Pitbull P
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gisteravond(zondag) de weightgainer Serious Mass van ON (5,5kg) besteld, wanneer zal dit ongeveer verstuurd zijn?
en na hoeveel dagen word het verzonden wanneer ik het geld direct overgemaakt heb? het geld is namelijk al afgeschreven van mijn rekening en ik heb nog geen bevestiging van jullie dat de betaling binnen is. dit is mijn bestel nummer#7054
)het kwam vandaagf zelfs al binnenAls je het zelf vanuit Nederland hebt overgemaakt is het meestal de volgende werkdag op onze rekening (vandaag dus) en zou je het pakket morgen binnen moeten hebben. (met een beetje medewerking van de TNT Post)
ben alleen van andere sites gewend dat er gemailt word wanneer de betaling ontvangen is, nu maar weer trainen en gainen
het kwam vandaagf zelfs al binnenben alleen van andere sites gewend dat er gemailt word wanneer de betaling ontvangen is, nu maar weer trainen en gainen
![]()

Super service, ik heb mijn 5kg whey direct de volgende dag na de bestelling binnen.
Hij smaakt goed, de prijs is fatsoendelijk.
Ik raad je/jullie nu aan bij vrienden enzo.![]()

Hallo ,
Ik had een vraagje hebben jullie ook een whey die enigzins kwa dikte/smaak in de buurt van deze komt ?
http://www.mdyshop.nl/product/193/sports-pro-750-gram

Ja, alleen gaat het dan om een echte Whey.
RAW IRON Sports Whey
De eiwit die jij aanhaalt is een combinatie van whey en melkeiwit.

Ja, alleen gaat het dan om een echte Whey.
RAW IRON Sports Whey
De eiwit die jij aanhaalt is een combinatie van whey en melkeiwit.

Veel poeder met weinig melk = lekker dik!Maar word die net zo dik als die whey. Want ik vind dat lekkerder dan een whey die nog maar net yogi dikte heeft met een schuimkraagje erop![]()

Veel poeder met weinig melk = lekker dik!
En wil je hem ook nog eens lekker romig, doe er dan nog een ei, of twee! bij.![]()

Als het bevalt pak ik hem van de zomer nog wel een keer.
Hebben jullie toevallig al iets gehoord over Epozine? Lijkt me wel een leuk supp helemaal nu ik zo kneiterdroog staAls het bevalt pak ik hem van de zomer nog wel een keer.
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=74&products_id=463

Zo droog zijn is idd wel super ja! Ik heb NO-Beta inderdaad ook weleens gehad haha die was wel heel krachtig want ik stuiterde de hele sportschool door na inname ^^ Ik ga die Epozine gewoon bestellen dan schrijf ik wel een review op de website wat ik ervan vond![]()