MuscleMeat

sportschool omg. Dordrecht voor powerlifting?

• Topic Starter Topic Starter
Ik train zelf bij Ringer in Dordt en aan sommige van je eisen wordt wel voldaan.
Db's tot 60 kg, 1 volledig powerrrack en 1 zo'n half powerrack met vaste safety pins. Magnesium van het huis.
's Avonds lopen er vanaf 7 uur wel instructeurs, maar overdag volgens mij niet. Maar dan ben ik er nooit, dus dat weet ik niet zeker.

Heeft een redelijk sterkste man/powerlift verleden, maar op dit moment is er niet echt een grote groep die hardcore lift.
Maar daar heeft heel Dordt een beetje last van. Den Otter had vroeger ook een flinke groep gasten (Berry de Mey, Siem Wulfse en een groep daar om heen) die er kneiterhard voor gingen, maar hebben dat op dit moment ook niet echt meer. Sommige van die gasten trainen nu bij Ringer, maar het grootste deel daar van meer als bezigheidstherapie dan wat anders.

Wel is het zo, dat als je powerclean van 100 kg mis gaat en je dus van ongeveer schouderhoogte 100 kg laat fl*kkeren niemand je boos aan kijkt :)

Als je een jaarabbo neemt 25 per maand, tsjakka. En ik ben er natuurlijk wel eens, da's toch ook erg positief! ;)

Met wat Bob de Bouweren kun je er box squats doen, maar chains en boards ben ik zelf nog aan het fixen, maar als ik die heb laat ik die wel in de gym liggen denk ik.
Mijn bestelde bands zijn nog niet binnen, maar ik denk niet dat ik die in de gym ga laten liggen...

Damn, thx voor de info. Klinkt goed :) Ik denk dat ik volgende week even een kijkje kom nemen.

laat het ff weten als je daar bent geweest

Bij DJ's Workout in de Stadspolders kunnen we ook wel wat leden erbij
gebruiken en je kunt er ook zwaar trainen.
33 euro p.m. incl. sauna.

ah daar liep ook een groepje sterke benchers van bij DDA poosje terug

ik weet niet of smoothmold inmiddels al is is wezen kijken bij ringer, maar anders is dat ook wel een optie

• Topic Starter Topic Starter
nope nog niet geweest. Zijn wat dingen tussen gekomen. Ik heb alweer een tijdje geen sportschool gezien. Morgen misschien weer een poging wagen :D

Terug
Naar boven