MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey sportfood, hebben jullie ook samples ofzo van testoboosters?

Ik zit namelijk met een te laag testogehalte (laten testen etc...) maar ik heb nu al ruim 70 euro verspild aan testoboosters die helemaal niet hielpen...

Vandaar dus mijn vraag. Als ik een goede testobooster vind zou dat me écht helpen, maar ik wil niet nog meer geld verspillen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Hey sportfood, hebben jullie ook samples ofzo van testoboosters?

Ik zit namelijk met een te laag testogehalte (laten testen etc...) maar ik heb nu al ruim 70 euro verspild aan testoboosters die helemaal niet hielpen...

Vandaar dus mijn vraag. Als ik een goede testobooster vind zou dat me écht helpen, maar ik wil niet nog meer geld verspillen.

He Criticmonster,

Nee, helaas samples van testboosters krijgen we eigenlijk nooit anders had ik ze met plezier gegeven.
Dat komt omdat je met een sample testbooster helemaal niks zal merken. Voordat een product je lichaam helpt met meer test aan te maken ben je al weer een maand verder en een pot verder.
Als je echt een te laag gehalte hebt zou ik via de dokter iets vragen. Dan krijg je een sterker middel, gericht op jouw probleem en het wordt meestal ook nog vergoed.;)

Succes ermee.

Na een bestelling is het mogelijk om een bestelling te volgen,
hij blijft helaas alleen maar op 'pending' staan totdat hij wordt bezorgd.

Kan dit worden opgelost?

Mvg,

Roel

• #1.224
Na een bestelling is het mogelijk om een bestelling te volgen,
hij blijft helaas alleen maar op 'pending' staan totdat hij wordt bezorgd.

Kan dit worden opgelost?

Mvg,

Roel

Hey Roel,

Klopt inderdaad, dit is nog onze oude site. De nieuwe wordt hopelijk over 3 weken gelanceerd en daar zit automatisch een volledig track en trace systeem in en een uo to date pendingsysteem.
Als je nu wilt tracken en tracen, stuur even een mailtje met je naam naar info@sportfood.nl en dan sturen we de track code toe.

Verder kun je er van uitgaan dat alle orders die betaald zijn binnen 24uur bij je afgeleverd worden (48 max als TNT wat trager is).

Sportieve groeten,
Bas:)

Vandaag mijn laatste vanille whey isolate shake gemaakt. Ik wil toch even zeggen dat de vanille super lekker was. 1 van de beste die ik al gehad heb. Vooral in de ochtend 40gr whey vanille + 5gr pure cacao poeder. Ik ben de voorbije weken echt met plezier opgestaan. Nu aan mijn 4kg pot smaak aarbei van jullie beginnen, hopen dat die net zo lekker is :D. Zou aardbei met cacao gaan? :)

• #1.226
Vandaag mijn laatste vanille whey isolate shake gemaakt. Ik wil toch even zeggen dat de vanille super lekker was. 1 van de beste die ik al gehad heb. Vooral in de ochtend 40gr whey vanille + 5gr pure cacao poeder. Ik ben de voorbije weken echt met plezier opgestaan. Nu aan mijn 4kg pot smaak aarbei van jullie beginnen, hopen dat die net zo lekker is :D. Zou aardbei met cacao gaan? :)

He Shenanigans,

Wat leuk om te horen, bedankt voor het compliment!:thumb:
De RAW IRON Isolaat is inderdaad erg lekker. Er is ontzettend veel tijd en energie gestoken in de smaak, dus ik hoop dat de aardbei variant net zo goed bevalt.
Aardbei met cacao lijkt me helemaal geen gekke combinatie. Smul ze!:meal:

Sportieve groeten,
Bas

• #1.227
Beste Sportfood atleten,

Ben je nog op zoek naar last-minute Sinterklaas cadeau'tjes voor je partner, familie of gewoon voor jezelf? Kijk dan eens bij onze nieuwe aanbiedingen en wij zetten de Pieten aan het werk!

Iedereen een fijne Sinterklaas toegewenst namens het hele Sportfood team.:)

• #1.228
Er is net een Sportfood Facebook pagina aangemaakt.

Op deze pagina komen iedere dag interessante Bodybuilding en fitness tips. Veel wetenswaardigheden en het laatste nieuws rondom sportvoeding. (het wordt dus GEEN spam site!;))
Met buikspiertraining clip van Stallone.:D

Je bent welkom!:)

Laatst bewerkt:
Hoe klote...de prijs van kickspeed is van 16 euro naar 22 euro gegaan op een paar maanden tijd? Dat vind ik er spijtig, het beviel mij wel.

Is er iets aan de samenstelling veranderd?

• #1.230
  • #1.232
We hebben deze week weer interessante, nieuwe producten binnengekregen, deze keer vooral gym accessoires!

Verder zijn er natuurlijk weer de spectaculaire weekaanbiedingen!

Onze Facebook pagina staat ook weer vol met interessante tips en filmpjes, dus voeg je snel toe!

Succes met je trainingen!

Sportieve groeten,

Bas

www.sportfood.nl

Gister een riem gekocht als kerstkado en vandaag al binnen lekker snel!
En nog bedankt voor het kerstkaartje :D erg mooi gedaan ;)

• #1.234
gisteren een 5kg zak sports whey besteld, en vandaag in huis. super!
ook nog een sample van een andere smaak whey en een leuke kerstkaart.

bedankt sportfood!

• #1.237
Hey Sportfood,

Even een vraag van mij. Ik weet dat er al tig topics over zijn en ieder een mening heeft, maar wat raad jij aan?

Kan je je whey shake het beste voor het trainen of na het trainen nemen? Op alle verpakkingen staat na het trainen, maar hier op het forum zeggen heel veel beter na het trainen.

• #1.239
Hey Sportfood,

Even een vraag van mij. Ik weet dat er al tig topics over zijn en ieder een mening heeft, maar wat raad jij aan?

Kan je je whey shake het beste voor het trainen of na het trainen nemen? Op alle verpakkingen staat na het trainen, maar hier op het forum zeggen heel veel beter na het trainen.

Hey Deschain.

Het zit als volgt:
Eiwitten worden na inname afgebroken tot aminozuren. Deze aminozuren worden opgenomen in het bloed en getransporteerd naar o.a. je spierweefsel. Je spieren hebben deze aminozuren nodig voor herstel en opbouw.

Voor een Bodybuilder is het belangrijk om de hele dag een constante stroom aminozuren in het bloed te hebben, vandaar ook 6 maaltijden per dag.

Rondom je training is er extra behoefte aan aminozuren.
Beide opties zijn dus mogelijk kwa Whey inname. Doe je het een uurtje voor de training dan zijn de amino's al paraat tijdens de training. Doe je het na de training, dan begint een uurtje later de amino's vrij te komen voor het herstel.

De meest ideale combinatie zou zijn, voor de training een Whey shake en na de training een goede weightgainer shake met hoog eiwitgehalte. Dit omdat na de training de spieren eerst hun energie voorraden gaan bijvullen.

Fijne Kerstedagen!

Sportieve groeten,

Bas

Laatst bewerkt:
Dank je wel Bas. Ik zal na de feestdagen eens op jullie site kijken naar een goede weightgainer; eens kijken hoe dat bevalt.

Fijne feestdagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven