XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Weer paar interessante supps in de aanbieding deze week!:)

Ik heb vroeger nog purple wraath gebruikt en was daar wel tevreden over, maar wat is het verschil met purple in train? Want de plaatjes met de samenstelling van het product zijn niet zichtbaar op de site (ligt aan mij, moet iets opnieuw installeren want ik heb het bij alle sites).

Zojuist heb ik een sample geprobeerd van jullie HELL N.O. Ik gebruikte een half zakje omdat ik nog nooit eerder een pre workout heb gebruikt. Ik heb hier echter niets van gemerkt. Ik weet dat niet iedereen goed op bepaalde pre workouts gaat. Misschien dat ik wel wat ga merken als ik een heel zakje pak want heb namelijk nog een sample liggen.

Echter wat ik me wel afvraag is: wanneer krijg je nou de bekende "pomp". Niet dat een pomp gelijk staat aan spiergroei, maar toch lijkt het me wel lekker. Ik trainde 3*8 met borst en biceps,
borst: decline BP, incline dumbbell press, dumbbell fly's en chest press
biceps: dumbbell curls cable curls
onderarmen: wrist curl

Hoe krijg je dan een pomp, is het dan nodig om wat hoger in reps te gaan met wat lager gewicht, of zou ik misschien niet hard genoeg trainen ( ik ging bij iedere oefening met de laatste rep tot faillure)?

Alvast bedankt

• #1.245
Ik heb vroeger nog purple wraath gebruikt en was daar wel tevreden over, maar wat is het verschil met purple in train? Want de plaatjes met de samenstelling van het product zijn niet zichtbaar op de site (ligt aan mij, moet iets opnieuw installeren want ik heb het bij alle sites).

@ shenanigans- met een beetje geluk kun je het nu wel zien:
Purple In Train
Purple Wraath

Het grote verschil is: Wraath is een pre-workout booster, dus bevat naast amino's ook stoffen om opgepept te worden en langer en zwaarder te kunnen trainen. Intrain is vooral spierbesparend tijdens de training en zorgt voor een sneller herstel.

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Thanks kerel!

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Zojuist heb ik een sample geprobeerd van jullie HELL N.O. Ik gebruikte een half zakje omdat ik nog nooit eerder een pre workout heb gebruikt. Ik heb hier echter niets van gemerkt. Ik weet dat niet iedereen goed op bepaalde pre workouts gaat. Misschien dat ik wel wat ga merken als ik een heel zakje pak want heb namelijk nog een sample liggen.

Echter wat ik me wel afvraag is: wanneer krijg je nou de bekende "pomp". Niet dat een pomp gelijk staat aan spiergroei, maar toch lijkt het me wel lekker. Ik trainde 3*8 met borst en biceps,
borst: decline BP, incline dumbbell press, dumbbell fly's en chest press
biceps: dumbbell curls cable curls
onderarmen: wrist curl

Hoe krijg je dan een pomp, is het dan nodig om wat hoger in reps te gaan met wat lager gewicht, of zou ik misschien niet hard genoeg trainen ( ik ging bij iedere oefening met de laatste rep tot faillure)?

Alvast bedankt

Een pomp valt of staat allereerst met voldoende koolhydraten in het lichaam. Dan zijn de aantal herhalingen van belang. De meesten krijgen een goede pomp rond de 10 herhalingen.
Met supplementen is het belangrijk om de dosering goed aan te houden. Geen half zakje dus als je een hele moet innemen.;) Maar aan de andere kant wel verstandig van je om het zo even te proberen. Op naar een heel zakje!:)

captains of crush besteld op 23/12 met paypal, bestelnr 9964. nog steeds niet geleverd!

• #1.247
captains of crush besteld op 23/12 met paypal, bestelnr 9964. nog steeds niet geleverd!

24/25 en 26 december gebeurt er bij de post niks helaas. Dan ook nog eens sneeuwoverlast, Kerstdrukte en naar Belgie, tel maar een paar dagen erbij op helaas. Bij ons is de bestelling gelijk de deur uit gegaan, dus hij komt eraan!:)

Laatst bewerkt:
24/25 en 26 december gebeurt er bij de post niks helaas. Dan ook nog eens sneeuwoverlast, Kerstdrukte en naar Belgie, tel maar een paar dagen erbij op helaas. Bij ons is de bestelling gelijk de deur uit gegaan, dus hij komt eraan!:)
ok thanks guys, had al wel zo een gedacht met feestdagen enz....

Gisteren besteld en vandaag al mijn weightgainer binnen gekregen. Morgen eens mee beginnen; ben benieuwd :p

• #1.250
Jezus, die benen / fysiek is echt top!

Beste Sportfood,

Welke wheightgainer van jullie zorgt ervoor dat je wel goed aankomt, maar niet alleen in je buik :P? En hoe bevalt de smaak ervan?

Beste Sportfood,

Welke wheightgainer van jullie zorgt ervoor dat je wel goed aankomt, maar niet alleen in je buik :P? En hoe bevalt de smaak ervan?

Ben wel niet van sportfood, maar de RAW IRON wg is wel een aanrader :) prima smaak, goede resultaten (als je maar zorgt dat je gewone voeding in orde is) op alleen shakes ga je niet aankomen.

Ben wel niet van sportfood, maar de RAW IRON wg is wel een aanrader :) prima smaak, goede resultaten (als je maar zorgt dat je gewone voeding in orde is) op alleen shakes ga je niet aankomen.
Kcalorie-overschot = aankomen. Dus met shakes alleen kan je zeker wel aankomen, heb verschillende vrienden die het enkel doen op shakes en zich voor de rest niets aantrekken.:)

• #1.257
Thanks guys voor de reacties!

@Xkocer-
Je moet inderdaad de juiste calorieoverschot creeren en dat kan op verschillende manieren. Basis is voeding, maar met de juiste shake heb je extra makkelijke, hoogwaardige voeding.
Zo'n shake moet dan wel uit hoogwaardige koolhydraat- en eiwitbronnen bestaan.

De RAW IRON Professional weightgainer vind ik op dat gebied het beste in elkaar zitten. Lees gerust eens wat er allemaal in zit en in welke verhoudingen. Mocht je nog vragen hebben, dan stel ze gerust!:)

• #1.258
Beste DBB'ers,

Ik wens jullie niet alleen een gelukkig en gezond nieuwjaar toe, maar ook een sterk, droog en massief nieuwjaar!:D

No more excuses, 2011 is YOUR year, now go out there and get it!

Sportieve groeten,
Bas

Laatst bewerkt:
Mss een idee, je iban/bic nr ook in je mail te stoppen voor de Belgische klanten, of een aangepaste mail voor niet-Nederlanders?

• #1.260
Mss een idee, je iban/bic nr ook in je mail te stoppen voor de Belgische klanten, of een aangepaste mail voor niet-Nederlanders?

Bedankt voor je feedback Matt.:thumb:

Bij onze nieuwe site (eind januari) is dit allemaal geregeld.

Op onze huidige site zijn de gegevens hier te vinden.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven