Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er ook een mogelijkheid om mijn bestelling status te zien? Heb gisteravond voor 18:00 besteld, zou mooi zijn als ik het morgen binnen heb![]()

Mijn bestelling staat nog steeds onder pending, klopt dit na 1 dag?

Hey,
Ik heb donderdag een bestelling bij jullie geplaatst echter heb ik deze nog niet ontvangen.
En een maat van me heeft zaterdag al ze bestelling ontvangen. Dit terwijl we in de zelfde stad wonen en hij de bestelling 1 uurtje later dan mij geplaatst heeft. (beiden ook ing)
Het betreft Bestelnummer: 10199
Is deze bestelling al bij jullie de deur uit gegaan?
Gr
Jeroen
is nochtans met Paypal betaald.Bestelnummer: #10227"PayPal IPN Verified [payment status: Completed (Unverified; €20,90),
Customer PayPal address: Vlad *, *straat 21
*, *, *, , Belgium, BE, unconfirmed]"
Mijn bestelling staat ook nog altijd op Pendingis nochtans met Paypal betaald.
Bestelnummer: #10227
Wij werken niet met het oude pendingsysteem in onze site (nieuwe site komt er aan!).
Jouw bestelling is al onderweg!![]()
Zitten precies echte stukken koek in 
Riem is al binnen, thanks! Die Dymatize whey, cookies & cream, holy shit wat is die lekkerZitten precies echte stukken koek in
![]()

Bestelling net ontvangen, mijn eerste van SportFood. Netjes verpakt ook. Gelijk een shake gemaakt om te proberen, beviel me goed mede door de goede shake baker van jullie.
De HG150 Gripper is precies goed voor mij, net iets te zwaar dus goed om er naar toe te trainen, bedankt voor de tip! (via mail)
Volgende keer maar een hele zak whey bestellen, zodra deze proef verpakking op is!![]()

Is de Mammut eiwit gewoon vergelijkbaar met andere whey, bijvoorbeeld jullie sports whey? En wat kost 3kg daarvan zonder de weekaanbieding? Bedankt
Edit; ik zie net dat het geen whey is, kan ik deze ook gewoon prima na de training nemen of beter whey daarvoor nemen?

toch.Op zich een zeer interessante aanbieding, alleen vraag ik mij af wanneer je hem het beste in kan nemen, dus niet na de training (whey is beter), voor het slapen is kwark beter (of casseïne shake), het enige wat ik kan bedenken is dan tussendoor, maar als je al genoeg eiwitten binnenkrijgt uit je normale voeding is dat dan ook niet nodig!??toch.