XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top!

Dat zei je in een ander sticky topic van een andere sponsor ook al. Op de promotietoer? :cool:

Maar niets negatiefs daarover hoor, die spullen zien er goed uit. :)

Ik zei het in alle topics. Ik wil Flameout en Superfood maar de verzendkosten zijn belachelijk duur als je dat als individu gaat bestellen en ik heb niet heel veel verstand van wat de douane wel en niet doorlaat. Verder heb ik weleens eerder mensen gezien die vroegen waar Flameout te verkrijgen was.

Zondag 5kg Raw Iron whey besteld en vandaag binnen gekregen. Prima actie en een prima whey!! Smaakt ook nog eens goed.. Een aanrader!

Prima service van Sportfood ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.127
  • Like
Waarderingen: FNH
Hey ik zat jullie Sports whey te vergelijken met de bulk whey van XXL.

Sports whey:
Kcal 394,
Eiwit 78,1 gr,
Koolhydraten 3,6 gr,
Vet 5,8 gr

Bulk whey XXL:
Energie 399 kcal
Eiwit 79 gram
Koolhydraten 5,8 gram
Vet 6,7 gram

Bij de sports whey zit er 0,9 gram minder eiwit, maar ook 2,2 gram minder koolhydraten :D en 0,9 gram minder vet :) . Maar dan heb je totaal precies 4 gram minder. Waar blijft die 4 gram in het totaal van 100 gram? Ik neem aan dat het vocht en de smaakstoffen in jullie wheys gewoon ongeveer op hetzelfde neerkomen?

Thanks!

• #1.129
Hey ik zat jullie Sports whey te vergelijken met de bulk whey van XXL.

Sports whey:
Kcal 394,
Eiwit 78,1 gr,
Koolhydraten 3,6 gr,
Vet 5,8 gr

Bulk whey XXL:
Energie 399 kcal
Eiwit 79 gram
Koolhydraten 5,8 gram
Vet 6,7 gram

Bij de sports whey zit er 0,9 gram minder eiwit, maar ook 2,2 gram minder koolhydraten :D en 0,9 gram minder vet :) . Maar dan heb je totaal precies 4 gram minder. Waar blijft die 4 gram in het totaal van 100 gram? Ik neem aan dat het vocht en de smaakstoffen in jullie wheys gewoon ongeveer op hetzelfde neerkomen?

Thanks!

He Whitepowder,

Dat zijn inderdaad kleine verschillen hier en daar. Wij houden exact de voedingswaarden aan die de fabrikant ons opgeeft. Er zou hier en daar een grammetje verschil kunnen zitten vanwege de metingen van verschillende fabrikanten. Verder heeft de ene misschien weer net iets meer of minder smaakstoffen of dikmakers erin zitten.
At the end of the day zijn de verschillen per 100gram zo klein zo te zien dat je denk van redelijk gelijkwaardige producten kunt spreken.;)

Sportieve groeten,
Bas

Even grippers aangeschaft hopelijk lekker snel binnen! :)

• #1.133
Klopt het dat ik geen track & trace binnenkrijg dan?
Zie het pakket hopelijk vanmiddag verschijnen! :D

Track en trace zetten we in bij verloren of vertraagde pakketten.
Met een beetje medewerking van de TNT heb je de gripper vanmiddag in huis.;)

In deze thread kun je je krachten meten met anderen!:p

Heb ze binnen thnx voor de snelle verzending :D
had die 100lbs gehaalt dacht dat ze te licht waren maar valt opzich wel mee mijn grip kracht is net zoals een vrouw jezus mina :p
Raw Iron whey vanavond of morgen even proberen!

• #1.135
Beste Sportfood atleten,

Sportfood.nl is gesloten van maandag 12 april t/m maandag 19 april. Bestellingen die in die week gedaan worden, worden allemaal dinsdag 20 april verzonden. Iedereen die in die week bestelt krijgt gratis 10 Whey Shakes (250 gram) van de RAW IRON Sports Whey!

Succes met je trainingen!

Sportieve groeten,

Bas

Laatst bewerkt:
  • #1.136
Ok vrienden, normaal gesproken zou ik hier om kunnen lachen. Ik zit namelijk al een aantal dagen vast met een aantal anderen van het Sportfood team op Tenerife vanwege de as!
Ik zou het hier natuurlijk nog wel een aantal weken vol kunnen houden als het moet (zon, zee, 27 graden), maar heb natuurlijk ook nog een bedrijf te runnen!

Nou hebben we natuurlijk nog medewerkers in Nederland zitten die de boel gewoon draaiend houden, maar het kan dus zijn dat je bestelling 1-2 dagen langer onderweg is omdat we in Nederland natuurlijk nu flink onderbemand zijn.
Hopelijk je begrip hiervoor en als ik terug ben ga ik gelijk die vulkaan sue-en!

Alvast bedankt voor jullie begrip en excuses voor het eventuele ongemak.

Sportieve groeten,

Robinson Crusoe:)

Geniet er maar lekker van! :thumb:

Hallo, heb een gripper besteld.

Bestelnummer: 7599.

Komt vast allemaal goed? :D heb geloof ik nog nooit eerder bij jullie besteld.

Hallo,

Ik heb 14 april een gripper besteld (HG 150):p, om toch nog een beetje te trainen in die tijd dat ik in londen zit met school.

Nou vroeg ik mij af of ik ze nog voor zondag binnen kreeg:rolleyes:. Zal wel mooi zijn natuurlijk:o

Bestelnummer: 7561

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven