AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook heel benieuwd Ctritmonster! De potten zijn de afgelopen dagen al verkocht, dus ik verwacht snel wat feedback. V1 werd beter ontvangen dan V2, dus ik hoop dat V3 weer stevig knalt!:)

Als ik goed zit zat er in V1 eigenlijk meer dan in V2, maar was er één of ander vrij heftig middel uit de V1 gehaald omdat dat intussen illegaal was geworden. Dat is tenminste wat ik gehoord heb :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Als ik goed zit zat er in V1 eigenlijk meer dan in V2, maar was er één of ander vrij heftig middel uit de V1 gehaald omdat dat intussen illegaal was geworden. Dat is tenminste wat ik gehoord heb :)

Klopt!
We hebben al aardig wat potten Crack V3 verstuurd sinds vorige week. Iemand al geprobeerd?

joow

Ik heb toen straks om half 8 een bestelling geplaatst komt dat morgen dan al binnen want dan moet ik zorgen dat er iemand thuis is.

• #1.384
joow

Ik heb toen straks om half 8 een bestelling geplaatst komt dat morgen dan al binnen want dan moet ik zorgen dat er iemand thuis is.

Als het half 8 's avonds is niet, dan gaat het morgen de deur uit en zal het vrijdag bij je aangeboden worden.

Thanks voor je bestelling!:)

ok bedankt voor de snelle reactie. Zorg ik dat er vrijdag iemand thuis is.

• #1.386
Dames en heren; de nieuwe Sportfood WEEKAANBIEDINGEN!

Deze week Animal Cuts, een halterriem,een energiebooster, Syntha6 en de Crack nog steeds met GRATIS trainingshandschoenen!:D

Op jullie site staat dat er 50 mg cafeine zit in kickspeed, bij mij op het potje staat echter 70 mg. Ik heb dat potje wel al een hele tijd geleden besteld bij jullie, dus kan intussen wel veranderd zijn :)

Krijg je geen email als je bestelling verstuurt is? Op de site staat ook nog steeds pending weet nie wat dat wil zeggen?

• #1.389
Op jullie site staat dat er 50 mg cafeine zit in kickspeed, bij mij op het potje staat echter 70 mg. Ik heb dat potje wel al een hele tijd geleden besteld bij jullie, dus kan intussen wel veranderd zijn :)

Ik ga het morgen even voor je nakijken!:)

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Krijg je geen email als je bestelling verstuurt is? Op de site staat ook nog steeds pending weet nie wat dat wil zeggen?

We zijn alles aan het overzetten naar de nieuwe site en het pendingsysteem is daarom uitgeschakeld.
Je zending is vandaag verzonden, dus als TNT meewerkt heb je het morgen in huis.;)

Hey Sportfood

Die riem lijkt me wel wat, is dat een beetje goede/stevige kwaliteit? Want een riem voor 15 euro valt meestal wat tegen..

• #1.391
Hey Sportfood

Die riem lijkt me wel wat, is dat een beetje goede/stevige kwaliteit? Want een riem voor 15 euro valt meestal wat tegen..

He Caio,

Deze riem van Best Body verkopen we al 5 jaar en nog nooit een klacht over gehad, dus het doet zijn werk naar behoren.

De prijs zegt niet veel want hij is nu in de aanbieding (normaal 19,95) en we hebben een laagste prijsgarantie waardoor de marges sowieso klein zijn.;)

Nou ff wat zeggen over de grippers die ik laatst gekocht heb :P

Lekker meegetraind de laatste 2 weken, zeer tevreden over ook :)
Maar moet zeggen dat de stap tussen de hg200 en de hg250 groter was dan ik had verwacht. Maarja nu bijna de 250 dicht dus gaat lekker :) (op naar de 300 ;))

Groeten

Laatst bewerkt:
He Caio,

Deze riem van Best Body verkopen we al 5 jaar en nog nooit een klacht over gehad, dus het doet zijn werk naar behoren.

De prijs zegt niet veel want hij is nu in de aanbieding (normaal 19,95) en we hebben een laagste prijsgarantie waardoor de marges sowieso klein zijn.;)

Oke, dan ga ik die bestellen. Jullie hadden trouwens toch ook creatine in de aanbieding van jullie huismerk?

• #1.394
Oke, dan ga ik die bestellen. Jullie hadden trouwens toch ook creatine in de aanbieding van jullie huismerk?

De Creatine aanbieding was de weekaanbieding van de vorige week.:)
Hij is trouwens nog steeds scherp geprijsd: 500gram voor €14,95. Doe je ruim 3 maanden mee!;)

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Nou ff wat zeggen over de grippers die ik laatst gekocht heb :P

Lekker meegetraind de laatste 2 weken, zeer tevreden over ook :)
Maar moet zeggen dat de stap tussen de hg200 en de hg250 groter was dan ik had verwacht. Maarja nu bijna de 250 dicht dus gaat lekker :) (op naar de 300 ;))

Groeten

Dan ben je al aardig op weg! De 250 is voor de meesten al een aardige kluif!:lifter:

Had vandaag pakket binnen gekregen :D.

Die raw iron sports whey aarbei smaakt goed en dat voorbeeld van chocolade ook.

Had alleen misschien het gevorderde pakket moeten kopen van die grippers. De 200 krijg ik al net dicht maar zal nog wel even vooruit kunnen met de 250.

• #1.396
Had vandaag pakket binnen gekregen :D.

Die raw iron sports whey aarbei smaakt goed en dat voorbeeld van chocolade ook.

Had alleen misschien het gevorderde pakket moeten kopen van die grippers. De 200 krijg ik al net dicht maar zal nog wel even vooruit kunnen met de 250.

Goed om te horen dat de spullen bevallen!:)
De 150 kun je als opwarm gripper gebruiken, de 200 om mee te reppen links en rechts (5-6x sluiten) en de 250 als uitdaging om te sluiten en daarna mee te reppen. Uitdaging genoeg!:D Succes ermee!

Waarom zou je dan nog v2 kopen? :(
Ik vond v1 best goed nl.

Waarom zou je dan nog v2 kopen? :(
Ik vond v1 best goed nl.

Omdat de makers dat natuurlijk niet zeiden. Ze zullen ook wel andere dingen hebben toegevoegd/doseringen verhoogd hebben, maar als ik goed zit hebben ze er een vrij belangrijk bestanddeel uitgehaald dat crack net zo speciaal maakte.

Sportfood heb je samples van "Crack v3" en van "Kick Speed energie booster", zodat ik ze kan proberen voordat ik ze koop? (zonde als je niks merkt en je de potten compleet hebt gekocht! ondanks de lage prijs van Kick Speed).:D
Hoeft uiteraard niet gratis:).
Zoniet kan je ze dan zelf maken??

Sportfood heb je samples van "Crack v3" en van "Kick Speed energie booster", zodat ik ze kan proberen voordat ik ze koop? (zonde als je niks merkt en je de potten compleet hebt gekocht! ondanks de lage prijs van Kick Speed).:D
Hoeft uiteraard niet gratis:).
Zoniet kan je ze dan zelf maken??

Heb je weleens een gewone cafeine capsule geprobeerd? Als je daar iets van voelt zul je zeker blij zijn met kick speed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven