MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Beste Sportfood atleten,

Hopelijk zijn alle goede voornemens nog steeds in tact? Die van ons wel!

We hebben weer wat lekkere weekaanbiedingen. Ook zijn er een aantal zeer interessante nieuwe producten binnengekomen!

Iedere dag motiverende (trainings) filmpjes vind je op onze Facebook pagina. Ben je al lid?

Vragen? Opmerkingen? Of gewoon meer info nodig, mail ons gerust.

Sportieve groeten,

Bas

Hoeveel gram zijn de Premium Pro bar 35%? :)

Is de site de hele avond al zo lekker traag of ligt dat aan mij? :)

Verder op internet geen last ;)

Edit:

Bestelnummer: 10163

Met wat gestuntel toch mijn bestelling kunnen doen! Wat leuke accessoires besteld ben benieuwd naar de kwaliteit! Qua prijs zit het in iedergeval erg goed! En ik moest de Arnold poster er gewoon ff bij doen natuurlijk! ;)

Groetjes

Laatst bewerkt:
  • #1.265
Is de site de hele avond al zo lekker traag of ligt dat aan mij? :)

Verder op internet geen last ;)

Edit:

Bestelnummer: 10163

Met wat gestuntel toch mijn bestelling kunnen doen! Wat leuke accessoires besteld ben benieuwd naar de kwaliteit! Qua prijs zit het in iedergeval erg goed! En ik moest de Arnold poster er gewoon ff bij doen natuurlijk! ;)

Groetjes

Thanks voor de bestelling MilkShakey!:thumb:
Site is inderdaad vorige week overgezet naar een andere server en die is inderdaad trager dan verwacht. Deze week wordt de site weer teruggezet!;)

Vandaag netjes mijn spullen binnen gehad! Helemaal goed :thumbs:

Erg goede kwaliteit riem voor een hele mooie prijs.
Maar binnekort even goed soepel maken! ghehe :)
Knie bandjes ook top en kunnen lekker strak!

Waar ik ook erg blij mee was was de Xpand sample!
Toevallig de gene die ik nog niet geprobeert heb en al enige tijd erg nieuwschierig naar was! Bedankt hiervoor! :D

Krijg je nog een gratis shakebeker bij je bestelling?

• #1.269
Vandaag netjes mijn spullen binnen gehad! Helemaal goed :thumbs:

Erg goede kwaliteit riem voor een hele mooie prijs.
Maar binnekort even goed soepel maken! ghehe :)
Knie bandjes ook top en kunnen lekker strak!

Waar ik ook erg blij mee was was de Xpand sample!
Toevallig de gene die ik nog niet geprobeert heb en al enige tijd erg nieuwschierig naar was! Bedankt hiervoor! :D

Graag gedaan kerel!;)
Succes met je riem en wraps. De nieuwe Powerlift riem is inderdaad hardcore en wordt vanzelf iets soepeler tijdens monster sessies squats!:p

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Krijg je nog een gratis shakebeker bij je bestelling?

Even aangeven bij je bestelling en het wordt geregeld!;)

• #1.270
AANBIEDING, alleen vandaag geldig!

Even lid worden van onze Facebook pagina, een bestelling maken en je ontvangt GRATIS 500 gram Creatine!:D

FACEBOOK AANBIEDING: Doe vandaag (donderdag 20 januari) een bestelling bij www.sportfood.nl en ontvang GRATIS 500gram RAW IRON Creatine t.w.v. €14,95!

Meld bij je bestelling ''Facebook Creatine''. De actie is alleen vandaag geldig dus wees er snel bij!

Zeer nette aanbieding, maar hoe zit het de hoeveelheid van de bestelling? ik bedoel, je wilt niet dat iemand voor 2 euro een shake beker koopt en dat je dan 500g crea mee moet geven... toch?

maar super actie heren

• #1.272
Zeer nette aanbieding, maar hoe zit het de hoeveelheid van de bestelling? ik bedoel, je wilt niet dat iemand voor 2 euro een shake beker koopt en dat je dan 500g crea mee moet geven... toch?

maar super actie heren

Thanks Daniel!

De hoeveelheid laten we even vrij voor vandaag (actie is maar 1 dag). De actie is bedoeld om mensen op onze Facebook pagina te krijgen en daardoor rechtstreeks met onze klanten te kunnen communiceren.
Onze Facebook pagina is trouwens geen pure reclame site maar bevat veel interessante filmpjes, tips en artikelen. Van Homer Simpson in de sportschool tot Arnold toen hij 20 was!:D

Geldt deze aanbieding bij elke bestelling; dus ook het goedkoopste product? :D

oke heb wat besteld haha :D

ook besteld. ben benieuwd naar de creatine.

leuke facebook pagina :)
ben ook ff op hyves lid geworden ;)

Top, heb ook besteld (+ riem en een Heavy Gripper, ben benieuwd)

• #1.278
Thanks mannen!:thumb:

Keep it coming, tot 24.00uur kan het nog.;)

Hoe wordt ik lid van die facebook page van jullie dan? Snap geen reet van facebook.

Edit: heb het al.

Laatst bewerkt:
Edit,

Zie mail.

Gr

Jeroen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven