AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
De nieuwe weekaanbiedingen! Deze week 2 soorten eiwitten, een vetverbrander en een vitamin pak in de aanbieding.

Het andere grote nieuws deze week betreft de nieuwe RAW IRON Hulk Force V2. Deze zeer succesvolle pre-workout is nog verder ge-upgrade met 6 gram L-Citrulline per inname voor een nog betere pomp en doorbloeding. De Hulk Force wordt tijdelijk geleverd met een gratis RAW IRON shakebeker!

Succes met je trainingen!

• #1.502
De nieuwe weekaanbiedingen!
: Zitten weer een paar hele interessante deals tussen!:lifter:

Wat is het verschil tussen die 2 producten van primaforce? En waar zou de voorkeur naar uit gaan, of beide?

• #1.504
Wat is het verschil tussen die 2 producten van primaforce? En waar zou de voorkeur naar uit gaan, of beide?

He Killy!

Tot voor kort was AAKG de bom als het aankwam op een goede pomp/energie product. De laatste tijd neigt men meer naar L-Citrulline omdat deze volledig opgenomen wordt door het lichaam en andere aminozuren niet in de weg zit.
Ik vind een combinatie van beide het lekkerste trainen. Als je er maar eentje wilt kiezen dan neig ik nu naar L-Citrulline.:)

Sportieve groeten, Bas

He Killy!

Tot voor kort was AAKG de bom als het aankwam op een goede pomp/energie product. De laatste tijd neigt men meer naar L-Citrulline omdat deze volledig opgenomen wordt door het lichaam en andere aminozuren niet in de weg zit.
Ik vind een combinatie van beide het lekkerste trainen. Als je er maar eentje wilt kiezen dan neig ik nu naar L-Citrulline.:)

Sportieve groeten, Bas

Hou eens op met al die goede aanbiedingen.......
Oke, bestel wel weer :(

Ik krijg een fout melding als ik wil betalen met ideal via ing, is dit bekend?

• #1.508
Ik krijg een fout melding als ik wil betalen met ideal via ing, is dit bekend?

Nee, is niet bekend. Alles van Ideal gaat via de desbetreffende bank. Kan zijn dat ING nu even een storing heeft. Komt vooral bij de ING wel vaker voor.
Probeer anders even ctrl F5, dan wordt de pagina ververst en kun je het nog een keer proberen.
Mocht de storing te lang aanhouden, mail ons dan even op info@sportfood.nl, gaan we het anders oplossen.;)

Die l-crituline is echt super ranzig :p

Nog tips hoe ik dit moet innemen?
Gebruik voor:
Pre workout booster, nrg dextrose crea.

Tijdens: eas

Na: nrg dextrose, crea, na tijdje whey.

Moet ik ze ergens tussen proppen?

• #1.510
Die l-crituline is echt super ranzig :p

Nog tips hoe ik dit moet innemen?
Gebruik voor:
Pre workout booster, nrg dextrose crea.

Tijdens: eas

Na: nrg dextrose, crea, na tijdje whey.

Moet ik ze ergens tussen proppen?

Haha, ja, dat soort spul is zelden echt lekker. Weet je in ieder geval dat het puur is zonder allerlei suikertoevoegingen!:D

Het beste kun je het 30-45min voor je training innemen, dus met je pre-workout poeder. Of gooi het door je dextrose n-r-g.;)

• #1.511
€10 korting op RAW IRON Professional Whey!

Deze week weer mooie kortingen bij onze weekaanbiedingen! Zo is er een hormoonbooster, een vetverbrander, een pre-workout en Whey in de aanbieding. De Whey met maar liefst €10 korting! De Whey is een op=op actie dus wees er snel bij!

Succes met je trainingen en het geniet van het mooie weer dit weekend!:D

*Wegens vakantie zullen bestellingen die gemaakt zijn op 26 t/m 28 juni, eenmalig op woensdag 29 juni verzonden worden.

Laatst bewerkt:
Mooie prijs, alleen jammer dat jullie zo'n weinig smaken hebben. Want ben ik ben de standaard smaken (aarbei/vanille/choco/banaan) wat beu. Zijn er geen plannen om de smaakkeuze uit te breiden?

• #1.514
Mooie prijs, alleen jammer dat jullie zo'n weinig smaken hebben. Want ben ik ben de standaard smaken (aarbei/vanille/choco/banaan) wat beu. Zijn er geen plannen om de smaakkeuze uit te breiden?

He Shenanigans,

Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat iedereen dat op den duur heeft.
We zijn al een tijdje bezig met andere smaken, maar krijgen maar geen echt lekkere samples van de leveranciers dus sturen ze steeds weer terug.
Voor het RAW IRON label moet alles, inclusief smaak, helemaal goed zijn anders nemen we het niet op in het assortiment, maar er wordt dus hard gewerkt achter de schermen en binnenkort meer nieuws hierover!;)

He Shenanigans,

Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat iedereen dat op den duur heeft.
We zijn al een tijdje bezig met andere smaken, maar krijgen maar geen echt lekkere samples van de leveranciers dus sturen ze steeds weer terug.
Voor het RAW IRON label moet alles, inclusief smaak, helemaal goed zijn anders nemen we het niet op in het assortiment, maar er wordt dus hard gewerkt achter de schermen en binnenkort meer nieuws hierover!;)
Ik ben benieuwd ;).

Als je wilt dat ik je hele stock koop. 1 tip: witte chocolade-smaak :D.

• #1.517
De nieuwe Sportfood weekaanbiedingen zijn binnen!:)

Deze week Caseine, een combi-eiwit, een test booster en een energie preparaat in de aanbieding.

• #1.518
Deze week weer een aantal interessante weekaanbiedingen!

In de aanbieding deze week zijn een Creatine Ethyl Ester, een sterke vetverbrander, een stevige pre-workout en, op veler verzoek, weer een Whey Isolaat!

Op onze Facebook pagina hadden we vorige week vetverbrandingsweek. Deze week is het krachtsportweek. Neem gerust eens een kijkje en vergeet ons natuurlijk niet te like-n!

• #1.519
Nieuwe Sportfood weekaanbiedingen!

Deze week een aantal nieuwe test boosters in de aanbieding, een vetverbrander en eiwitten.

Vragen of opmerkingen? Laat het gerust weten!:)

Hgh is toch geen groeihormoon neem ik aan? Snap die samenstelling niet helemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven