- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Netjes hoor!
(Ik deed tijdens mijn laatste training 4x4 chins en om hier dezelfde getallen te zien geeft me hoop en maakt me blij)
Succes met de Toegepaste Psychologie!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes hoor!
Zeker interessant! Ik doe hem via LOI, maar zal wel weinig verschil in zittenDat is mijn vrouw ook aan het doen, via NTI. Interessante studie. Ik lees ook altijd haar cursussen door puur uit interesse. Zeker groepsdynamica vind ik heel interessant.
Thanks!!
Dank jeNetjes hoor!
(Ik deed tijdens mijn laatste training 4x4 chins en om hier dezelfde getallen te zien geeft me hoop en maakt me blij)
Succes met de Toegepaste Psychologie!

Ongeveer 2 weken voor kerst lijkt mij een goed moment en dan maximaal 2 weken.Je wilt meer chinnen zeker!Heel stiekem zit ik aan een minicut te denken binnenkort

Dat is alleen maar een bijkomend voordeelJe wilt meer chinnen zeker!
Of voorkomen dat je meer kinnen krijgt?![]()

Ik moet over een paar dagen ook ongesteld worden dus dat helpt wellicht ook niet mee.Dank je!

Sinds ik de voorvrouw van VluchtelingenWerk Nederland bij Buitenhof gezien heb, heb ik een gloeiende hekel aan de organisatie als zodanig. Waarom dat precies was zou ik niet eens meer weten, dat is wellicht nog wel het mooiste.Training ging wat minder vandaag (alles voelde zwaar). Ik bedacht mij net dat ik al een ruime week geen creatine meer in huis heb dus daar zou het aan kunnen liggen! Van het weekend maar even bij de action halenIk moet over een paar dagen ook ongesteld worden dus dat helpt wellicht ook niet mee.
Morgenmiddag heb ik een sollicitatie / kennismaking bij vluchtelingenwerk dus ik ga pas in de avond trainen. Hopelijk ben ik dan wel wat fitter dan vandaag.
Heel eerlijk weet ik weinig van de organisatie af verder (bestuurlijk gezien). Ik heb gesolliciteerd voor de functie prevestiger / maatschappelijk begeleider (oftewel, mensen begeleiden die als statushouder een woning toegewezen krijgen). Voor mij een mooi opstapje om ervaring op te doen naast mijn studie en het lijkt mij leuk werk.Sinds ik de voorvrouw van VluchtelingenWerk Nederland bij Buitenhof gezien heb, heb ik een gloeiende hekel aan de organisatie als zodanig. Waarom dat precies was zou ik niet eens meer weten, dat is wellicht nog wel het mooiste.
Desalniettemin wens ik je vooral veel succes en hoop ik dat je er je ei in kwijt kan!
Hehe qua gewichten is het niet anders dan anders, maar het ging allemaal net wat minder soepelHet ziet er ook gewoon een zware training uit, logisch dat hij ook zo aanvoelt dan.
Good luck met de solliciatie morgen!

Ja dat is allemaal goed gegaan!!Was alles met de verhuizing goed gegaan? Heb dat denk ik gemist of ben het vergeten.![]()
We wonen er alweer een paar maanden nu.TY!! Komt vast wel goed
Heb meestal meer zenuwen vooraf dan tijdens gesprekken zelf
Hoe ging je sollicitatie?TY!! Komt vast wel goedHeb meestal meer zenuwen vooraf dan tijdens gesprekken zelf
![]()
+1
Ik laat wel even weten hoe dat is gegaan.