Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je weleens een gewone cafeine capsule geprobeerd? Als je daar iets van voelt zul je zeker blij zijn met kick speed ;)

Nee geen capsules, wel gewoon koffie en pre-workouts zoals noxipro en Jack3D waar ook gewoon cafeïne inzit, maar dat (energieke)gevoel komt dat dan alleen vd. cafeïne of van een ander ingrediënt (of misschien een combinatie van meerdere)?

Nee geen capsules, wel gewoon koffie en pre-workouts zoals noxipro en Jack3D waar ook gewoon cafeïne inzit, maar dat (energieke)gevoel komt dat dan alleen vd. cafeïne of van een ander ingrediënt (of misschien een combinatie van meerdere)?

Ja, Jack3D en noxipro zijn wel wat krachtiger dan cafeïne caps. Maar er zijn wel mensen (waaronder ik!) die eigenlijk alleen van cafeïne een boost krijgen, de rest van die dingen die in een workout booster zitten doen niets voor mij (of toch niet op het gebied van energie levering).

Als ik jou was zou ik gewoon een potje Kickspeed bestellen en het even proberen. Als je goed reageert op cafeïne kan je eigenlijk niet fout zitten met Kickspeed.

Heb je ook ervaring met Kick Speed Evolution, ik heb het even opgezocht maar daar zit in 1 capsule 465mg cafeine:eek:.

Heb je ook ervaring met Kick Speed Evolution, ik heb het even opgezocht maar daar zit in 1 capsule 465mg cafeine:eek:.

Nee, nooit gebruikt. Ben je zeker dat het zo veel is?

Dat is wel echt gestoord veel :eek:

Nouja, je hebt wel mensen die dagelijks hele hoge cafeïne dosissen consumeren, voor hen zal het dus wat meer moeten zijn om hetzelfde effect te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.407
Wat Critmonster zegt klopt Harry. Dat is het totaal aan cafeine, dus ook uit andere stoffen buiten pure cafeine om. Deze vormen zijn vaak wat milder en hebben niet het agressieve effect van pure cafeine.
De meesten gaan goed op de ''gewone'' Kickspeed, de Evolution is een extra sterke versie voor mensen waar koffie i.p.v. bloed door de aderen stroomt!:p

We hebben helaas geen samples van deze producten. We mogen ook niet zomaar potten opentrekken en zelf opengemaakte goederen versturen omdat het hier om voedingspreparaten gaat en die mogen alleen maar onder strenge productieomstandigheden geproduceerd, verwerkt en verpakt worden, niet in een magazijn of op kantoor.

Ik zou persoonlijk voor de ''gewone'' Kickspeed gaan. Die is nu spotgoedkoop en je kunt een beetje experimenteren met de dosering. Daarna heb je altijd nog de mogelijkheid om over te stappen op de Evolution versie!:)

We hebben helaas geen samples van deze producten. We mogen ook niet zomaar potten opentrekken en zelf opengemaakte goederen versturen omdat het hier om voedingspreparaten gaat en die mogen alleen maar onder strenge productieomstandigheden geproduceerd, verwerkt en verpakt worden, niet in een magazijn of op kantoor.
Ik heb anders wel eens een zelfgemaakte sample van jullie gekregen (de RAW IRON Sports Whey banaan) in van die [Link niet meer beschikbaar]-zakjes.

Ik heb anders wel eens een zelfgemaakte sample van jullie gekregen (de RAW IRON Sports Whey banaan) in van die [Link niet meer beschikbaar]-zakjes.

Dat is van hun huismerk die samples in zip-zakjes. Samples waar sportfood het over had zijn van Kick Speed Evolution, en dat is geen huismerk en daarom kunnen ze dus moeilijk elke pot gaan opentrekken om een sampletje van te nemen. Zou wat verspilling teveel zijn :)

Je bent 48 jaar, waarom zo moeilijk doen voor een tientje? Het is gewoon cafeïne met wat kleine toevoegingen, niks boeiends..

• #1.411
Dat is van hun huismerk die samples in zip-zakjes. Samples waar sportfood het over had zijn van Kick Speed Evolution, en dat is geen huismerk en daarom kunnen ze dus moeilijk elke pot gaan opentrekken om een sampletje van te nemen. Zou wat verspilling teveel zijn :)

Klopt, die worden meegenomen tijdens het productieproces.

De Kickspeed is vanwege zijn prijs nu ideaal om te proberen en geeft je net wat meer dan alleen cafeine.:)

Hallo Sportfood, net weer even een bestelling geplaatst werd tijd voor een echte dipgordel.
Aankloten met die xxl-riem werd een beetje te gevaarlijk bij echte gewichten :P

• #1.413
Hallo Sportfood, net weer even een bestelling geplaatst werd tijd voor een echte dipgordel.
Aankloten met die xxl-riem werd een beetje te gevaarlijk bij echte gewichten :P

Thanks voor de bestelling kerel!:thumb:

Ik heb ook lange tijd gedipt met dumbbells tussen mijn riem, maar zo'n dipgordel is een stuk comfortabeler en inderdaad kun je zwaardere gewichten pakken.

Succes ermee!:)

Je bent 48 jaar, waarom zo moeilijk doen voor een tientje? Het is gewoon cafeïne met wat kleine toevoegingen, niks boeiends..
Ik doe niet moeilijk, ik wil als dat kan gewoon iets proberen voordat ik iets aanschaf, ook al kost dat maar een 10-tje;), maar ik snap de hint:"niet zeuren kopen die handel":D.
Bijna iedereen wil wel samples, kijk maar es in zo'n topic waar die samples worden weggegeven, dus ik dacht ik vraag er om (evt. tegen betaling).:eyes:

• #1.415
Ik doe niet moeilijk, ik wil als dat kan gewoon iets proberen voordat ik iets aanschaf, ook al kost dat maar een 10-tje;), maar ik snap de hint:"niet zeuren kopen die handel":D.
Bijna iedereen wil wel samples, kijk maar es in zo'n topic waar die samples worden weggegeven, dus ik dacht ik vraag er om (evt. tegen betaling).:eyes:

Is ook je goed recht Harry, zou ik ook doen!:) Als ik ze had, kon je ze zo krijgen, maar helaas. Blijft niks anders over dan gewoon kopen die handel inderdaad dus!:D

yo sportfood!
hoe lang zijn de kick speed energie tabletten houdbaar?
thnx

heel nice, 2 van besteld. wanneer kan ik ze verwachten? moet namelijk wel thuis zijn :) thnx voor snelle antwoord btw.

• #1.419
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven