sportswhey. Ben benieuwd hoe deze bevalt. Vast en zeker prima :thumb:

Inmiddels heb ik de sportwhey al enkele dagen binnen. Topservice!
Wat betreft de smaak; prima! Ik meng hem door mijn kwark heen, smaakt goed.
Maar ook door water of melk smaakt hij goed. Voor de prijs (65 euro/5kg) een goede whey!

• #1.067
Inmiddels heb ik de sportwhey al enkele dagen binnen. Topservice!
Wat betreft de smaak; prima! Ik meng hem door mijn kwark heen, smaakt goed.
Maar ook door water of melk smaakt hij goed. Voor de prijs (65 euro/5kg) een goede whey!

Hey Cookiemonster,

Graag gedaan!
De RAW IRON Sports Whey is idd erg goed te doen. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. (5kg voor €64,95).

Suuces ermee!;)

Sportieve groeten,
Bas

Ja ik heb de Raw Iron professional whey,en ik moet zeggen top eiwit juiste samenstelling en natuurlijk een top smaak.

En dit alles toppie snel bezorgd door Sportfood.nl dit word mijn nieuwe leverancier,daar kan meneer Richard van Body-supplies zich eens een voorbeeld aan nemen!!!!!!!!!

Greetz....

• #1.069
Ja ik heb de Raw Iron professional whey,en ik moet zeggen top eiwit juiste samenstelling en natuurlijk een top smaak.

En dit alles toppie snel bezorgd door Sportfood.nl dit word mijn nieuwe leverancier,daar kan meneer Richard van Body-supplies zich eens een voorbeeld aan nemen!!!!!!!!!

Greetz....

He Beasty Boy,

Bedankt voor het compliment!:thumb:
De RAW IRON Professional whey behoort ook tot het top segment van de Whey's en er is zeer veel zorg aan besteed. Daar kun je ook geen miskoop aan hebben.

Succes met je training.

Sportieve groeten,
Bas

Als ik weer whey nodig heb ga ik zeker jullie Sports whey proberen. Zeer nette prijs en samenstelling.

Ga eens beginnen met griptraining. Misschien dat dan eens mijn onderarmen gaan groeien :D
Heb een setje besteld

• #1.073
Ga eens beginnen met griptraining. Misschien dat dan eens mijn onderarmen gaan groeien :D
Heb een setje besteld

Welkom in de wereld van de grippers Pat!:D
Bij het juiste gebruik (gebruiksaanwijzingen zitten erbij) zal je gripper zeker sterker worden en dunner zullen je onderarmen zeker niet worden!;)

Grip totaal pakket besteld en aardig snel binnen! :thumbs:

Gelijk maar me grippers getest omdat ik er echt zin in had!

100 kreeg ik goed dicht, makkelijke reps.
150 was pittig maar ook die kreeg ik dicht, voor paar reps gedaan.
200 zeer zeer lastig, bijna closed. (scheelde 1cm)

Niet slecht voor me 1e keer denk ik. :p

• #1.076
Gelijk maar me grippers getest omdat ik er echt zin in had!

100 kreeg ik goed dicht, makkelijke reps.
150 was pittig maar ook die kreeg ik dicht, voor paar reps gedaan.
200 zeer zeer lastig, bijna closed. (scheelde 1cm)

Niet slecht voor me 1e keer denk ik. :p

Netjes!
De 150 is voor de meesten al aardig pittig, de 200 krijgen de meesten de eerste keer niet dicht. Zeker niet slecht dus de eerste keer!;)

Netjes!
De 150 is voor de meesten al aardig pittig, de 200 krijgen de meesten de eerste keer niet dicht. Zeker niet slecht dus de eerste keer!;)

Thanks. Ja er stond als je de 200 voor je eerste keer dichtkrijgt ben je al behoorlijk sterk. Helaas ben ik dat dus net niet. :(

Godsamme man die grippers zijn echt veelste leuk om te doen dat ik gewoon heel de dag dat zou willen doen. :roflol:

• #1.078
Thanks. Ja er stond als je de 200 voor je eerste keer dichtkrijgt ben je al behoorlijk sterk. Helaas ben ik dat dus net niet. :(

Godsamme man die grippers zijn echt veelste leuk om te doen dat ik gewoon heel de dag dat zou willen doen. :roflol:

Grippers zijn zeker erg verslavend, but don't overdo it, want ook door grippen kun je overtrainen!;)

Succes ermee!:thumb:

Sorry verkeerde suplement winkel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven