AndroidHealthClinic

sportschool is boos op me, what now?

gast 301121

Competitive Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
sportschool is boos op me, what now? ----> it's opgelost <---

het zit zo, volgens mijn "sportschool" train ik te zwaar, blijkbaar vinden zij een barbell met 25 Kg te veel en een db curl van 7Kg ook (ik doe nu alles op een soort van HITT) ze zeggen dat ik setjes van 3x15 moet doen.
Ik heb sinds kort mijn trainingssT dus aangepast, en nu is er een vrouw die vind dat ik een warming up moet doen, nou mooi dat doe ik dus vanaf nu.
nu heeft ze doorgegeven aan mijn ouders dat ik te zwaar train (wtf, te zwaar trainen en een warming up doen is toch een behoorlijk verschil imo?) en ze hebben nu naar mijn huis gebeld.
ze hebben gezegd dat als ze mij nog een keer betrappen op "te zwaar" trainen dat ik dan niet meer mag komen sporten.
Ik heb ze al duidelijk gemaakt dat er bij ons 1:2 katrollen op een aantal apparaten zitten, maar een aantal instructeurs vinden dat dus blijkbaar nog niet genoeg.
Nu ga ik er maandag heen voor een goed gesprek, weten jullie dingen die ik aan hun kan vertellen om ze te overtuigen dat het wel mogelijk is?
groetjes

Laatst bewerkt:
het zit zo, volgens mijn "sportschool" train ik te zwaar, blijkbaar vinden zij een barbell met 25 Kg te veel en een db curl van 7Kg ook (ik doe nu alles op een soort van HITT) ze zeggen dat ik setjes van 3x15 moet doen.
Ik heb sinds kort mijn trainingssT dus aangepast, en nu is er een vrouw die vind dat ik een warming up moet doen, nou mooi dat doe ik dus vanaf nu.
nu heeft ze doorgegeven aan mijn ouders dat ik te zwaar train (wtf, te zwaar trainen en een warming up doen is toch een behoorlijk verschil imo?) en ze hebben nu naar mijn huis gebeld.
ze hebben gezegd dat als ze mij nog een keer betrappen op "te zwaar" trainen dat ik dan niet meer mag komen sporten.
Ik heb ze al duidelijk gemaakt dat er bij ons 1:2 katrollen op een aantal apparaten zitten, maar een aantal instructeurs vinden dat dus blijkbaar nog niet genoeg.
Nu ga ik er maandag heen voor een goed gesprek, weten jullie dingen die ik aan hun kan vertellen om ze te overtuigen dat het wel mogelijk is?
groetjes

:roflol:!!!whatever happened to the client is always right?

andere gym zoeken knul

klinkt lastig. ze mogen jou in principe niet om die redenen weigeren.

• Topic Starter Topic Starter
Er is geen gym die zich moet bemoeien hoe ik moet trainen anders :whip::hamer::shoot:

Shirt aantrekken met lange mouwen en dan van die loodbanden om je armen.
Of gewoon in een goed gesprek aantonen dat JIJ wel zwaar kan trainen en dat je de oefeningen goed doet. Dan moet je ook hun argumenten goed aanhoren waarom ze het niet willen en ja en amen zeggen.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Er is geen gym die zich moet bemoeien hoe ik moet trainen anders :whip::hamer::shoot:

hij is 14

hahahaha dan zorg je dat jezelf nar een andere gym gaat voor je eruit wordt gekicked! :roflol:

Het klinkt alsof die sportschool niet bij jouw wensen past. Dit soort dingen heb ik ook nooit eerder gehoord. Ik denk je dat je je geld best terug kan eisen als je een jaarabonnement hebt afgesloten en anders je abonnement direct kan stoppen. Dan zou ik gewoon lekker ergens anders gaan trainen.

Shirt aantrekken met lange mouwen en dan van die loodbanden om je armen.
Of gewoon in een goed gesprek aantonen dat JIJ wel zwaar kan trainen en dat je de oefeningen goed doet. Dan moet je ook hun argumenten goed aanhoren waarom ze het niet willen en ja en amen zeggen.

ja maar het probleem is dus dat die mensen denken dat ze altijd gelijk hebben hoewel ze niet eens van hun eigen gym weten hoeveel de barbell weegt.
hun argumenten zijn setjes van 3x15:rolleyes:

ja maar het probleem is dus dat die mensen denken dat ze altijd gelijk hebben hoewel ze niet eens van hun eigen gym weten hoeveel de barbell weegt.
hun argumenten zijn setjes van 3x15:rolleyes:

Ze bedoelen het vast goed, mag ik weten welke gym? effe checken wat voor noobs dat zijn :P

Doe gewoon een maandje 3x15 en drop dan elke week 1 rep.

De gym zal wat wantrouwig tegenover 14 jaar zijn.

Voor hun ben je echt jong en lijkt trainen gevaarlijk in hun ogen.
Als je iets of wat naar je maximale kracht gaat krijgen ze al schrik dat je iets omzeep helpt en ze voelen zich wat verantwoordelijk.

Weinig aan te doen, maar in die sportschool ga je niet ver komen.

Tellen ze dan elke keer je reps ?

Geef gewoon toe en doe voor paar weken wat hun willen daarna gewoon telkens je eigen manier van trainen toepassen.

De gym zal wat wantrouwig tegenover 14 jaar zijn.

Voor hun ben je echt jong en lijkt trainen gevaarlijk in hun ogen.
Als je iets of wat naar je maximale kracht gaat krijgen ze al schrik dat je iets omzeep helpt en ze voelen zich wat verantwoordelijk.

Weinig aan te doen, maar in die sportschool ga je niet ver komen.

jij begrijpt me, maar ik moet daar toch echt nog een tijdje blijven en ik moet ze dus goede argumenten kunnen voorleggen waarom

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Tellen ze dan elke keer je reps ?

Geef gewoon toe en doe voor paar weken wat hun willen daarna gewoon telkens je eigen manier van trainen toepassen.

daar lijkt het wel op, ze houden me continu in de gaten

Waaren er geen studies waaruit bleek dat het geen kwaad kon om op jonge leeftijd te trainen? Als je die vind kan je die voorleggen aan de uitbaters.

jij begrijpt me, maar ik moet daar toch echt nog een tijdje blijven en ik moet ze dus goede argumenten kunnen voorleggen waarom

Probeer ze wijs te maken dat je beginnersschema's van het internet haalt.

Dat je bij elke oefeninig eerst je Max rep test en niet hoger dan 60% daarvan traint ofzo...

Is allemaal niet waar natuurlijk maar probeer ze wat wijs te maken dat je niet alles uit je kan haalt.

I.v.m. gezondheidsredenen kan je vanaf 16 jaar in de sportschool terecht. Als je voor een fitness-abonnement kiest zorgen wij ervoor dat je, in overleg, een persoonlijk schema krijgt. In de Planeet werken we met het "Technogym Sleutel Systeem", d.w.z. dat we je training op een speciale sleutel zetten. Deze sleutel fungeert als een "personel trainer". Voor deze sleutel vragen wij een eenmalige borgsom van € 13,00. Deze krijg je weer terug bij beeindiging van je lidmaatschap en het inleveren van je sleutel en abonnement.
Let erop dat de sleutel binnen 1 maand weer ingeleverd moet worden!! Anders vervalt de borg!

staat op hun website, je mag dus maw woorden blij zijn dat je daar uberhaupt mag trainen en ze kunnen je dus degelijk kicken daar...

I.v.m. gezondheidsredenen kan je vanaf 16 jaar in de sportschool terecht. Als je voor een fitness-abonnement kiest zorgen wij ervoor dat je, in overleg, een persoonlijk schema krijgt. In de Planeet werken we met het "Technogym Sleutel Systeem", d.w.z. dat we je training op een speciale sleutel zetten. Deze sleutel fungeert als een "personel trainer". Voor deze sleutel vragen wij een eenmalige borgsom van € 13,00. Deze krijg je weer terug bij beeindiging van je lidmaatschap en het inleveren van je sleutel en abonnement.
Let erop dat de sleutel binnen 1 maand weer ingeleverd moet worden!! Anders vervalt de borg!

staat op hun website, je mag dus maw woorden blij zijn dat je daar uberhaupt mag trainen en ze kunnen je dus degelijk kicken daar...

website is verouderd, mag al een jaar ofzo, trainen genoeg matties van me (die natuurlijk nooit een opmerking krijgen want ze moeten mij hebben)

Zoals ik het zie is het een healthclub en je bent nog jong. Denk eerlijk dat als je naar een hardcore gym gaat ze je ook in de gaten houden. Ze willen gewoon niet dat een 14 jarige jongen zijn arm breekt or whatever. Maar doe gewoon lekker 2 jaartjes rustig aan je groeit toch wel ;).

Terug
Naar boven