Fitness Seller

sportschool is boos op me, what now?

Nieuwe gym zoeken , je kan het ze niet kwalijk nemen maar ...

Ik zou je geld terugeisen en 'n nieuwe sportschool zoeken.

wat is het nut van op gesprek te gaan. Je moest al lang weten wat je te doen staat

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik al heb gezegt is wisselen van sportschool (nu) nog niet mogelijk vanwege ouders :(
heeft iemand misschien die studie waarover MeDieVel het heeft?

oke maar dan nog begrijp ik hun wel, dan zal het vast een verzekeringskwestie zijn ofzo.
Maar ik begrijp ook heel goed dat het je irriteert.
Heb wat geduld, als je een sportschool zou vinden waar ze jou als 14-jarige "zwaar" zouden laten trainen is dit ook niet bepaald een goede sportschool voor je.

het zit zo, volgens mijn "sportschool" train ik te zwaar, blijkbaar vinden zij een barbell met 25 Kg te veel en een db curl van 7Kg ook (ik doe nu alles op een soort van HITT) ze zeggen dat ik setjes van 3x15 moet doen.
Ik heb sinds kort mijn trainingssT dus aangepast, en nu is er een vrouw die vind dat ik een warming up moet doen, nou mooi dat doe ik dus vanaf nu.
nu heeft ze doorgegeven aan mijn ouders dat ik te zwaar train (wtf, te zwaar trainen en een warming up doen is toch een behoorlijk verschil imo?) en ze hebben nu naar mijn huis gebeld.
ze hebben gezegd dat als ze mij nog een keer betrappen op "te zwaar" trainen dat ik dan niet meer mag komen sporten.
Ik heb ze al duidelijk gemaakt dat er bij ons 1:2 katrollen op een aantal apparaten zitten, maar een aantal instructeurs vinden dat dus blijkbaar nog niet genoeg.
Nu ga ik er maandag heen voor een goed gesprek, weten jullie dingen die ik aan hun kan vertellen om ze te overtuigen dat het wel mogelijk is?
groetjes

Iemand in de buurt met een homegym?

het zit zo, volgens mijn "sportschool" train ik te zwaar, blijkbaar vinden zij een barbell met 25 Kg te veel en een db curl van 7Kg ook (ik doe nu alles op een soort van HITT) ze zeggen dat ik setjes van 3x15 moet doen.
Ik heb sinds kort mijn trainingssT dus aangepast, en nu is er een vrouw die vind dat ik een warming up moet doen, nou mooi dat doe ik dus vanaf nu.
nu heeft ze doorgegeven aan mijn ouders dat ik te zwaar train (wtf, te zwaar trainen en een warming up doen is toch een behoorlijk verschil imo?) en ze hebben nu naar mijn huis gebeld.
ze hebben gezegd dat als ze mij nog een keer betrappen op "te zwaar" trainen dat ik dan niet meer mag komen sporten.
Ik heb ze al duidelijk gemaakt dat er bij ons 1:2 katrollen op een aantal apparaten zitten, maar een aantal instructeurs vinden dat dus blijkbaar nog niet genoeg.
Nu ga ik er maandag heen voor een goed gesprek, weten jullie dingen die ik aan hun kan vertellen om ze te overtuigen dat het wel mogelijk is?
groetjes

Eerst maak je ze duidelijk dat het allemaal homo's zijn, vervolgens zet je een punt achter je abbonement.

En dan zoek je een andere sportschool.

Probleemopgelostkarmaknopzitlinks.

omdat ze denken dat er in andere sportscholen geen goede begeleiding is, is natuurlijk niets van waar, heb al genoeg discussies met ze gehad maar ze zijn niet te overtuigen

Overtuig ze dat je genoeg kennis hebt om jezelf te begeleiden?

Mijn ouders weten ook dat mijn sportschool niet veel goeie begeleiding heeft, maar ze weten ook dat ik voldoende kennis heb over trainen dat ik geen begeleiding nodig heb.;)

omdat ze denken dat er in andere sportscholen geen goede begeleiding is, is natuurlijk niets van waar, heb al genoeg discussies met ze gehad maar ze zijn niet te overtuigen

overtuigen die mensen:mad::mad::mad::mad::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::army::army::army::army::army::army::army:

Dat hij 14 is is bullshit.. Ben ik zelf ook en ik zie geen reden om dan een limiet vast te stellen aan het aantal kg bij oefeningen. Dus het is of gewoon een k*t sportschool of je bent een ecto die 3uur per dag buikspier oefeningen doet en benchpress zittend uitvoert :p

ik ben van mening dat het toch geen nut heeft om zo jong al in een gym te traine, thuis met opdrukken pull ups sit ups boekentassen dar soort shit is goed genoeg als je wat forser begint te worden rond 16 dan naar een gym toe met al een basis fysiek

Dat hij 14 is is bullshit.. Ben ik zelf ook en ik zie geen reden om dan een limiet vast te stellen aan het aantal kg bij oefeningen. Dus het is of gewoon een k*t sportschool of je bent een ecto die 3uur per dag buikspier oefeningen doet en benchpress zittend uitvoert :p

ik ben het helemaal met je eens, ben geen buikspier zittende bench ecto dus daar hoef je niet vanuit te gaan.
ik snap zelf ook niet waarom ik een limiet vast zou moeten stellen ja, ik wil gewoon doen zoals ik het zelf wil maar zij houden mij dus in de gaten.
maandag heb ik een gesprek met ze en moet ik ze dus zien te overtuigen

:| ****ing shit, moeilijk te geloven zo'n verhaal.. wat een p*ssy gym moet dat zijn. zoek er een uit waar je ken traine zoals je wil

Terug
Naar boven