AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteravond(zondag) de weightgainer Serious Mass van ON (5,5kg) besteld, wanneer zal dit ongeveer verstuurd zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
gisteravond(zondag) de weightgainer Serious Mass van ON (5,5kg) besteld, wanneer zal dit ongeveer verstuurd zijn?

He Pittbull,

Bedankt voor je bestelling. Als je met Ideal, onder rembours of met Paypal hebt betaald, dan gaat het vandaag de deur uit en heb je het normaal gesproken morgen.

Succes met de Serious Mass en je training!:thumb:

Sportieve groeten,

Bas

en na hoeveel dagen word het verzonden wanneer ik het geld direct overgemaakt heb? het geld is namelijk al afgeschreven van mijn rekening en ik heb nog geen bevestiging van jullie dat de betaling binnen is. dit is mijn bestel nummer#7054

• #1.104
en na hoeveel dagen word het verzonden wanneer ik het geld direct overgemaakt heb? het geld is namelijk al afgeschreven van mijn rekening en ik heb nog geen bevestiging van jullie dat de betaling binnen is. dit is mijn bestel nummer#7054

Als je het zelf vanuit Nederland hebt overgemaakt is het meestal de volgende werkdag op onze rekening (vandaag dus) en zou je het pakket morgen binnen moeten hebben. (met een beetje medewerking van de TNT Post;))

Als je het zelf vanuit Nederland hebt overgemaakt is het meestal de volgende werkdag op onze rekening (vandaag dus) en zou je het pakket morgen binnen moeten hebben. (met een beetje medewerking van de TNT Post;))
het kwam vandaagf zelfs al binnen:D ben alleen van andere sites gewend dat er gemailt word wanneer de betaling ontvangen is, nu maar weer trainen en gainen;)

• #1.106
het kwam vandaagf zelfs al binnen:D ben alleen van andere sites gewend dat er gemailt word wanneer de betaling ontvangen is, nu maar weer trainen en gainen;)

We zijn sneller met het echte leveren dan de bevestigingsmails van andere sites!:D
Succes met je trainingen!

Super service, ik heb mijn 5kg whey direct de volgende dag na de bestelling binnen.
Hij smaakt goed, de prijs is fatsoendelijk. :thumb:
Ik raad je/jullie nu aan bij vrienden enzo. ;)

• #1.109
Super service, ik heb mijn 5kg whey direct de volgende dag na de bestelling binnen.
Hij smaakt goed, de prijs is fatsoendelijk. :thumb:
Ik raad je/jullie nu aan bij vrienden enzo. ;)

Bedankt voor het compliment Hummer en graag gedaan!:thumb:
De RAW IRON Whey is inderdaad erg lekker en kwalitatief ook zeer goed.
Ons aanraden bij vrienden mag altijd natuurlijk!:D
Succes met je training.

• #1.111
Laatst bewerkt:
Ja, alleen gaat het dan om een echte Whey.
RAW IRON Sports Whey;)

De eiwit die jij aanhaalt is een combinatie van whey en melkeiwit.
:roflol:

Maar word die net zo dik als die whey. Want ik vind dat lekkerder dan een whey die nog maar net yogi dikte heeft met een schuimkraagje erop:rolleyes:
Veel poeder met weinig melk = lekker dik! :thumb:
En wil je hem ook nog eens lekker romig, doe er dan nog een ei, of twee! bij. :D

Hoi,

Hebben jullie ook vetvrije salade dressings???

• #1.117
Hoi,

Hebben jullie ook vetvrije salade dressings???

Hoi Bodylojohn,

Nee die hebben we niet. Maar heel eerlijk, ik denk dat iedere willekeurige supermarkt wel zoiets in het assortiment heeft.;)

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Hebben jullie toevallig al iets gehoord over Epozine? Lijkt me wel een leuk supp helemaal nu ik zo kneiterdroog sta :) Als het bevalt pak ik hem van de zomer nog wel een keer.

http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=74&products_id=463

He USSR,

Lekker is dat he als je zo kneiterdroog bent?:D
Veel horen we niet over de Epozine, wordt ook niet zoveel verkocht.

Over de NO-Beta, krijgen we wel veel positieve reacties terug.http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=74&products_id=440

Succes ermee!

Groeten, Bas
www.sportfood.nl

Zo droog zijn is idd wel super ja! Ik heb NO-Beta inderdaad ook weleens gehad haha die was wel heel krachtig want ik stuiterde de hele sportschool door na inname ^^ Ik ga die Epozine gewoon bestellen dan schrijf ik wel een review op de website wat ik ervan vond :)

• #1.119
Zo droog zijn is idd wel super ja! Ik heb NO-Beta inderdaad ook weleens gehad haha die was wel heel krachtig want ik stuiterde de hele sportschool door na inname ^^ Ik ga die Epozine gewoon bestellen dan schrijf ik wel een review op de website wat ik ervan vond :)

Ik ben benieuwd!:p

• #1.120
Als je nu bij Sportfood.nl bestelt krijg je een gratis weekpas voor een HealthCity waar dan ook in Nederland. Hier kun je zien waar de centra zich bevinden.
Je kunt dan 1 week daar gratis trainen, gratis drinken, sauna's en alles wat daar aangeboden wordt.

Vind je het niks, dan is het nog altijd een leuk cadeau'tje voor je moeder t.w.v. 17,50!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven