HarryE
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor het antwoord; kun je ook zeggen hoeveel ongeveer de verdeling van de 4 eiwitten zijn?? (vast niet 25/25/25/25%)
Zijn er ook samples van?
En wat is de THT datum?(i.v.m. hoeveel ik evt. kan bestellen).
groet, Harry

samen is dat 90%, misschien een foutje?De verdeling is ongeveer: Soja Isolaat 30% Whey Concentraat 30% Melk eiwit 20% en Ei-eiwit 10%.

Zojuist bestelt (de Mammut eiwit) om 16.00 uur, gaat het dan vandaag nog weg?
Tot wanneer geldt deze aanbieding (misschien vrijdag?), zodat als ik ze binnen en geprobeerd heb, nog een pot kan bestellen voor de aanbiedingsprijs?
samen is dat 90%, misschien een foutje?![]()
Het is 20% ei-eiwit! Dus 30-30-20-20.
Hallo Sportfood,
Ik heb net een bestelling geplaatst maar ik heb het idee dat er misschien iets fout gegaan is.
Nadat ik via ideal betaald heb kwam ik namelijk weer op het "kies betaalmethode" scherm" en ik heb dus ook geen bestelbevestiging gekregen en de bestelling staat ook niet bij mijn bestellingen.
De producten staan nu ook nog in mijn winkelwagen.
Is dit normaal?
Alvast bedankt, Thielen

Het rare was dat ik die knop dus wel had ingedrukt.
Maar het is nu opgelost
Groeten terug.

; ik was inmiddels sneller gewent, maar goed ik heb het binnen
.
Bestelling van maandag 16.00 uur nu pas binnen; ik was inmiddels sneller gewent, maar goed ik heb het binnen
.
Ik had ook om een maatschepje gevraagd maar zat er niet bij,ook niet bij de pot.
Nu even proberen en -dan als beide smaken bevallen- morgen nog een bestelling doen voor de aanbiedingsprijs. Hoe gaat dan de betaling (via ideal kan niet omdat de prijzen al verhoogd zijn)? Hopelijk niet bij vooruitbetaling, dan heb ik het pas over een week ofzo.![]()
Mail ons even je bestelling door op info@sportfood.nl en het komt in orde.
En is mijn bestelling vandaag nog de deur uitgegaan?![]()
(normaal gesproken dan
)Hallo,
Net mijn bestelling geplaatst. Omdat het de eerste keer is dat ik iets bestel van Sportfood, moest ik een account aanmaken. Afijn, alles ingevuld. Echter herlaadde de pagina elke keer weer met het bericht 'minimaal 5 karakters'. Na een hoop ge-eikel ben ik er achter gekomen dat hij problemen geeft met 'Baan' als straat. Ik woon echter aan de Baan en vond het dus een beetje apart. Ik heb hier deBaan van gemaakt, andere gegevens slikte hij wel gewoon dus dat is verder geen probleem. Ik weet niet of het eventueel problemen kan geven bij de Post, maar melden kan geen kwaad dacht ik zo.
Fijn weekend!

Ook besteld, Bestelnummer: 10352.
Geld al ontvangen soms? Was 70,90. Herinner me niet meer of ik het bestelnr erbij gezet heb bij overschrijving.
Bedankt!