XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn bestelling binnen gehad, refnr 10352.
Was echter overtuigd dat ik weightgainer aardbei besteld had, maar in de doos zat vanille, dacht eerst dat jullie gemist hadden, en dan ging ik m'n bestelling opzoeken en er stond idd vanille, terwijl ik dat eigelijk niet lust. Heb daareersten 50gr gedronken, en het ging megamoeilijk binnen.
Er is geen mogelijkheid om deze terug te zenden waarschijnlijk?
Begrijp niet goed hoe het komt dat er vanille stond, dacht echt dat ik aardbei geselecteerd had op de site :(.
Maar toch erg bedankt voor de snelle levering, de shaker en de sample!

het zou kunnen dat je misschien op aardbei hebt geklikt en toen gescold met de muis waardoor er vanille is komen te staan??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Heb mijn bestelling binnen gehad, refnr 10352.
Was echter overtuigd dat ik weightgainer aardbei besteld had, maar in de doos zat vanille, dacht eerst dat jullie gemist hadden, en dan ging ik m'n bestelling opzoeken en er stond idd vanille, terwijl ik dat eigelijk niet lust. Heb daareersten 50gr gedronken, en het ging megamoeilijk binnen.
Er is geen mogelijkheid om deze terug te zenden waarschijnlijk?
Begrijp niet goed hoe het komt dat er vanille stond, dacht echt dat ik aardbei geselecteerd had op de site :(.
Maar toch erg bedankt voor de snelle levering, de shaker en de sample!

Hoi SkyHaywood,

Op het moment dat wij een verkeerd product zouden sturen dan lossen we dit natuurlijk altijd in het voordeel van de klant op. In dit geval heb je helaas zelf de smaak gekozen, de pot geopend en al een shake gemaakt, dus kunnen we niets meer aan doen. Maar...er is goed nieuws!:)
Aangezien je een weightgainer hebt besteld gaat het je duidelijk om de extra carbs en calorieen. De smaak van de shake is daardoor makkelijk zelf aan te passen.
Probeer hetvolgende eens: een bolletje aardbeien roomijs erin mixen of een lepel pindakaas, vers fruit erin doet ook wonderen, havermout, vruchtensiroop, een lepel cacao, het kan allemaal. Behalve dat je dan nog meer carbs binnenkrijgt, krijg je ook een hele andere smaak! Succes ermee.;)

Sportieve groeten,
Bas

• #1.324
Alstublieft, de nieuwe Sportfood WEEKAANBIEDINGEN! Van bandages tot vetverbranders deze week, doe je voordeel!:p

Hoi SkyHaywood,

Op het moment dat wij een verkeerd product zouden sturen dan lossen we dit natuurlijk altijd in het voordeel van de klant op. In dit geval heb je helaas zelf de smaak gekozen, de pot geopend en al een shake gemaakt, dus kunnen we niets meer aan doen. Maar...er is goed nieuws!:)
Aangezien je een weightgainer hebt besteld gaat het je duidelijk om de extra carbs en calorieen. De smaak van de shake is daardoor makkelijk zelf aan te passen.
Probeer hetvolgende eens: een bolletje aardbeien roomijs erin mixen of een lepel pindakaas, vers fruit erin doet ook wonderen, havermout, vruchtensiroop, een lepel cacao, het kan allemaal. Behalve dat je dan nog meer carbs binnenkrijgt, krijg je ook een hele andere smaak! Succes ermee.;)

Sportieve groeten,
Bas

Ah das echt jammer, dacht mss dat ik ze in zelfde doos kon retourneren met tnt ofzo, en dan de verzendkosten betalen voor de nieuwe. Niets aan te doen. Heb bij die shake vruchtensiroop gedaan, maar het werd gewoon zoeter, de smaak veranderde eigelijk niet echt. Ga ze proberen te verkopen denk ik.

Dus als iemand interesse heeft in een Raw Iron 5 kg professional weightgainer vanille (West-vlaanderen, Belgie) :klink:, let me know!!!
Grts

• #1.326
Ah das echt jammer, dacht mss dat ik ze in zelfde doos kon retourneren met tnt ofzo, en dan de verzendkosten betalen voor de nieuwe. Niets aan te doen. Heb bij die shake vruchtensiroop gedaan, maar het werd gewoon zoeter, de smaak veranderde eigelijk niet echt. Ga ze proberen te verkopen denk ik.

Dus als iemand interesse heeft in een Raw Iron 5 kg professional weightgainer vanille (West-vlaanderen, Belgie) :klink:, let me know!!!
Grts

Het over en weer sturen van nieuwe potten van en naar Belgie zou zo'n €20-25 aan porto kosten (vanwege het gewicht). Niet echt interessant voor je.;)
Toch denk ik dat je met een neutrale vanille smaak heel veel lekkere combinaties kunt maken met fruit e.d..
Doorverkopen kan natuurlijk ook altijd nog, maar wel zonde want je hebt echt een goede gainer te pakken.:)

Succes ermee!

Bestelling geplaatst en betaald !

Bestelnummer: 10432

Eerste keer dat ik via jullie bestel ! Ben benieuwd !

Da's snel, bedankt ! Nu enkel hopen dat hij op tijd aankomt, stakingen hier bij de Belgische post :/

ik had een vraag over de dosering van de RAW IRON Dextro N-R-G
Er staat 0.4-0.8 gr. per lichaamsgewicht maar dan zou ik iets van 70gr. zitten is dat niet ontzettend veel?
Ook kom ik altijd wel makkelijk aan en om dan zoveel "suiker" erna te drinken lijkt me dan toch niet echt handig.

De dextro zelf kan gewoon gelijk na de training bij mijn whey shake met melk toch?

Alvast bedankt:)

Laatst bewerkt:
  • #1.331
ik had een vraag over de dosering van de RAW IRON Dextro N-R-G
Er staat 0.4-0.8 gr. per lichaamsgewicht maar dan zou ik iets van 70gr. zitten is dat niet ontzettend veel?
Ook kom ik altijd wel makkelijk aan en om dan zoveel "suiker" erna te drinken lijkt me dan toch niet echt handig.

De dextro zelf kan gewoon gelijk na de training bij mijn whey shake met melk toch?

Alvast bedankt:)

He Rox,

Ja, dat is best veel. Laatst waren er weer onderzoeken waaruit bleek dat 0,2gr per kg ook prima was. Dat hou ik zelf ook altijd aan.;)
Dextro idd gelijk in je post-workout shake mengen!

Succes ermee!:)

beste, waarom mag ik mijn creatine niet tesamen met koffie of whey innemen ??
Wat zijn de gevolgen als ik het toch doe,kan dat veel kwaad?

• #1.333
beste, waarom mag ik mijn creatine niet tesamen met koffie of whey innemen ??
Wat zijn de gevolgen als ik het toch doe,kan dat veel kwaad?

Creatine kun je prima innemen met Whey. De meesten mengen hun Creatine rechtstreeks met hun Whey shake. Creatine en eiwitten gaan prima samen anders had de natuur geen Creatine in vlees gestopt!

Creatine en cafeine is nog onduidelijk. Eerst werd gedacht dat het elkaar in de weg zat, maar er zijn inmiddels ook onderzoeken waaruit blijkt dat dit niet zo is. Voor de zekerheid zou ik ze niet met elkaar innemen.

hee sportfood,

Nu mijn armen flink aan het gainen zijn raakt ineens iedereen super geïnteresseerd in de armblaster :P, heb de site door gegeven dus ik denk dat je weer wat nieuwe orders kan verwachten :)

• #1.335
hee sportfood,

Nu mijn armen flink aan het gainen zijn raakt ineens iedereen super geïnteresseerd in de armblaster :P, heb de site door gegeven dus ik denk dat je weer wat nieuwe orders kan verwachten :)

He Killy!

Goed om te horen dat je zo'n goede vorderingen maakt kerel!:)
Laat ze maar massaal komen om de armblaster te halen, voorlopig hebben we genoeg voorraad!:D Het is ook een super handige trainingstool.

Succes met je trainingen!

Sportieve groeten,
Bas

Creatine kun je prima innemen met Whey. De meesten mengen hun Creatine rechtstreeks met hun Whey shake. Creatine en eiwitten gaan prima samen anders had de natuur geen Creatine in vlees gestopt!

Creatine en cafeine is nog onduidelijk. Eerst werd gedacht dat het elkaar in de weg zat, maar er zijn inmiddels ook onderzoeken waaruit blijkt dat dit niet zo is. Voor de zekerheid zou ik ze niet met elkaar innemen.

ja,dat dacht ik ook maar het staat nochtans op de verpakking dat het niet mag , whey en crea samen .

• #1.337
Niet op onze verpakkingen in ieder geval!;)
Gewoon samenvoegen, dat doe ik zelf ook al jaren zo en werkt prima!

die is van Globelstrenght , ik ga toch s naar die zaak bellen en info vragen hier omtrent want ik vind dat toch maar vreemd. Tis de gewone mono-crea trouwens.
Heb het nu geprobeerd tesamen en moet zeggen dat het wel lijkt of mijn maag opblaast .

Bas,

Raw Iron Choco is de beste/lekkerste whey voor mij tot nu toe. Dikke 8,5 als schoolcijfer!

Xjes!

hey sportfood,

vandaag magere kwark gehad met de weight gainer aardbei. dat was goed te eten ;D normaal krijg ik het niet naar binne die kwark maar nu vond ik het opzich best lekker zelfs haha.
was laatst aant zoeke naar grubbenvorst om te kijken of ik mense tege kwam die in grvorst woonde. Alleen toen kwan ik jou tegen. mag ik vrage of je er woont/nog woont?? misschien kome we wel bij dezelfde fitness haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven