AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht nogsteeds met spanning af naar de vernieuwde site haha, al meer info toevallig bro's?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Dames en heren; de nieuwe weekaanbiedingen!:p

4 soorten eiwitten deze week in de aanbieding. T/m vrijdag 29 juli met 500 gram GRATIS Creatine of GRATIS trainingshandschoenen!:) (klik hier voor meer info)

• #1.525
De populaire RAW IRON Sports Whey (5kg voor €69,95) is nu ook verkrijgbaar in heerlijke Blackberry of Perzik smaak!:) (naast Aardbei, Vanille, Banaan en Choco)

4 soorten eiwitten deze week in de aanbieding. T/m vrijdag 29 juli met 500 gram GRATIS Creatine of GRATIS trainingshandschoenen!:) (klik hier voor meer info)

Hou jij mijn aankoopgeschiedenis bij, en doen jullie elke keer een actie een week nadat ik een bestelling plaats? :( dat is nou al de derde keer dat ik het heb bij jullie verdomme, en ik heb momenteel geen geld meer voor een nieuwe bestelling. K*t :D

Laatst bewerkt:
Ondanks dat de actie al voorbij was ontving ik bij m'n bestelling grippers een bus creatine EN wat heerlijke samples, Hartelijk bedankt Sportfood!

hey sportfood, nice die nieuwe site van jullie!!

++ zeer nette website.

Gemaakt door MR. de wit haha, bekende van jullie? of ingehuurd?

bvd

Erg mooi idd...zal wel weer wat nieuwe klanten trekken ;)

• #1.532
  • #1.534
Erg mooi idd...zal wel weer wat nieuwe klanten trekken ;)

Thanks! Dat is idd de bedoeling! Het kan zijn dat nog niet iedereen de site kan zien. Binnen 24uur zou die voor iedereen zichtbaar moeten zijn! ctrl + F5 kan ook al helpen.;)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 13:48 ----------

Oh, en bijna vergeten: vanaf nu helemaal geen verzendkosten meer binnen Nederland en Belgie!:D

Zeer overzichtelijk jullie nieuwe website! Alleen werken de oranje knopjes langs de linkerkant bij mij niet :D

Vergeet niet de links in je signature aan te passen.

• #1.537
Meestal staat er 2 keer een naam bij een product, een keer boven en naast de foto. Misschien een goed idee om die er naast te vervangen door een paar specifieke kenmerken?

Goede website upgrade ! top

• #1.540
Meestal staat er 2 keer een naam bij een product, een keer boven en naast de foto. Misschien een goed idee om die er naast te vervangen door een paar specifieke kenmerken?

Thanks voor het meedenken! We gaan er eens naar kijken. Er moet nog flink ge-finetuned worden de komende dagen. Iedere vorm van feed back is welkom!:)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 18:10 ----------

Thanks kerel!:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven