AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grippers zijn gisteren aangekomen ! Dankuu ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Bas,

Raw Iron Choco is de beste/lekkerste whey voor mij tot nu toe. Dikke 8,5 als schoolcijfer!

Xjes!

Kijk, dat horen we graag! Aan de RAW IRON smaken is ook veel zorg besteed
dus goed om te horen dat het bevalt Snakeman!:thumb:

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

hey sportfood,

vandaag magere kwark gehad met de weight gainer aardbei. dat was goed te eten ;D normaal krijg ik het niet naar binne die kwark maar nu vond ik het opzich best lekker zelfs haha.
was laatst aant zoeke naar grubbenvorst om te kijken of ik mense tege kwam die in grvorst woonde. Alleen toen kwan ik jou tegen. mag ik vrage of je er woont/nog woont?? misschien kome we wel bij dezelfde fitness haha

He Kidmonster,

Goed om te horen dat ook de weightgainer smaak goed bevalt!:)
Ik heb tot 2008 in Grubbenvorst gewoond, maar woon inmiddels al weer een aantal jaren in Venlo.;)
Ik train ook in Venlo.

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Grippers zijn gisteren aangekomen ! Dankuu ;)

Nice!:thumb:

And now, get gripping!:p

ah jammer anders hadde we samen kunne fitnesse ;P

• #1.344
€20 korting op 4kg RAW IRON Professional Whey, smaak Tropical!

Deze en andere Sportfood weekaanbiedingen staan hier.:)

Ondertussen heb ik de weightgainer vanille leren smaken en gaat er nu altijd goed in na de training en als tussendoortje!
En het is mss een kleintje, maar vind jullie shaker de beste die ik al gehad heb. De tuit in het midden is het beste om er alles uit te krijgen en hij sluit ook perfect af.
Thanks!

• #1.346
Ondertussen heb ik de weightgainer vanille leren smaken en gaat er nu altijd goed in na de training en als tussendoortje!
En het is mss een kleintje, maar vind jullie shaker de beste die ik al gehad heb. De tuit in het midden is het beste om er alles uit te krijgen en hij sluit ook perfect af.
Thanks!

Goed om te horen kerel!:)
Het zijn ook de best verkrijgbare shakebekers en hebben de standaard inhoud (750ml)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
  • #1.351
Er staat bij de omschrijving dat deze creatine van een Duitse fabrikant komt. Betekent dat dit om creapure gaat? Ik kan dit niet zien op de foto en het staat niet expliciet bij de omschrijving. Erg mooie prijs voor een halve kilo zeg :)

He Cloudstife,

Creapure is de naam van een grondstof leverancier die goede, zuivere Creatine levert.
Buiten Creapure om zijn er gelukkig nog meer leveranciers van zuivere Creatine.

De Best Body die nu in de aanbieding is komt niet van Creapure af, maar van een andere hoogwaardige, duitse leverancier, dus geen goedkope Chinese.;)

Een zeer goede Creatine dus!:)

Sportieve groeten,
Bas

He Cloudstife,

Creapure is de naam van een grondstof leverancier die goede, zuivere Creatine levert.
Buiten Creapure om zijn er gelukkig nog meer leveranciers van zuivere Creatine.

De Best Body die nu in de aanbieding is komt niet van Creapure af, maar van een andere hoogwaardige, duitse leverancier, dus geen goedkope Chinese.;)

Een zeer goede Creatine dus!:)

Sportieve groeten,
Bas
Thx voor het antwoord. De prijs is echt een killer ;)

• #1.354
Onze Sportfood Facebook pagina begint een aardig verzamelpunt te worden van lekkere, heftige trainingsfilmpjes!:lifter:

See you there!:)

• #1.355
De nieuwe weekaanbiedingen zijn er weer!

Geldig t/m woensdag 16 maart.

Nieuw binnengekomen producten vind je hier.

Check ook eens onze Facebook pagina met veel trainingsfilmpjes!

Laatst bewerkt:
Hey sportfood,

Ik had je al een pb gestuurd maar er stond niks bij verstuurde mail, ik weet dus niet of de mail is aangekomen dus doe ik het even hier ^^

Mijn bestelling die ik op dinsdagavond heb geplaatst en gelijk met ideal heb betaald is nog niet aangekomen en op jullie site staat me bestelling nog op pending.
Is het al verstuurd ok komt het wat later aan? Mijn bestelnummer is 10704.

Alvast bedankt voor het reageren/opzoeken XD

Groeten,
Grand Line

• #1.357
Hey sportfood,

Ik had je al een pb gestuurd maar er stond niks bij verstuurde mail, ik weet dus niet of de mail is aangekomen dus doe ik het even hier ^^

Mijn bestelling die ik op dinsdagavond heb geplaatst en gelijk met ideal heb betaald is nog niet aangekomen en op jullie site staat me bestelling nog op pending.
Is het al verstuurd ok komt het wat later aan? Mijn bestelnummer is 10704.

Alvast bedankt voor het reageren/opzoeken XD

Groeten,
Grand Line

Vreemd. Ik ga er gelijk achter aan voor je!;)

Hey Sportfood, de gevorderde set grippers is veilig aangekomen :)

de hg250 zal wel lukken als ik een beetje opgewarmd ben maar gaat nog wel even duren voor ik bij de 350 ben :o

• #1.359
Hey Sportfood, de gevorderde set grippers is veilig aangekomen :)

de hg250 zal wel lukken als ik een beetje opgewarmd ben maar gaat nog wel even duren voor ik bij de 350 ben :o

Nice!:)

Als je herhalingen kunt maken met de HG250 ben je al heel wat verder dan de meesten!
De 350 blijft erg zwaar. Succes ermee!:thumb:

nieuwe weekaanbiedingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven