Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sportfood: tot hoe wanneer loopt de actie met de Raw iron weightgainer nog?

Die was tot zaterdag geldig geloof ik nu niet meer. Maar misschien als het nog zo op de site staat zal die denk ik nog wel geldig zijn of als je het besteld zal de actieprijs er nog wel staan. Zo niet dan is het voorbij denk ik

heb vandaag me bestelling binnen gekregen toppi! Bedankt voor de gratis shakebeker, super service!!! ga zo door!

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204

De actie loopt tot vandaag.
Vanavond wordt de actie eraf gehaald.;)

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

heb vandaag me bestelling binnen gekregen toppi! Bedankt voor de gratis shakebeker, super service!!! ga zo door!

:D

Graag gedaan! Succes ermee!:)

Ik zie dat de actie is verlopen, maar hoe duur is de IRON weightgainer nu dan?
Gewoon internet prijs? van €26,95?
bvd

• #1.209
Sportfood, ik wil jullie even bedanken voor het leuke pakketje wat ik net bezorgd heb gekregen :D
2kg Raw iron, een mooie shake beker, en wat samples! top!

Het is wel aardbei geworden ipv vanille, maar hey! mij hoor je niet klagen hoor :D

Bedankt!!

edit// echter nog één vraagje: 4 opgehoopte scheppen = 50 gram? (zo maak ik het op van de verpakking)

mvg

Laatst bewerkt:
  • #1.212
Sportfood, ik wil jullie even bedanken voor het leuke pakketje wat ik net bezorgd heb gekregen :D
2kg Raw iron, een mooie shake beker, en wat samples! top!

Het is wel aardbei geworden ipv vanille, maar hey! mij hoor je niet klagen hoor :D

Bedankt!!

edit// echter nog één vraagje: 4 opgehoopte scheppen = 50 gram? (zo maak ik het op van de verpakking)

mvg

Graag gedaan Daniel, jij nog proficiat met je prijs!:)

Je hebt helemaal gelijk, je had vanille gevraagd, mijn fout want ik heb jouw prijs mondeling doorgegeven aan een medewerker en heb er aardbei van gemaakt.:o Hopelijk smaakt ie ook goed?

De maatschepjes in de gainer zijn vrij klein en bevatten 12,5 gram. Dus 50 gram is idd 4 scheppen.

Succes ermee!:thumb:

Graag gedaan Daniel, jij nog proficiat met je prijs!:)

Je hebt helemaal gelijk, je had vanille gevraagd, mijn fout want ik heb jouw prijs mondeling doorgegeven aan een medewerker en heb er aardbei van gemaakt.:o Hopelijk smaakt ie ook goed?

De maatschepjes in de gainer zijn vrij klein en bevatten 12,5 gram. Dus 50 gram is idd 4 scheppen.

Succes ermee!:thumb:

Dankjewel voor je reactie kerel! haha, van die smaak is niet erg hoor.. aarbei smaakt ook heerlijk! (terwijl ik helemaal geen fan ben van die smaak haha)

1 schepje is 12,5gram. Oke bedankt kerel! Het gaat wel lukken zo.

heb net de arm blaster besteld (#9562),
wanneer kan ik deze thuis verwachten?

• #1.216
Beste Sportfood atleten,

Wij hebben weer een aantal populaire producten een week lang afgeprijsd. Klik hier en doe je voordeel!

Twijfel je over een product? Kijk hier eens wat andere gebruikers er van vinden.

Zou je voortaan graag een bepaald product of merk bij ons in het assortiment zien? Laat het gerust weten!

Iedereen alvast een fijn weekend toegewenst!:)

Ziet er goed uit man, goede 'actie'.

Prettig weekend.

hehe, die HELL N.O aanbieding is echt lekker, zal eens even kijken wanneer ik tijd heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven