XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
trouwens, hoe zit het met de site? Bijna klaar?

Hey, ik heb 16 september 5 kg iron sports whey besteld. Nu mijn voorraad whey snel opgeraakt ben ik wel eens nieuwsgierig of mijn bestelling al verstuurd is. Heb namelijk nog niks ontvangen. Bestelnummer 9008. Danku

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
Hey, ik heb 16 september 5 kg iron sports whey besteld. Nu mijn voorraad whey snel opgeraakt ben ik wel eens nieuwsgierig of mijn bestelling al verstuurd is. Heb namelijk nog niks ontvangen. Bestelnummer 9008. Danku

He Gainer,

Ik zie dat je uit Belgie komt. De 16e was donderdag, daar zit dus een weekend tussen dus ik verwacht dat het ieder moment bij je binnenkomt.
Stuur ons anders even je naam naar info@sportfood.nl, dan kunnen we het gelijk voor je track en tracen.:)

Sportieve groeten, Bas

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

trouwens, hoe zit het met de site? Bijna klaar?

He BBmaniak,

Druk bezig ermee, hoop dat ie snel de lucht in kan. Bedankt voor je belangstelling!:)

• #1.185
Goedemorgen DBB'ers,

We gaan het weekend leuk beginnen!

Als je dit weekend (t/m 26-09-10) 2 RAW IRON producten bestelt, krijg je er een derde product gratis bij.
Dus stel je bestelt 2 potten RAW IRON Professional Whey 2kg, dan krijg je er een derde pot van 2kg gratis bij!

Wil je een ander RAW IRON product er gratis bij, dan vermeldt dat even in het tekstvakje tijdens je bestelling.
Dus stel je bestelt 2 potten RI Whey en wil er gratis een pot RI Creatine bij, dan kan dat. Het gratis product kan echter niet duurder zijn dan het gekochte product. Dus niet 2 proefpotjes van €4,95 bestellen en dan denken dat je een zak van 5kg Whey er gratis bijkrijgt!:p

De actie geldt alleen voor RAW IRON producten en geldt niet voor de RAW IRON stacks. De actie loopt t/m zondag 26 september.

Niet vergeten te vermelden dat je van DBB afkomt.

Alvast een fijn weekend allemaal!:)

Sportieve groeten,
Bas

Je bestelt dus 2 producten en krijgt de derde er gratis bij. Welk product dat is en welke smaak je wilt, kun je allemaal aangeven tijdens de bestelprocedure in het vakje bestemd voor opmerkingen

Hoi Bas,

ik heb zojuist 2x5kilo Sports Whey besteld, maar ik heb per ongeluk door niet goed kijken bij betaalmethode vooruit betalen gedaan i.p.v iDeal, en ik weet dus niet hoe ik het moet betalen.

Dus heb ik nog een bestelling gedaan, deze keer wel via iDeal.

Zou je mijn eerste bestelling kunnen annuleren?
De bestelnummer is 9115

Bij voorbaat dank. :)

• #1.187
Hoi Bas,

ik heb zojuist 2x5kilo Sports Whey besteld, maar ik heb per ongeluk door niet goed kijken bij betaalmethode vooruit betalen gedaan i.p.v iDeal, en ik weet dus niet hoe ik het moet betalen.

Dus heb ik nog een bestelling gedaan, deze keer wel via iDeal.

Zou je mijn eerste bestelling kunnen annuleren?
De bestelnummer is 9115

Bij voorbaat dank. :)

Ik dacht al die heeft een hoop Whey nodig!:D
Geen probleem, we annuleren gewoon de eerste bestelling.

Nog bedankt voor je bestelling!:)

Ik dacht al die heeft een hoop Whey nodig!:D
Geen probleem, we annuleren gewoon de eerste bestelling.

Nog bedankt voor je bestelling!:)

Dank je. :)
Ja ik zat er aan te denken om 2x10 kilo te bestellen maar dan heb ik dus in tottaal 30 kilo Whey. :eek:

Is iets teveel van het goede. :P

Maar zijn er vaak van dit soort acties? :D

• #1.189
Dank je. :)
Ja ik zat er aan te denken om 2x10 kilo te bestellen maar dan heb ik dus in tottaal 30 kilo Whey. :eek:

Is iets teveel van het goede. :P

Maar zijn er vaak van dit soort acties? :D

Graag gedaan!;)

We hebben wel vaker leuke acties, maar deze is wel heel interessant voor de klanten!:p

15 kilo whey is binnen. :D:D

Bedankt voor de gratis Stacker 2 Hell N.O. sample. :D

• #1.192
Beste DBB'ers,

Zie hier the comeback of the Armblaster!
The RAW IRON Armblaster is een brute trainingstool dat je armtraining vele malen effectiever zal maken dan ooit tevoren!
Met dit trainings hulpmiddel zullen je armtrainingen een hele nieuwe, positieve impuls gaan krijgen.

Een aantal kenmerken van de RAW IRON Armblaster:

*Maximale isolatie: ellebogen worden gefixeerd,schouders en onderrug kunnen nauwelijks meebewegen = veel effectiever curlen!
*Onverwoestbaar (zo goed als): kan een workload tot 127kg aan! (straps dubbel geklonken i.p.v enkel zoals bij veel imitatie armblasters)
*Comfortabel: gevoerde strap en arm inhammen!
*Gemakkelijk: super lichtgewicht en past prima in je sporttas!
*Veelzijdig: ook geschikt voor triceps pulley oefeningen!
*Resultaat: 100% spierprikkel in de spier die je daadwerkelijk aan het trainen bent. Bij het juiste aantal herhalingen en gewicht betekent dit snellere arm groei.

Zo'n ding hoort eigenlijk standaard in je sporttas thuis naast je riem en knee wraps!

Sportieve groeten,
Bas

oldschool apparaat,

zit er overna te denken aan te schaffen...

• #1.194
oldschool apparaat,

zit er overna te denken aan te schaffen...

:D Zeker, echt old school!

Helaas door de opkomst van cardio fitness en het grotendeels verdwijnen van de krachtsport scene zijn dit soort apparaten in vergetelheid geraakt.

Ik hem de afgelopen maanden uitvoerig getest en bij mij maakt het voortaan deel uit van mijn armtraining; echt super gevoel!:p

Weekje geleden 5kg Sports whey besteld,In het begin beetje raar smaakje vond ik, maar na een paar shakies vond ik het toch lekker haha. Top product voor een goede prijs!!

• #1.197
hey Sportfood,
Heb gister de raw iron weight gainer besteld ;), heb ook op mijn vraag in mijn weight gainer topic van de shake beker aangegeven in de opmerking ofzoiets. Ik zie wel wat jullie ermee doen. Ik heb wel een vraag, enig idee wanneer ik het binne krijg ik zou zegge maandag omdat ik het vrijdag avond heb besteld bestelnummer: 9452. Kunnen jullie mij dat misschien vertellen xD. Groetjes

• #1.199
hey Sportfood,
Heb gister de raw iron weight gainer besteld ;), heb ook op mijn vraag in mijn weight gainer topic van de shake beker aangegeven in de opmerking ofzoiets. Ik zie wel wat jullie ermee doen. Ik heb wel een vraag, enig idee wanneer ik het binne krijg ik zou zegge maandag omdat ik het vrijdag avond heb besteld bestelnummer: 9452. Kunnen jullie mij dat misschien vertellen xD. Groetjes

Hey Kidmonster,

Bedankt voor je bestelling.:)
Zaterdag verwerkt TNT post geen pakketten, dus als je vrijdagavond besteld hebt, wordt het maandag aangeleverd en heb je het dinsdag in huis. Inclusief shakebeker!;)

Oke toppie, ik kan niet wachten. Bedankt voor de shake beker! echt super
(zou het misschien een idee zijn om de raw iron te miksen met whey perfection allebij smaak aardbei)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven