- Waardering
- 194
Dames en heren- de nieuwe weekaanbiedingen zijn weer binnen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

). Sportfood gelijk erachteraan bij TNT om te kijken waar het probleem zat. Ze hadden me een nieuwe toegestuurt en een onderzoek gestart. Kreeg een telefoontje van monique (sexy stem btw
) legde me vriendelijk uit wat er ging gebeuren. Had terug gebelt en gezegd dat de eerste pakketje terecht was. Was no problem tweede pakketje gewoon weigeren/terugsturen. Probleem opgelost. Toppie sportfood 

!
Opgelost
Me pakketje was niet aangekomen dacht ik (lag in de schuur). Sportfood gelijk erachteraan bij TNT om te kijken waar het probleem zat. Ze hadden me een nieuwe toegestuurt en een onderzoek gestart. Kreeg een telefoontje van monique (sexy stem btw
) legde me vriendelijk uit wat er ging gebeuren. Had terug gebelt en gezegd dat de eerste pakketje terecht was. Was no problem tweede pakketje gewoon weigeren/terugsturen. Probleem opgelost. Toppie sportfood
Verzendkosten tweede pakket uiteraard hoefde ik niet te betalen
Niet veel bedrijven doen jullie na
Vooral niet voor een eerste klant.
Thnx bas en monique

Ben normaal niet echt van het ophemelen van bedrijven, maar moet zeggen dat ik graag bij jullie bestel. De reden dat ik dan toch deze reactie plaats is dat ik gebruik van een actie kon maken terwijl deze al was afgelopen. Daar scoren jullie echt punten mee alsmede de professionele service en snelle respons van mails, TOP!
Ik denk alleen dat jullie jezelf misschien tekort doen met de website voor eventuele potentiële klanten (kleur combinatie). Begrijp mij niet verkeerd en vat mijn (ongevraagde) kritiek niet negatief op, aan mij heb je zeker een vaste klant!
Maar...hij heeft zijn doel goed gediend!
Na het kopen van de armblaster wacht ik nog steeds op de legg, chest, ab, lats en niet te vergeten de egoblaster

Natuurlijk doen jullie een creatine actie een paar weken nadat ik een hele voorraad heb aangekocht
![]()

Die dipbelt is vandaag al kapot gegaan na een paar keer gebruiken. Gebruikte hem 2x/week en vandaag kapot gegaan tijdens mijn laatste setje chin-ups met 27.5kgBen dan maar naar Brico gegaan om een nieuwe ketting en haak te halen.
He, dat is niet de bedoeling!
Is de belt zelf kapot of de ketting? Zeg maar wat je kwijt was voor de haak en ketting en dan storten we dat bedrag terug. Excuses voor het ongemak, ik verwacht dat het een fabricage foutje was.

Na een paar keer optrekken heb ik gemerkt dat de haak klep "uitgerokken" was, als je snapt wat ik bedoel ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Er was dus plaats tussen dat klepje en bovenste gedeelde. Ik vond het geen probleem, het was gewoon zo dat het niet goed sloot en in de riem sneed, maar zolang ik kon optrekken maakte het niet uit. Erjuist laatste rep van mijn laatste set en het crasht gewoon neer als ik de bar loslaat, landde net niet op mijn voet
Haak is gewoon in 2 stukken uiteen gevlogen, heb maar 1 stuk kunnen vinden.

We maken het geld voor een nieuwe haak en ketting gewoon naar je over. Je hoort langer met de dipbelt te doen namelijk.![]()
Of stuur mij een potje creatine, komt goedkoper uit!

Geld is al overgemaakt, maar je mag daarvan gerust een potje Creatine bestellen natuurlijk![]()
Wat is eigenlijk het verschil tussen crack 2 en crack 3? Is het een beetje de moeite waard? Ben zowat een eeuwige zoektocht bezig naar een workout booster die voor mij werkt, maar momenteel nog niets gevonden...