AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelnummer: 11420
gelijk 2 potte besteld, bedankt voor de leuke aanbieding hehe ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.465
Beste Sportfood atleten,

Deze week weer 4 geweldige weekaanbiedingen waaronder natuurlijk nog steeds de 2kg StackerW Whey voor maar €26,90!

Verder weer een aantal interessante nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd en veel activiteit op de Sportfood Facebook pagina!

Dankzij jullie positieve feedback blijven we groeien en kunnen we onze service verbeteren, bedankt daarvoor!:)

Succes met je trainingen en alvast een zonnig weekend toegewenst!

Sportieve groeten,
Bas
www.sportfood.nl

Ik heb het binnen, dankje voor het sampletje :). We gaan zo is een shake proberen van die whey :)

Hi Sportfood,

heb een mailtje gestuurd ivm ordernr 11258.

Bedankt!

• #1.470
Nieuwe weekaanbiedingen!

Deze week in de aanbieding:

* Tested Performance (pre-workout pill)
* Tested EGCG (groene thee extract)
* No-Xplode Caffeine free (pre-workout tegen een hele mooie prijs!)
* Alri Chain'd out Reaction (pre-intra en post workout energie)

Succes met je trainingen!:lifter:

Sportfood is er toevallig de mogelijkheid dat de arm blaster nog in de aanbieding komt? :D. Ziet er een leuk toestel uit maar zag laatst dat hij in de aanbieding nog een heel stuk goedkoper was. :D

• #1.472
Sportfood is er toevallig de mogelijkheid dat de arm blaster nog in de aanbieding komt? :D. Ziet er een leuk toestel uit maar zag laatst dat hij in de aanbieding nog een heel stuk goedkoper was. :D

Hij is inderdaad even in de aanbieding geweest, maar heel eerlijk, geen idee wanneer en of dat weer gebeurd.???

Mail anders even naar info@sportfood.nl. Misschien kan er wat extra's gedaan worden.;)

Ik wilde via deze weg even laten weten dat ze bij sportfood.nl een hele vriendelijke en behulpzame manier hebben om met klanten om te gaan! Mijn eerste bestelling was (door mijn eigen schuld) niet de juiste en zonder problemen kon ik deze terugsturen. Daarna kreeg ik de Belt die ik wilde en ze namen de verzendkosten wederom op zich!

Goed bezig :thumbs:

• #1.475
Ik wilde via deze weg even laten weten dat ze bij sportfood.nl een hele vriendelijke en behulpzame manier hebben om met klanten om te gaan! Mijn eerste bestelling was (door mijn eigen schuld) niet de juiste en zonder problemen kon ik deze terugsturen. Daarna kreeg ik de Belt die ik wilde en ze namen de verzendkosten wederom op zich!

Goed bezig :thumbs:

Thanks kerel! Jij bedankt voor je bestelling en we blijven ons best doen!:)

Broeders, hoe loop het met de site etc.? :D

haha, ja ik begrijp wat je wilt zeggen. Geen punt toch, beter wat langere de tijd nemen, dan overhaast een 'iets minder' product neerzetten.

Ik / (wij) wachten rustig af.

• #1.479
Profiteer nu van flinke kortingen bij bulk inkoop Sportfood.nl!

Leg nu zelf een voorraad aan of bestel met vrienden. Alle producten hebben minstens een jaar(meeste 2 jaar) houdbaarheid.

De actie loopt t/m 31 mei 2011 and then it's back to normal!:D

De volgende producten zitten in de bulk voordeel:

5x1kg RAW IRON Caseine €89 (€25,50 voordeel t.o.v.losse potten)

6x500gr. RAW IRON Creatine €59 (€30,70 voordeel)

5x2kg RAW IRON Dextro N-R-G €61 (€13,75 voordeel)

6x2,5kg RAW IRON Prof. weightgainer €150 (€59,40 voordeel)

5x5kg RAW IRON Sports Whey €289 (€60,75 voordeel)

5x2,1kg RAW IRON Hulk Force pre-workout €129 (€55,75 voordeel)

5x5kg RAW IRON Power oats €79 (€20,50 voordeel)

Nogmaals actie loopt tot 31 mei 2011. Geen verzendkosten binnen Nederland (Belgie €2,95) Succes ermee!:thumb:

• #1.480
De nieuwe Sportfood weekaanbiedingen.

Deze week in de aanbieding:
*HydroWhey- Optimum Nutrition
*Staalhaken om o.a. op te trekken
*Black Burn- Stacker2
*Sizeon Maximum Performance van Gaspari

Aanbiedingen zijn geldig t/m 1 juni 2011.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven