XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fout topic

Laatst bewerkt:
Ook mijn eerste bestelling bij sportfood is geplaatst, een setje grippers (semi-gevorderden) en een pot Osteobolin-C. Ik heb al een tijd last van een pijntje in mijn schouder en knie. Dus misschien dat het voor mij hierin wat kan betekenen, ik ben benieuwd (omdat er nogal wisselende ervaringen zijn). We zien het wel :D

Verzenden jullie ook dezelfde dag nog eigenlijk? Dan weet ik of ik mijn wekker wat vroeger moet zetten in verband met de pakketdienst die hier altijd vroeg op de stoep staat :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
Ook mijn eerste bestelling bij sportfood is geplaatst, een setje grippers (semi-gevorderden) en een pot Osteobolin-C. Ik heb al een tijd last van een pijntje in mijn schouder en knie. Dus misschien dat het voor mij hierin wat kan betekenen, ik ben benieuwd (omdat er nogal wisselende ervaringen zijn). We zien het wel :D

Verzenden jullie ook dezelfde dag nog eigenlijk? Dan weet ik of ik mijn wekker wat vroeger moet zetten in verband met de pakketdienst die hier altijd vroeg op de stoep staat :D

He Razr,

Bedankt voor je bestelling!
Wij verzenden inderdaad dezelfde dag (als de betaling binnen is).
De grippers zullen je zeker bevallen en de Osteobolin is een goed product. De ervaringen wisselen wel kwa persoon en kwa blessure. Gewoon proberen, kan zeker geen kwaad!:thumb:

Sportieve groeten,
Bas

Hebben jullie ook glutenvrije weightgainers?

Damn wederom vandaag bijna de 200lbs dicht gekregen. :sad:

• #1.086
Hebben jullie ook glutenvrije weightgainers?

Zeker, de RAW IRON Professional Weightgainer is Glutenvrij. Top product trouwens vanwege zijn samenstelling. Boekweitgraan bevat namelijk geen Gluten en heeft de hoogste aminozuur gehalte van alle graan soorten.

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

Damn wederom vandaag bijna de 200lbs dicht gekregen. :sad:

Hij komt er aan dus?!:)

Laatst bewerkt:
Volgende keer pak ik het, klaar!
100 en 150 zijn gewoon easy. 100 en 150 op reps en hold getraind en de 200 PR proberen maar kreeg weer tot op 1cm dicht. :p

• #1.088
Beste Sportfood atleten,

De komende dagen zijn er aardig wat producten afgeprijsd. Bij de aanbiedingen kun je precies zien welke dit zijn. Wees er snel bij want veel aanbiedingen lopen ook snel weer af.

De Captains of Crush grippers zijn op veler verzoek ook weer terug. Deze zeer hoogwaardige handknijpers zijn hier te vinden.

Bij de nieuwe producten staan weer een aantal interessante nieuwkomers.

And last but not least, ontmoet mede Sportfood atleten op onze eigen Hyves pagina.

Fijn weekend allemaal!

Sportieve groeten,

Bas

Geweldig dat jullie de Captain of Crush grippers weer hebben. Ik heb een tijd geleden de HG150, HG200 en HG250 bij jullie gekocht. Vreemd genoeg krijg ik zelfs de 250 met niet al te veel moeite dicht. Wel grappig om te zien dat er hier gasten zijn van 100kg+ die de 200 niet dicht krijgen :D.

Ik heb zondag gelijk de No. 3. No 3.5 en No. 4 besteld met een potje Purple Wraath want die was in de aanbieding! Nu nog maar eens kijken of ik de No. 3 dichtkrijg. Zal vast nog héél lang moeten oefenen met de HG200 en HG250 :D

Top producten! En reuze bedankt voor het leveren van de CoC's!

• #1.090
Geweldig dat jullie de Captain of Crush grippers weer hebben. Ik heb een tijd geleden de HG150, HG200 en HG250 bij jullie gekocht. Vreemd genoeg krijg ik zelfs de 250 met niet al te veel moeite dicht. Wel grappig om te zien dat er hier gasten zijn van 100kg+ die de 200 niet dicht krijgen :D.

Ik heb zondag gelijk de No. 3. No 3.5 en No. 4 besteld met een potje Purple Wraath want die was in de aanbieding! Nu nog maar eens kijken of ik de No. 3 dichtkrijg. Zal vast nog héél lang moeten oefenen met de HG200 en HG250 :D

Top producten! En reuze bedankt voor het leveren van de CoC's!

Graag gedaan Robby! En als je de CoC3 dichtkrijgt, dan laat maar weten want dan behoor je tot de happy few!;)

Gisteren ook m'n eerste 5 kg RAW Iron Whey besteld en moet zeggen het was er inderdaad vandaag al!! Hele snelle bezorging dus.
Keek wel vreemd op toen er een vrij platte doos bezorgd werd ipv een doos de grootte van een pot of emmer, bleek de Whey in een zak te zitten.
Helaas heb ik al m'n lege emmers/potten van andere merken weggegooid, dus dat is het enige wat jammer is, een zak is toch lastiger opbergen/afsluiten.

• #1.092
Gisteren ook m'n eerste 5 kg RAW Iron Whey besteld en moet zeggen het was er inderdaad vandaag al!! Hele snelle bezorging dus.
Keek wel vreemd op toen er een vrij platte doos bezorgd werd ipv een doos de grootte van een pot of emmer, bleek de Whey in een zak te zitten.
Helaas heb ik al m'n lege emmers/potten van andere merken weggegooid, dus dat is het enige wat jammer is, een zak is toch lastiger opbergen/afsluiten.

He Premium,

Goed om te horen dat het al zo snel binnen is.
Dat was zeker even schrikken, zo'n platte doos als je het niet verwacht? Wat je dacht, ''help mijn emmer is geplet?!'':D
(In de product omschrijving staat overigens dat het in zakken wordt geleverd;))
Wat je kunt doen is een bakje vullen en de rest van de zak afsluiten met wat plakband.
Erg goede Whey trouwens en de smaak zal je zeker ook niet tegenvallen.

Succes ermee!:thumb:

Bas

Vertraging bij de Douane van de Captains of Crush?

Moesten ze met zijn allen proberen de No. 4 dicht te krijgen? :D

He Premium,

Goed om te horen dat het al zo snel binnen is.
Dat was zeker even schrikken, zo'n platte doos als je het niet verwacht? Wat je dacht, ''help mijn emmer is geplet?!'':D
Bas
Dacht inderdaad dat de postbode de verkeerde doos had gebracht, maar hij was toch net iets te zwaar voor alleen proteine repen:D.

Damn, ****ing neiging om ook de set van COC te bestellen. :p
Maybe later ga ik COC toevoegen tot mijn "collectie" van grippers. :D

Damn verslavend zijn die dingen he?!:cool::D
Hoet staat het met de HG's, nog vorderingen?

Helaas nog geen tijd gehad om uitbundig met mijn HG's te spelen. Stage (40u p/w), werk (16u p/w) en reguliere trainingen zorgen ervoor dat er praktisch geen tijd is voor een serieuze griptraining. :(

Die CoC No. 3 is wel verdomd zwaar :mad:.
Zal denk ik wel echt een schema voor de HG grippers (150 t/m 250) moeten gaan maken wil ik ooit de No. 3 kunnen sluiten..!!

Mijn buurman vroeg wat er in dat pakketje van mij zat (had pakketje aangenomen) en blufte dat hij wel even de No. 4 zou sluiten maar hij kneep erin en er gebeurde niets, geweldig.

Laatst bewerkt:
Die CoC No. 3 is wel verdomd zwaar :mad:.
Zal denk ik wel echt een schema voor de HG grippers (150 t/m 250) moeten gaan maken wil ik ooit de No. 3 kunnen sluiten..!!

Mijn buurman vroeg wat er in dat pakketje van mij zat (had pakketje aangenomen) en blufte dat hij wel even de No. 4 zou sluiten maar hij kneep erin en er gebeurde niets, geweldig.

:roflol: Mocht ie willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven