MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, in orde ;)

Denken jullie ooit Noxipro in jullie assortiment op te nemen? Vind ik echt een topgoedje, en is ontzettend goedkoop.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Denken jullie ooit Noxipro in jullie assortiment op te nemen? Vind ik echt een topgoedje, en is ontzettend goedkoop.

Ik ga er naar kijken Critmonster, thanks!;)

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Het is weer donderdag, dus tijd voor de nieuwe Sportfood weekaanbiedingen!

Deze week €10 korting op onze beroemde Armblaster! Verder korting op de RAW IRON Whey en Creatine stack, op een krachtige hormoonbooster en op de nieuwe RAW IRON Powers Oats; de zeer fijn gemalen havermoutmeel voor door je shake! Doe je voordeel!:D

Nu 2x met de dipgordel getraind en ben er zeer tevreden over werkt zoals ik het verwacht had zelfs ff pr gezet bij 2 oefeningen omdat ik niet bang hoefde te zijn dat de riem los zou gaan :).

Ik ga er naar kijken Critmonster, thanks!;)

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Het is weer donderdag, dus tijd voor de nieuwe Sportfood weekaanbiedingen!

Deze week €10 korting op onze beroemde Armblaster! Verder korting op de RAW IRON Whey en Creatine stack, op een krachtige hormoonbooster en op de nieuwe RAW IRON Powers Oats; de zeer fijn gemalen havermoutmeel voor door je shake! Doe je voordeel!:D

Is echt een topgoedje, echt raar, want het is best goedkoop in vergelijking met andere.

Check ook de reviews (http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-noxipro-ctd-labs-264277/) even. Zijn bijna allemaal positief.

• #1.446
Nu 2x met de dipgordel getraind en ben er zeer tevreden over werkt zoals ik het verwacht had zelfs ff pr gezet bij 2 oefeningen omdat ik niet bang hoefde te zijn dat de riem los zou gaan :).

Goed om te horen! Makkelijk en ideaal stukje ''gereedschap'' de dipgordel!:)

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Is echt een topgoedje, echt raar, want het is best goedkoop in vergelijking met andere.

Check ook de reviews (http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-noxipro-ctd-labs-264277/) even. Zijn bijna allemaal positief.

Morgen op de FIBO eens kijken wat ik kan vinden!;)

Weet je of mijn bestelling met bestel nummer: 11132 al verzonden is?

edit: Zojuist ontvangen, bedankt.
De riem die ik besteld heb is wel enorm stug. Word dat nog iets minder? Nu gaat die riem enorm moeilijk in die uhm hoe heet dat, dat flapje.

Laatst bewerkt:
  • #1.448
Weet je of mijn bestelling met bestel nummer: 11132 al verzonden is?

edit: Zojuist ontvangen, bedankt.
De riem die ik besteld heb is wel enorm stug. Word dat nog iets minder? Nu gaat die riem enorm moeilijk in die uhm hoe heet dat, dat flapje.

Mooi!

Ja, de Powerliftriem is inderdaad stug. Lekker dik, stevig leer, zoals het hoort!
Deze wordt zeker soepeler na verloop van tijd, veel gebruiken werkt het beste!:D

Succes ermee en we het horen graag als je je squat en deadlift records breekt!:thumb:

Ik wil een halterriem bestellen maar heb geen meetlint. Zal
Medium wel passen? Is er ook speling?

Dankuwel

• #1.450
Ik wil een halterriem bestellen maar heb geen meetlint. Zal
Medium wel passen? Is er ook speling?

Dankuwel

Er is zeker speling maar of M je past is vanuit hier moeilijk te zeggen. Voor een normaal postuur is M prima, maar als je ergens een meetlint weet te vinden, weet je het zeker!;)

Er is zeker speling maar of M je past is vanuit hier moeilijk te zeggen. Voor een normaal postuur is M prima, maar als je ergens een meetlint weet te vinden, weet je het zeker!;)

Ik ga anders vandaag wel even meten. Lijkt me handiger :)
Bedankt!

• #1.452
Net even voor de Pasen weer even wat producten in de weekaanbieding!

Deze keer een Drive/RPM stack, Stacker7, Aminozuren en SizeON van Gaspari.

Fijne Paasdagen alvast!:)

Mooi!

Ja, de Powerliftriem is inderdaad stug. Lekker dik, stevig leer, zoals het hoort!
Deze wordt zeker soepeler na verloop van tijd, veel gebruiken werkt het beste!:D

Succes ermee en we het horen graag als je je squat en deadlift records breekt!:thumb:

Ik had meteen getopt op de deadlift vorige week en 230 getrokken :D

Nu hopen dat de riem snel minder stug word en dan is het helemaal goed!;)

• #1.454
Ik had meteen getopt op de deadlift vorige week en 230 getrokken :D

Nu hopen dat de riem snel minder stug word en dan is het helemaal goed!;)

Dat is een nette deadlift kerel!

De riem wordt vanzelf wat soepeler, maar ook weer niet te, het moet tenslotte natuurlijk nog wel ondersteuning bieden.;)

Hoi, wanneer kan ik mn bestelling verwachten? Ik heb zaterdag de bestelling geplaatst..

• #1.456
  • #1.457
Beste Sportfood atleten,

Deze week weer een bonte verzameling supplementen in de Sportfood weekaanbieding!

Cafeine, creatine, eiwitten en een speciale sporters multi-vitamine preparaat zijn deze week aan de beurt.:)

Kun je geen keus maken of heb je advies nodig welk supplement het beste bij je past, mail ons gerust op info@sportfood.nl.

Succes met je trainingen!

Sportieve groeten,

Bas
www.sportfood.nl

P.s. Wil je een 15-jarige jongen 193kg zien bankdrukken? Sportfood Facebook!

• #1.458
Zeer tijdelijk kunnen we nu Stacker W Whey aanbieden voor slechts €26,90 i.p.v. €44,50!:D

Het gaat om 2kg potten met houdbaarheids datum 04-2012. Alle potten zijn geseald en onbeschadigd.

De smaken zijn banaan en chocolade.

We hebben slechts een paar pallets weten te bemachtigen dus op is in dit geval ook echt op!

Prettig weekend alvast! :)

Ik zal morgen maar is even die whey+ hulkforce bestellen zit daar nog wel de extra pot creatine bij?

• #1.460
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven