- Waardering
- 194
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I like it man.. ziet er goed uit. Ben erg benieuwd naar de site!
Ben ook benieuwd! Hoop dat de zwarte achtergrond iig verdwijnt

geelsige vind ik mooi. zwart beetje saai. geel onderscheidt jullie van andere shops met een saai tekentjemisschien wel nog mooier met klein beetje donkerder geel oranje en klein beetje meer rood?? xD
zeker mooi!!

Nice logo man. Ook bestelling vandaag binnen gekregen, helemaal goed en vette sample van Raw Iron. Ga ik morgen eens even proberen!
Echt k*t! Voor mijn eindproject webontwikkeling wilde ik jullie site volledig opnieuw maken. Spijtig, zal nu iets anders moeten zoeken.

Geloof me, dit is 1 opdracht waar je niet aan had willen werken!
Er is een professionele ontwerper aan te pas gekomen voor de frontpage en huisstijl. Een bouwer voor de shop. Een accountantskantoor om de administratieve module volledig te integreren. Dan heb ik het nog niet gehad over de betalingsmodules die weer door een andere partij aangeleverd werden. Ze zijn er nu al ruim 4 maanden mee bezig en zitten nu pas in de testfase!
Maar wel goed om te weten die hier ook in thuis bent, je weet nooit hoe een balletje kan rollen!![]()
Lijkt nochtans niet moeilijk.
Yo sportman,
Vandaag eerste Kick Speed Energie pilletje genomen. Beviel erg goed; na een half uur kickte ie in en heb de hele dag energie gehad. (geen dip) Werken aan school ging niet geweldig, maar hardlopen weer wel. Raw Iron Sports vanochtend was ook heel goed. Loste makkelijk op en smaakte meer dan goed. Als ik door mn potten heen ben wordt dat m waarschijnlijk.
Sjors

Yo sportman,
Vandaag eerste Kick Speed Energie pilletje genomen. Beviel erg goed; na een half uur kickte ie in en heb de hele dag energie gehad. (geen dip) Werken aan school ging niet geweldig, maar hardlopen weer wel. Raw Iron Sports vanochtend was ook heel goed. Loste makkelijk op en smaakte meer dan goed. Als ik door mn potten heen ben wordt dat m waarschijnlijk.
Sjors

Had je genoeg met één pilletje? damn, had ik dat ook maar![]()
was meer dan genoeg. Hoe komt dat dan? gewenning?ja manwas meer dan genoeg. Hoe komt dat dan? gewenning?
Ik heb een vraag: waarom zitten in in jullie producten soms ingedriënten met soja? De Crash 5000 is een voorbeeld.

Iedere fabrikant heeft weer zijn eigen specifieke formules. Sommigen verwerken ook Soja eiwit in het hun producten.
Over Soja is lang gedacht dat het geen volwaardig eiwit was, maar daar is men snel op terug aan het komen. Sterker nog, ik las laatst een onderzoek dat Soja eiwit, gemengd met Caseine eiwit, wel eens de ideale eiwitbron zou kunnen zijn. Niks mis met Soja dus, vooral niet i.c.m. andere eiwitbronnen.
Hier bijv. een onderzoek Whey versus Soja- http://www.ergogenics.org/sportvoeding8.html
lolzHet is niet zozeer voor het aminoprofiel maar voor de oestrogene werkingen. Het kan zijn dat dit allemaal al anders is maar ik dacht altijd dat soja iets was dat je moet vermijden als BB'er of als gewone krachtsporter omdat het je oestrogeen opkrikt.
Het is niet zozeer voor het aminoprofiel maar voor de oestrogene werkingen. Het kan zijn dat dit allemaal al anders is maar ik dacht altijd dat soja iets was dat je moet vermijden als BB'er of als gewone krachtsporter omdat het je oestrogeen opkrikt.