AndroidHealthClinic

sportschool is boos op me, what now?

• Topic Starter Topic Starter
:| ****ing shit, moeilijk te geloven zo'n verhaal.. wat een p*ssy gym moet dat zijn. zoek er een uit waar je ken traine zoals je wil

helaas is het wel waar.
lees mijn posts hierboven waarin ik vertel dat dat niet kan, ik zou het wel willen maar helaas :(

ik ben het helemaal met je eens, ben geen buikspier zittende bench ecto dus daar hoef je niet vanuit te gaan.
ik snap zelf ook niet waarom ik een limiet vast zou moeten stellen ja, ik wil gewoon doen zoals ik het zelf wil maar zij houden mij dus in de gaten.
maandag heb ik een gesprek met ze en moet ik ze dus zien te overtuigen
Zijn het hardcore trainende mensen? Of meer van die mensen die er dan werken en dan niet het verschil zien tussen een eiwit shake en een proteine shake?
Dit zou nl. al een veel verklaren hehe. Ik vind dat je mensen in een sportschool gewoon hun ding moet laten doen.. ongeacht hun leeftijd of wat dan ook.. Als ze het fout doen zeg het even en houd gewoon een oogje in het zeil.. Waarom zeiken als alles goed gaat eigenlijk? :D Maargoed.. blijkbaar heeft dit ook met leeftijd te maken ofzo, de logica is niet ver te vinden!!

Zijn het hardcore trainende mensen? Of meer van die mensen die er dan werken en dan niet het verschil zien tussen een eiwit shake en een proteine shake?
Dit zou nl. al een veel verklaren hehe. Ik vind dat je mensen in een sportschool gewoon hun ding moet laten doen.. ongeacht hun leeftijd of wat dan ook.. Als ze het fout doen zeg het even en houd gewoon een oogje in het zeil.. Waarom zeiken als alles goed gaat eigenlijk? :D Maargoed.. blijkbaar heeft dit ook met leeftijd te maken ofzo, de logica is niet ver te vinden!!

je hebt gelijk :p vind ik ook maar ze letten allemaal op me en dit is volgens hun dus al de derde waarschuwing.
trouwens +1

Over eiwit en proteine gesproken, epic fail dat we in Nederland (en Belgie ook vast) het altijd hebben over eiwit want in vis,noten en kwark zit echt geen ei-wit maar proteine.

OT: Train dan gewoon stiekem zwaar, als ze niet kijken.

je hebt gelijk :p vind ik ook maar ze letten allemaal op me en dit is volgens hun dus al de derde waarschuwing.
trouwens +1
Ja nja, ik heb die tijd ook gehad btw. Ik was 13 toen ik begon, maar ik trainde wel met veel oudere maten mee die dat ook al wel een jaartje of 6 deden.. Nu train ik in mn eentje en is mn kennis wss al hoger dan die van mn maten hehe :p Ik laat daar ook zien wat ik waard bent en ben dan ook wel trots om te zien dat de eigenaar en de mensen daar respect voor me hebben gekregen omdat ik er zo hard tegen aan ga en mn best doe.. Maargoed dit gaat wel een stuk moeilijker bij jou als je niet hoger mag gaan dan 7 kilo.. Mss eventjes trainen op die manier en laten zien dat het super simpel gaat?

- ga naar de lokale supermarkt
- koop zo'n pakje kauwgom waar een tatoeage gratis bij zit en een tube lijm
- ga naar een kledingszaak en koop een bandana en een leren jasje.
- zoek thuis in de afvoer van de douche naar overgebleven haren en schraap deze uit de afvoer.

De volgende dag voordat je gaat trainen gebruik je de lijm om de haren uit de douche-afvoer op je gezicht te plakken zodat het lijkt dat je een baard hebt. Daarna plak je de tatoeage op je rechterschouder en doe je de bandana+leren jasje aan, en zo ga je naar de sportschool.
Als je binnenkomt denken ze "dat jochie is een beetje mentaal gehandicapt, we zullen hem wel met rust laten vanaf nu" en je probleem is opgelost:)

Fijn dat je als betalende klant verantwoording moet afleggen over je training.
Dat gezeik heb ik in het verleden ook gehad, niet dat ik zo zwaar trainde zo sterk ben ik nml. niet.:D
Maar wel vanwege het feit dat ik 5 dagen in de week kwam trainen, jaar in jaar uit.
En alleen trainen en geen consumpties gebruiken, levert op den duur niets op voor de sportschoolhouders.

De toon is al gezet in feite, dat gesprek kun je aangaan maar ik denk dat dat weinig zin heeft.Zij verlangen iets van jou, waar jij als Bodybuilder simpelweg niet aan kan voldoen en dat is minder gewicht en minder zwaar trainen.

Jezelf het niet moeilijk maken andere Gym opzoeken, deed ik ook destijds.:)

zo te horen is neersteken de enige goede optie :)

:roflol::roflol:
Het is tijd om met de dbb knockploeg er op af te gaan en keet daar klein slaan

1.jannete finess minder
2. het joch mag naar een andere fitness
3. mag er zwaarder trainen
4.???
5. profit

Zijn het hardcore trainende mensen? (en hoe oud ben jij??) Of meer van die mensen die er dan werken en dan niet het verschil zien tussen een eiwit shake en een proteine shake (dat zie ik namelijk ook niet!)?
Dit zou nl. al een veel verklaren hehe. Ik vind dat je mensen in een sportschool gewoon hun ding moet laten doen.. ongeacht hun leeftijd of wat dan ook.. Als ze het fout doen zeg het even en houd gewoon een oogje in het zeil.. (is blijkbaar wat er gebeurt is, maar natuurlijk weet onze 14-jarige hier het allemaal beter en doet verder door zijn ding, daarom dus zijn probleem nu) Waarom zeiken als alles goed gaat eigenlijk? (gaat het blijkbaar niet heb ik de indruk) :D Maargoed.. blijkbaar heeft dit ook met leeftijd te maken ofzo, de logica is niet ver te vinden!! (inderdaad, ik hoef hem ook niet ver te zoeken)

heb je nog zulke verstandige, onderbouwde opmerkingen om deze jongen even vooruit te helpen??

Leg het hun gewoon rustig uit dat je weet waar je mee bezig bent en dat je veel goede info hebt ivm trainen door oudere broers ofzo.... Of zeg dat je op dbb zit!

- ga naar de lokale supermarkt
- koop zo'n pakje kauwgom waar een tatoeage gratis bij zit en een tube lijm
- ga naar een kledingszaak en koop een bandana en een leren jasje.
- zoek thuis in de afvoer van de douche naar overgebleven haren en schraap deze uit de afvoer.

De volgende dag voordat je gaat trainen gebruik je de lijm om de haren uit de douche-afvoer op je gezicht te plakken zodat het lijkt dat je een baard hebt. Daarna plak je de tatoeage op je rechterschouder en doe je de bandana+leren jasje aan, en zo ga je naar de sportschool.
Als je binnenkomt denken ze "dat jochie is een beetje mentaal gehandicapt, we zullen hem wel met rust laten vanaf nu" en je probleem is opgelost:)

:roflol: I lol'd karma voor jou :P

Fijn dat je als betalende klant verantwoording moet afleggen over je training.
Dat gezeik heb ik in het verleden ook gehad, niet dat ik zo zwaar trainde zo sterk ben ik nml. niet.:D
Maar wel vanwege het feit dat ik 5 dagen in de week kwam trainen, jaar in jaar uit.
En alleen trainen en geen consumpties gebruiken, levert op den duur niets op voor de sportschoolhouders.

De toon is al gezet in feite, dat gesprek kun je aangaan maar ik denk dat dat weinig zin heeft.Zij verlangen iets van jou, waar jij als Bodybuilder simpelweg niet aan kan voldoen en dat is minder gewicht en minder zwaar trainen.

Jezelf het niet moeilijk maken andere Gym opzoeken, deed ik ook destijds.:)

+1

Ja nja, ik heb die tijd ook gehad btw. Ik was 13 toen ik begon, maar ik trainde wel met veel oudere maten mee die dat ook al wel een jaartje of 6 deden.. Nu train ik in mn eentje en is mn kennis wss al hoger dan die van mn maten hehe :p Ik laat daar ook zien wat ik waard bent en ben dan ook wel trots om te zien dat de eigenaar en de mensen daar respect voor me hebben gekregen omdat ik er zo hard tegen aan ga en mn best doe.. Maargoed dit gaat wel een stuk moeilijker bij jou als je niet hoger mag gaan dan 7 kilo.. Mss eventjes trainen op die manier en laten zien dat het super simpel gaat?

heb ik al een aantal keer gedaan maar ze zijn zo bang dat ik vergroei:rolleyes:

zo te horen is neersteken de enige goede optie :)
:D

:roflol::roflol:
Het is tijd om met de dbb knockploeg er op af te gaan en keet daar klein slaan

1.jannete finess minder
2. het joch mag naar een andere fitness
3. mag er zwaarder trainen
4.???
5. profit

true.

Leg het hun gewoon rustig uit dat je weet waar je mee bezig bent en dat je veel goede info hebt ivm trainen door oudere broers ofzo.... Of zeg dat je op dbb zit!

ik zal zeggen dat ik goed weet wat ik doe, maar dan komen ze weer terug op, ja maar je kan zo lang worden enneh dan wordt je helemaal scheef wil je dat dan

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon doorgaan waar je mee bezig was :mad:
laat ze de pest pl**ris krijgen....

Ze kunnen je helemaal niets maken als je een contract hebt getekend en je hier niets van overtreedt! Als je van gym wilt veranderen, dan is er altijd gezever en laten ze je niet gaan omdat je nog voor zo lang vastzit. Dus omgekeerd kan ook niet .. :) Gewoon eventjes goed lezen wat er in staat en dan schijt aan hun kop hebben als ze je niets kunnen maken.

Ga gewoon de discussie aan en laat ze eens concreet motiveren waarom jij 3x15 zou moeten trainen. Alleen maar roepen dat dat beter is is geen onderbouwing en dus niet noemenswaardig.

Als jij er voor zorgt dat jouw onderbouwing een stuk beter is kan je misschien niet de sportschool maar wel je ouders (ik neem aandat ze erbij zullen zijn) van je gelijk overtuigen en mag je misschien van je ouders wel bij een andere sportschool gaan trainen.

Ga gewoon de discussie aan en laat ze eens concreet motiveren waarom jij 3x15 zou moeten trainen. Alleen maar roepen dat dat beter is is geen onderbouwing en dus niet noemenswaardig.

Als jij er voor zorgt dat jouw onderbouwing een stuk beter is kan je misschien niet de sportschool maar wel je ouders (ik neem aandat ze erbij zullen zijn) van je gelijk overtuigen en mag je misschien van je ouders wel bij een andere sportschool gaan trainen.

thx voor de tip, nogmaals de vraag of iemand die studie heeft om aan te tonen dat trainen op jonge leeftijd wel kan? (waar MeDieVel het over heeft)

Een goede gym hoort een 14-jarige, enthousiaste, beginnende krachtsporter goed te begeleiden.
Dat betekent dat ze je de beginselen van de fitness-en krachtsport sport horen bij te brengen.
Als ze jou onverantwoord zien trainen met slechte technieken dan moeten ze corrigeren. Als je op jonge leeftijd je lijf verpest hebben zij het gedaan in de ogen van anderen. Tot zover snap ik hun handelswijze, zij worden straks verantwoordelijk gehouden als het mis gaat.
De vraag nu is alleen of je verantwoordelijk traint of niet. Daar kan niemand hier fatsoenlijk antwoord op geven want wij zien niet of je met een bolle of holle rug staat te squaten of loopt te slingeren met veel te zware gewichten enz.

Het beste is om met de sportschool even om de tafel te gaan zitten en uit te leggen wat je graag wilt en hoe je dat wilt bereiken. Willen ze daarin graag begeleiden, prima, zo niet dan heb je de keus om ergens anders te gaan trainen.

Succes ermee!:)

wou dat ik van me sportschool gekickt werd, was ik mooi van me opzegtermijn af.

Terug
Naar boven