Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Holy shit, wat een nette bulkaanbieding!

Nu hopen dat ik mijn loon op tijd krijg, voor een plundering van mijn bankrekening :D

Hoeveel gram gaat er in een maatschep van die dextrose?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.483
Hallo,

Ik wil wil wat bestellen via de site, maar zie nu net dat in de url balk dat https rood is en een streep er door heen staat en een kruisje door het slotje heen. Das toch niet normaal? Kan zeker beter even wachten?

• #1.485
Hallo,

Ik wil wil wat bestellen via de site, maar zie nu net dat in de url balk dat https rood is en een streep er door heen staat en een kruisje door het slotje heen. Das toch niet normaal? Kan zeker beter even wachten?

He Kraft,

Hier net alles gecheckt en alles werkt naar behoren.
Probeer het anders nog eens een keer. Als het niet lukt kun je ook gerust via info@sportfood.nl bestellen.;)

Indien jullie geinteresseerd zijn: [Link niet meer beschikbaar]

Vergelijkingen slaan nergens op, producten verschillen zwaar van kwaliteit..
Ik citeer https://code.google.com/p/supplementen-prijzenvergelijking/
Het is hoop ik overduidelijk dat mijn demo niet meer als een demo is, ik toon enkel de functionaliteit van mijn script. Verdere opmaak gebeurt door de ontwikkelaars.

Succes en niet verlegen zijn om bij te dragen!
Ik vergelijk dus niets.

Laatst bewerkt:
  • #1.489

Vergelijkingen gaan mank.
Zo wordt 2kg van onze Prof Whey vergeleken kwa prijs met 4,5kg van bijv. B&F terwijl wij ook een voordeel 4kg verpakking hebben die een stuk goedkoper uitvalt.
En inderdaad alle soorten kwaliteiten worden op 1 hoop gegooid.

Wel een leuk initiatief, maar moet nog verder uitgewerkt worden.:)

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe weekaanbiedingen!

Deze week in de aanbieding:

*Whey
*Vetverbrander
*Aminozuren
*Pre-workout

Alvast een goed weekend allemaal!:)

Laatst bewerkt:
Vergelijkingen gaan mank.
Zo wordt 2kg van onze Prof Whey vergeleken kwa prijs met 4,5kg van bijv. B&F terwijl wij ook een voordeel 4kg verpakking hebben die een stuk goedkoper uitvalt.
En inderdaad alle soorten kwaliteiten worden op 1 hoop gegooid.

Wel een leuk initiatief, maar moet nog verder uitgewerkt worden.:)

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe weekaanbiedingen!

Deze week in de aanbieding:

*Whey
*Vetverbrander
*Aminozuren
*Pre-workout

Alvast een goed weekend allemaal!:)
't is eerder bedoeld dat iemand de script neemt en er iets mooi van maakt :D inclusief aanbiedingen, prijs per kg etc.

Als niemand het doet, doe ik het wel in juli.

Killy's supplementenbank

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Open vandaag nog een rekening :D

• #1.492
ik heb dinsdagavond. mijn bestelling bij jullie geplaatst. en helaas nog niks ontvangen. ik heb wel een betalingsbevestiging gehad.

is er misschien iets fout gegaan??

ik bestel namelijk altijd bij jullie. en heb dit nog nooit gehad.

• #1.494
ik heb dinsdagavond. mijn bestelling bij jullie geplaatst. en helaas nog niks ontvangen. ik heb wel een betalingsbevestiging gehad.

is er misschien iets fout gegaan??

ik bestel namelijk altijd bij jullie. en heb dit nog nooit gehad.

Hey Jefferey,

Vreemd, normaal moet je het idd binnen 1-2 dagen binnen hebben.
Mail ons even je volledige naam door op info@sportfood.nl, dan kunnen we het maandagochtend gelijk even nakijken voor je. Komt in orde.;)

Wat is eigenlijk het verschil tussen captain of crush en heavy grips? Krijg de no 2.5 van CoC niet dicht maar de HG250 gaat vrij easy, terwijl de HG250 iets zwaarder zou zijn geloof ik. Waar wordt de kracht gemeten bij deze grippers?

• #1.496
Wat is eigenlijk het verschil tussen captain of crush en heavy grips? Krijg de no 2.5 van CoC niet dicht maar de HG250 gaat vrij easy, terwijl de HG250 iets zwaarder zou zijn geloof ik. Waar wordt de kracht gemeten bij deze grippers?

Bij ieder merk grippers wordt de kracht helaas weer anders gemeten. Bij de een bovenaan de handle, bij de ander weer onderaan. Dat maakt het vergelijken vaak lastig. DeHG250 zit tussen de CoC 1,5 en 2 in. Met de HG300 zit in CoC2.5 territorium.;)

Ok, heb namelijk alleen de CoC grippers maar een maat vroeg of ik zijn HG250 wou proberen. Waren allebei verbaasd dat die zo makkelijk dicht kon gaan (kon het nog net niet doen voor reps :D)

• #1.498
De RAW IRON Hulk Force pre-workout is vernieuwd en verbeterd!

Er zit nu minder Dextrose in en per inname is nu 6 gram L-Citrulline toegevoegd.
L-Citrulline bevordert de aanmaak in het lichaam van stikstofoxide, stimuleert vetafbraak, stimuleert spiergroei, bevordert ontgifting van ammoniak (eiwitstofwisseling), vermindert vermoeidheid tijdens en na inspanning en zorgt voor een betere pomp!

De Hulk Force wordt nog steeds geleverd met 50 gram GRATIS Creatine voor op rustdagen en is vanwege zijn hoge dosering van ingredienten nog steeds een van de beste pre/post workout mixen op de markt!

Laatst bewerkt:
6 gram L-Citrulline? Damn, dat is al flink wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven