XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt het nou aan mij of is het verschil tussen 150 en 200 echt groot? :p
Ik maak namelijk 14-15 reps met de 150 en bij de 200 fail ik al op me 2e rep. :roflol:

Mijn opa van 71 kan de HG150 vrij makkelijk sluiten :D (no joke!)

Heb gisteren mijn pakketje ontvangen en ben zeer tevreden ;)

Bedankt voor de gratis meegeleverde raw sports iron whey :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
Ligt het nou aan mij of is het verschil tussen 150 en 200 echt groot? :p
Ik maak namelijk 14-15 reps met de 150 en bij de 200 fail ik al op me 2e rep. :roflol:

Beetje late reactie van mijn kant, maar een Vulkaan werkte me een beetje tegen om thuis te komen!:cool:
Het verschil tussen 150 en 200 kan inderdaad groot aanvoelen. Vergelijk het met het feit dat je misschien makkelijk 10 herhalingen met 80kg kunt bankdrukken, maar zodra je er 85kg van maakt, kun je ineens maar 4 herhalingen. Zo werkt dat ook met grippers. gewoon lekker door blijven trainen!:)

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Mijn opa van 71 kan de HG150 vrij makkelijk sluiten :D (no joke!)

Mooi is dat, een super Grandad!:D

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Heb gisteren mijn pakketje ontvangen en ben zeer tevreden ;)

Bedankt voor de gratis meegeleverde raw sports iron whey :D

Blij te horen dat je tevreden bent en graag gedaan!:thumb:
Zeg het voort zou ik zeggen!:D

Ik heb de 150, 200 en 250, de eerste twee geen moeite mee, de laatste gaat wel lastig maar kan er wel herhalingen mee maken. Vergeet vaak ermee te trainen, ze liggen de laatste tijd daar maar eenzaam en ongebruikt. Ben wel tevreden met het product. Had ze ook aan me opa laten zien voor de grap, en hij kreeg de 250 helemaal dicht, verder dan ik, en hij is 82. Maar hij heeft ook megasterke klauwen, van die echte kolenschoppen.

Ik heb de 150, 200 en 250, de eerste twee geen moeite mee, de laatste gaat wel lastig maar kan er wel herhalingen mee maken. Vergeet vaak ermee te trainen, ze liggen de laatste tijd daar maar eenzaam en ongebruikt. Ben wel tevreden met het product. Had ze ook aan me opa laten zien voor de grap, en hij kreeg de 250 helemaal dicht, verder dan ik, en hij is 82. Maar hij heeft ook megasterke klauwen, van die echte kolenschoppen.

???

Mijn opa is ook zo'n oldschool boer uit 'treije' (terheijden) die veels te sterk is :( :D

Mijn opa is ook zo'n oldschool boer uit 'treije' (terheijden) die veels te sterk is :( :D

haha, lol. Die van mij komt ook echt uit een boerenregio, Meppel. Zijn vader was boer, dus daar zal die het dan wel van hebben. Het zelf niet van die kolenschoppen, volgens mij moet je daar ook levenslang op het land voor werken om zulke klauwen te ontwikkelen, en gelukkig is het andere deel van de familie niet uit de boerencontreien, dat zal wel doorslaggevend zijn geweest dat ik zelf niet zulke schuiten heb.

haha, lol. Die van mij komt ook echt uit een boerenregio, Meppel. Zijn vader was boer, dus daar zal die het dan wel van hebben. Het zelf niet van die kolenschoppen, volgens mij moet je daar ook levenslang op het land voor werken om zulke klauwen te ontwikkelen, en gelukkig is het andere deel van de familie niet uit de boerencontreien, dat zal wel doorslaggevend zijn geweest dat ik zelf niet zulke schuiten heb.

Boeren > BBers :(

• #1.151
Beste Sportfood atleten,

In de maand mei ontvang je een luxe shakebeker cadeau bij de aanschaf van de RAW IRON Professional Whey en de RAW IRON Professional weightgainer

Nieuw in het assortiment is Shmeggs; het ideale eiwit product dat bestaat uit 100% ei-eiwit. Ideaal als extra eiwit bron, vleesvervanger of eiwit dieet product.

Verder hebben we weer wat interessante producten in de aanbieding, dus shop gerust even rond bij Sportfood.nl!

Sportieve groeten,
Bas
www.sportfood.nl

P.S. Wil je andere Sportfood atleten ontmoeten, word dan lid van onze RAW IRON Hyves!

Laatst bewerkt:
Als ik nét 3 setjes van 8 kan maken, heeft het dan al nut om naar een zwaardere gripper te gaan of zal ik die dan niet kunnen sluiten?

• #1.153
Als ik nét 3 setjes van 8 kan maken, heeft het dan al nut om naar een zwaardere gripper te gaan of zal ik die dan niet kunnen sluiten?

Bij 3 setjes van 8 raad ik een zwaardere gripper aan. Je bent met je gripper training namelijk niet zozeer op zoek naar massa, maar naar gripkracht. Dan is 8 herhalingen al te veel. Een volgende stap is zeker aan te raden.;)

Welke gripper sluit je op dit moment?

Bij 3 setjes van 8 raad ik een zwaardere gripper aan. Je bent met je gripper training namelijk niet zozeer op zoek naar massa, maar naar gripkracht. Dan is 8 herhalingen al te veel. Een volgende stap is zeker aan te raden.;)

Welke gripper sluit je op dit moment?

Slechts de HG150.

Ok, dus ik train niet in de 8-12 rep range maar in de 1-5 rep range?

Ik moet overigens wel zeggen dat mijn onderarmen flink gespierder zijn geworden, maar dat kunnen misschien zogenaamde 'newbie gains' zijn.

• #1.155
Slechts de HG150.

Ok, dus ik train niet in de 8-12 rep range maar in de 1-5 rep range?

Ik moet overigens wel zeggen dat mijn onderarmen flink gespierder zijn geworden, maar dat kunnen misschien zogenaamde 'newbie gains' zijn.

Als ik naar de pics van je kijk, dan zie ik daar toch een paar stevige onderarmen! Netjes.
Precies wat je zegt; je warmt op met hoge rep en dan gaat het om gripKRACHT en dat doe je in de 1-5 rep range. Een HG200 of 250 is voor jou denk ik de volgende stap. Succes ermee!:)

Als ik naar de pics van je kijk, dan zie ik daar toch een paar stevige onderarmen! Netjes.
Precies wat je zegt; je warmt op met hoge rep en dan gaat het om gripKRACHT en dat doe je in de 1-5 rep range. Een HG200 of 250 is voor jou denk ik de volgende stap. Succes ermee!:)

De onderarmen komen voornamelijk door de supporting grip (o.a. farmer's walk), niet door de crushing grip die je traint met grippers (daar ben ik relatief zwak in), vandaar dat ik het ook wilde verbeteren.

Ik zal de HG200 binnenkort bestellen :)

• #1.157
De onderarmen komen voornamelijk door de supporting grip (o.a. farmer's walk), niet door de crushing grip die je traint met grippers (daar ben ik relatief zwak in), vandaar dat ik het ook wilde verbeteren.

Ik zal de HG200 binnenkort bestellen :)

Lijkt me een goed plan skld!:thumb:

Ik heb 2 vraagjes over Mitotropin van Gaspari Nutrition.
1) Is dit product nog op voorraad bij jullie aangezien hij overal is uitverkocht.
2) Op jullie site staat vermeld: 90 capsules en 3 per dag innemen. Moet dit niet zijn: 180 capsules en 6 per dag innemen?

• #1.159
Ik heb 2 vraagjes over Mitotropin van Gaspari Nutrition.
1) Is dit product nog op voorraad bij jullie aangezien hij overal is uitverkocht.
2) Op jullie site staat vermeld: 90 capsules en 3 per dag innemen. Moet dit niet zijn: 180 capsules en 6 per dag innemen?

Dezelfde dag hadden we je mail hierover al beantwoord.;)

1) Ja:D
2) Is inderdaad 180 en 6. Is inmiddels aangepast.

• #1.160
Beste DBB'ers

De introductie van de RAW IRON Whey Isolaat Platinum vandaag valt samen met het WK dus we dachten, laten we daar eens wat leuks mee doen!

De RAW IRON Isolaat gaat normaal €41,95 voor 2 kg en €74,95 voor 4kg, maar zolang Nederland of Ghana nog in het toernooi zitten kost 2 kg slechts €35 en 4kg €68! Let wel: we hebben het hier over hoge kwaliteit Whey ISOLAAT!

De actie kan vanavond dus al afgelopen zijn als Nederland en Ghana er vandaag uitvliegen of kan doorgaan tot volgende week zondag.

Kijk maar of je gok wilt nemen!

Sportieve groeten,

Bas
www.sportfood.nl

P.s. Er zit ook nog eens een gratis shakebeker bij.

Naast de succesvolle Professional weightgainer heeft RAW IRON nu een nieuwe weightgainer; de De RAW IRON Sports weightgainer voor een vaste prijs van, let op: €49,95 voor 6kg! 3 soorten eiwit zitten erin en hoogwaardige Boekweit granen, dus geen suikerbom!

De smaak banaan is verder toegevoegd aan de RAW IRON Professional Whey, de RAW IRON Sports Whey en de RAW IRON Professional weightgainer.

We blijven lekker bezig!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven