MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er ook een mogelijkheid om mijn bestelling status te zien? Heb gisteravond voor 18:00 besteld, zou mooi zijn als ik het morgen binnen heb ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Is er ook een mogelijkheid om mijn bestelling status te zien? Heb gisteravond voor 18:00 besteld, zou mooi zijn als ik het morgen binnen heb ;)

Als je gisteren om 18.00uur besteld hebt, dan gaat het vandaag weg en zou het normaal gesproken morgen bij je moeten zijn.
Track en trace code wordt morgen pas zichtbaar voor je, maar dan zou je het al moeten hebben!:)
Mail ons anders gerust even bij twijfel.;)

Mijn bestelling staat nog steeds onder pending, klopt dit na 1 dag?

Bestelnummer: #10227
Zou je er een paar samples bij willen steken ? :D

10225 en 10226 mag je annuleren :P

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb donderdag een bestelling bij jullie geplaatst echter heb ik deze nog niet ontvangen.

En een maat van me heeft zaterdag al ze bestelling ontvangen. Dit terwijl we in de zelfde stad wonen en hij de bestelling 1 uurtje later dan mij geplaatst heeft. (beiden ook ing)

Het betreft Bestelnummer: 10199

Is deze bestelling al bij jullie de deur uit gegaan?

Gr

Jeroen

• #1.288
He Jeroen,

Mail ons even je naam en adres door: info@sportfood.nl , dan kijken we het gelijk na.:)

Sportieve groeten,
Bas

Hey,

Ik heb donderdag een bestelling bij jullie geplaatst echter heb ik deze nog niet ontvangen.

En een maat van me heeft zaterdag al ze bestelling ontvangen. Dit terwijl we in de zelfde stad wonen en hij de bestelling 1 uurtje later dan mij geplaatst heeft. (beiden ook ing)

Het betreft Bestelnummer: 10199

Is deze bestelling al bij jullie de deur uit gegaan?

Gr

Jeroen

Gedaan bedankt,

Jeroen

Mijn bestelling staat ook nog altijd op Pending :( is nochtans met Paypal betaald.

"PayPal IPN Verified [payment status: Completed (Unverified; €20,90),
Customer PayPal address: Vlad *, *straat 21
*, *, *, , Belgium, BE, unconfirmed]"
Bestelnummer: #10227

• #1.292
Wij werken niet met het oude pendingsysteem in onze site (nieuwe site komt er aan!).
Jouw bestelling is al onderweg!:thumb:

Riem is al binnen, thanks! Die Dymatize whey, cookies & cream, holy shit wat is die lekker :o Zitten precies echte stukken koek in :D

• #1.294
Riem is al binnen, thanks! Die Dymatize whey, cookies & cream, holy shit wat is die lekker :o Zitten precies echte stukken koek in :D

Graag gedaan!
En ik heb ook zo'n sample geprobeerd en het was inderdaad erg lekker! Daar gaan we zeker wat mee doen.;)

Bestelling net ontvangen, mijn eerste van SportFood. Netjes verpakt ook. Gelijk een shake gemaakt om te proberen, beviel me goed mede door de goede shake baker van jullie. :D
De HG150 Gripper is precies goed voor mij, net iets te zwaar dus goed om er naar toe te trainen, bedankt voor de tip! (via mail)

Volgende keer maar een hele zak whey bestellen, zodra deze proef verpakking op is! :p

• #1.296
Bestelling net ontvangen, mijn eerste van SportFood. Netjes verpakt ook. Gelijk een shake gemaakt om te proberen, beviel me goed mede door de goede shake baker van jullie. :D
De HG150 Gripper is precies goed voor mij, net iets te zwaar dus goed om er naar toe te trainen, bedankt voor de tip! (via mail)

Volgende keer maar een hele zak whey bestellen, zodra deze proef verpakking op is! :p

Graag gedaan Maikel!:thumb:
Fijn dat de gripper en RAW IRON Whey bevalt.
Succes met je grip training!:)

Is de Mammut eiwit gewoon vergelijkbaar met andere whey, bijvoorbeeld jullie sports whey? En wat kost 3kg daarvan zonder de weekaanbieding? Bedankt ;)

Edit; ik zie net dat het geen whey is, kan ik deze ook gewoon prima na de training nemen of beter whey daarvoor nemen?

Laatst bewerkt:
  • #1.298
Is de Mammut eiwit gewoon vergelijkbaar met andere whey, bijvoorbeeld jullie sports whey? En wat kost 3kg daarvan zonder de weekaanbieding? Bedankt ;)

Edit; ik zie net dat het geen whey is, kan ik deze ook gewoon prima na de training nemen of beter whey daarvoor nemen?

Hoi Bia,

De Mammut bevat verschillende eiwitbronnen. Dit maakt hem geschikt om de hele dag door te gebruiken omdat hij daardoor ''time-released'' is.
Voordeel van Whey- wordt sneller opgenomen in het bloed. Voordeel van de Mammut-blijft je spieren langer voeden na inname.

Normaal kost 3kg Mammut eiwit €39, deze week €34!;)

Op zich een zeer interessante aanbieding, alleen vraag ik mij af wanneer je hem het beste in kan nemen, dus niet na de training (whey is beter), voor het slapen is kwark beter (of casseïne shake), het enige wat ik kan bedenken is dan tussendoor, maar als je al genoeg eiwitten binnenkrijgt uit je normale voeding is dat dan ook niet nodig!??:cool: toch.

Laatst bewerkt:
  • #1.300
Op zich een zeer interessante aanbieding, alleen vraag ik mij af wanneer je hem het beste in kan nemen, dus niet na de training (whey is beter), voor het slapen is kwark beter (of casseïne shake), het enige wat ik kan bedenken is dan tussendoor, maar als je al genoeg eiwitten binnenkrijgt uit je normale voeding is dat dan ook niet nodig!??:cool: toch.

Hoi Harry,

Uit NORMALE voeding haal je een NORMALE hoeveelheid eiwitten voor een NORMAAL persoon. De clou is echter dat een fanatiek trainende Bodybuilder (vanaf 3x p/w) een verhoogde eiwitbehoefte heeft.
Dat kun je uit voeding halen, maar dan wel aangepaste hoeveelheden voeding of uit normale voeding + aanvulling (supplementen).
In de Mammut zit o.a. Whey en Caseine (melkeiwit), dus het is een all-round eiwit. Voor een recreatieve BB'er is dit een prima eiwit voor ieder moment van de dag, dus ook na de training. Voor degenen die voor de extra paar procentjes gaan, die kunnen overwegen om Whey en Casseine los aan te schaffen. Daar zit natuurlijk wel weer een ander prijskaartje aan. De keus is aan de atleet.:)

Groeten, Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven