AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
In een andere thread werd wat info gevraagd over Halodrol van Gaspari.

Bij deze wat info:

Halodrol

Hier wat reviews.

Helaas bijna alles in het Engels omdat Nederlandse info nauwelijks voor handen is.
Moeilijk te krijgen ook op dit moment Halodrol, dus check even voor je bestelt.:)

• #1.162
We hebben nu de Hardcore EAA (Essential amino stack) van Best Body in het assortiment.

Hoger gedoseerd dan de meeste andere EAA producten en bevat helemaal geen geur-,kleur- of smaakstoffen!:)

We hebben nu de Hardcore EAA (Essential amino stack) van Best Body in het assortiment.

Hoger gedoseerd dan de meeste andere EAA producten en bevat helemaal geen geur-,kleur- of smaakstoffen!:)

Is het dan niet te bitter?

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

En waarom staat er eigenlijk op het etiket een eiwitvermelding? Niet alle ketens zijn aanwezig, dan mag er toch niet staan dat er eiwit in zit op het etiket?

• #1.164
Is het dan niet te bitter?

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

En waarom staat er eigenlijk op het etiket een eiwitvermelding? Niet alle ketens zijn aanwezig, dan mag er toch niet staan dat er eiwit in zit op het etiket?

Klopt, hij is zonder de kleur-geur en smaakstoffen bitter. Ik meng het daarom met appelsap.:) Water kan natuurlijk ook voor de die-hards!;)
Het voordeel is dat je pure poeder hebt zo en dus per gram meer amino's i.p.v. van toegevoegde stoffen. Dat is ook terug te zien aan de hoeveelheid amino's per 100 gram.

Je vraag over de eiwit vermelding op het etiket is een goede, maar ik moet je het antwoord even schuldig blijven. Ik ga er bij de leverancier even achteraan.:)

ik had dus grippers onder rembours besteld en toen gooide de mensen van tnt gewoon zo'n briefje dat ik er niet was. terwijl ze niet eens hadden aangebeld die naaierts

• #1.166
ik had dus grippers onder rembours besteld en toen gooide de mensen van tnt gewoon zo'n briefje dat ik er niet was. terwijl ze niet eens hadden aangebeld die naaierts

Dat is inderdaad niet de bedoeling.:mad:
Als het goed is kun je het pakketje nu ophalen bij de dichtsbijzijnde postkantoor of staat er op het briefje dat ze morgen het pakket nog een keer aan komen bieden?
Laat ons maar even weten of het allemaal goed gaat.

ze gaan het vandaag nog een keer brengen. maar ik heb wel een klacht ingedient bij tnt :)

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

iig top service dat het zo snel word geleverd :thumbup:

• #1.168
ze gaan het vandaag nog een keer brengen. maar ik heb wel een klacht ingedient bij tnt :)

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

iig top service dat het zo snel word geleverd :thumbup:

En terecht dat je een klacht indient. Dit gebeurt wel vaker, soms krijgen mensen helemaal geen briefje.

Maar goed, blij dat het opgelost lijkt te zijn.;)

hij was bang voor mijn hond lol

Laatst bewerkt:
Wat is precies het verschil tussen de raw iron professional en de sports whey? beide hebben een redelijk goede inhoud, toch een redelijk prijsverschil?

• #1.171
Wat is precies het verschil tussen de raw iron professional en de sports whey? beide hebben een redelijk goede inhoud, toch een redelijk prijsverschil?

Hoi Criticmonster,

Het zijn allebei inderdaad goede Wheys.

De RAW IRON Sports Whey bestaat volledig uit Whey Concentraat en komt uit op een eiwitgehalte van 78%

De RAW IRON Professional Whey bestaat voor meerendeel uit Whey Isolaat waardoor het op een eiwitgehalte kan komen van 84%.

Om het plaatje helemaal compleet te maken:

De RAW IRON Isolaat Platinum bestaat uit 100% Whey Isolaat en komt uit op een eiwitgehalte van meer dan 90%.

Hoe hoger het eiwitgehalte, hoe lager het vet-en koolhydraat gehalte.

Sportieve groeten,
Bas:)

Laatst bewerkt:
  • #1.172
Vanaf vandaag is Sportfood.nl in het bezit van het Thuiswinkel keurmerk.

Voor de DBB'ers misschien niet zo spannend want die weten inmiddels wel dat we een betrouwbare shop zijn.;) Alleen nu heb je nog eens een extra zekerheid dat je bij een onafhankelijke partij terecht kunt als je het ergens niet mee eens bent. Niet dat het ooit nodig zal zijn, maar toch.:p

Beste Bas,

Heb je mijn betaling al ontvagen?

Bestelnummer: 8608
Besteldatum: zondag 08 augustus 2010

Artikelen-===================================================
Grippeprogressie hulpstuk
Magnesium grip chalk
Captains of Crush totaal pakket
Staalhaken/griphulp

Ik heb het een maat laten doen, hij zegt dat hij een IBANnr. heeft gebruikt maar ik dacht dat hij deze op de site gebruikt heeft.

Is deze betaling, uit BELGIE, toegekomen? Aangezien er bij status nog steeds pending staat. Het is wel via overschrijving gebeurd, dus het duurt wel een paar dagen. Maar het is deze zondag besteld en overgeschreven dus ik ben benieuwd.

Groeten Bart

• #1.174
Beste Bas,

Heb je mijn betaling al ontvagen?

Bestelnummer: 8608
Besteldatum: zondag 08 augustus 2010

Artikelen-===================================================
Grippeprogressie hulpstuk
Magnesium grip chalk
Captains of Crush totaal pakket
Staalhaken/griphulp

Ik heb het een maat laten doen, hij zegt dat hij een IBANnr. heeft gebruikt maar ik dacht dat hij deze op de site gebruikt heeft.

Is deze betaling, uit BELGIE, toegekomen? Aangezien er bij status nog steeds pending staat. Het is wel via overschrijving gebeurd, dus het duurt wel een paar dagen. Maar het is deze zondag besteld en overgeschreven dus ik ben benieuwd.

Groeten Bart

Hoi Bart,

Je betaling is goed binnengekomen, bedankt!:)
We hebben je nog even een mailtje verstuurd m.b.t. je bestelling.

Sportieve groeten,
Bas

Dinsdagochtend het pakketje ontvangen en deze ochtend de Coc nr4. Niet dat ik het ooit nodig zal hebben :D. De trainer en de 1 zijn goed te sluiten. De 2 nog niet geprobeerd. Mijn handen liggen nu wel open :p.

Groeten Bart

• #1.176
Dinsdagochtend het pakketje ontvangen en deze ochtend de Coc nr4. Niet dat ik het ooit nodig zal hebben :D. De trainer en de 1 zijn goed te sluiten. De 2 nog niet geprobeerd. Mijn handen liggen nu wel open :p.

Groeten Bart

Zeg nooit nooit Bart!:D
Ik krijg ook weinig beweging in de CoC 4 hoor!

Succes met de grippers en hou ons maar op de hoogte van je vorderingen!:)

• #1.178
De laatste potjes Novedex XT van Gaspari van €39,95 voor €29,95.;)

Gelieve jullie mail te beantwoorden! mbt verzilvering topicvdmaand prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven