Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
LB TRAINING 5 DEC

HIPTHRUST BANDED (GROEN) MET HOLDS
14X
14X
14X

SQUAT
8X60
5X75
5X75
5X75
5X75
--5kg om weer in te komen

BULGARIAN SPLIT SQ
8X28
8X28
8X28
8X28

GHR
12X
12X
12X

LEG EXTENSION
8X82
8X82
8X82

HIPADDUCTION
10X82
10X82
10X82

WHEEL ROLLOUT
8X
8X
8X

Doe jij die bulg split squat met DBs? :eek:

Waarom schrik je daarvan?

Aan de squattende kant, de steunende kant of beide, en waarom zo?

En rack of hangend?

Ik dacht de squattende kant omdat ze zich met de andere kant vasthoudt om niet omver te vallen :p.
Volgens mij plaatste @SP1988 dit ooit in mijn log :).

Ik dacht de squattende kant omdat ze zich met de andere kant vasthoudt om niet omver te vallen :p.
Ik lees je log niet aandachtig genoeg, hint taken. :p

Met dumbbells links en rechts is de uitdaging voor mij juist om te blijven staan, maar ik vind het altijd interessant hoe en waarom anderen dit doen.

Dank!

Ik lees je log niet aandachtig genoeg, hint taken. :p

Met dumbbells links en rechts is de uitdaging voor mij juist om te blijven staan, maar ik vind het altijd interessant hoe en waarom anderen dit doen.

Dank!

Ha, de boodschap is aangekomen! ;)
J/k offc. is al een hele tijd geleden en herinner me het vaag.

Doe ze zelf ook met 2DB's en occasioneel wat gevloek als ik dreig om te vallen :roflol:.

Met dumbell/kettlebel aan 1 kant is grotere uitdaging voor de core om stabiel te blijven ;)

Waarom schrik je daarvan?

Aan de squattende kant, de steunende kant of beide, en waarom zo?

En rack of hangend?
Ik hou de kettlebell aan de andere kant vast, maar zo heel veel verschil merk ik eigenlijk niet. Komt waarschijnlijk omdat ik 1 arm gebruik om niet om te vallen (mijn balans is niet zo best).
Omdat zelf ik van het mannelijk geslacht niet eens dicht bij 28kg dbs kom.
Dat was wel veel geweest indd, maar het is.dus 1x28 kg kb
Net andersom, maar ik heb dit ook wel eens anders gedaan dus dat kan kloppen:p
Met dumbell/kettlebel aan 1 kant is grotere uitdaging voor de core om stabiel te blijven ;)
Klopt!

TRAINING VANDAAG
Als je het mij vraag een matige training, maar ik ben blij dat ik weer enigzins in het trainingsritme kom. Wel ben ik snel vermoeid, maar dat zal wel met het hele gebeuren te maken hebben gehad. Dan ook nog de studie erbij, waar het trouwens ondanks de omstandigheden wel heel goed mee gaat. Ik lig namelijk voor op schema:) Wel heb ik echt een schijthekel aan de portfolio opdrachten :mad::fire: Dat kost mij meer tijd dan ik zou willen, maar goed, het is verplicht...Dat was trouwens 14 jaar geleden toen ik ging studeren niet zo.

Voeding gaat ook prima. Vanwege het beperkte budget eet ik al tijden (te) weinig eiwitten, maar voor de rest eet ik aardig goed. Mijn gewicht is sinds de afgelopen week weer gestegen naar 68,7 kg. Het zou mooi zijn als ik daar redelijk stabiel op blijf met mijn "ad libitum" dieet. Mijn cut ben ik geëindigd op 67,5 kg dus zo'n mega groot verschil is het niet gelukkig.

UB 7 DEC
BENCH PAUSED
20X20
8X40
5X50 @7
5X50
5X50
6X50 @8

PULLUPS
5X
4X
3X
3X

DB SH PRESS
10X2X12
10X2X12
10X2X12

CLOSEGRIP PULLDOWN
8X57
10X52
10X52

+
BICEP/TRICEPS/LATERAL+REARDELT

TRAINING LB 9 DEC

HIP THRUST DOUBLE BANDED GROEN
15X
15X
14X

SQUAT ZONDER BELT (VERGETEN)
10X40
8X60
7X70
7X70
7X70

BULGARIAN SPLIT SQ
8X32 + 4 KG
8X32
8X32
8X32

LEGEXTENSION MET HOLDS
8X82
8X82
8X82

HIPADDUCTION
10X82
10X82
10X82

WHEEL ROLLOUT
8X
8X
8X

ABROTATION
10X
10X

Ik vergeet al een tijdje om mijn kuiten te trainen. Echt motiverend is het ook niet, want het resultaat is echt minimaal:p

Voor de mensen die mijn drama niet willen lezen, moeten de spoiler skippen
Nou mijn kerel heeft op mijn advies een gesprek gehad met zijn ouders. Dit is voor het eerst dat hij überhaupt iemand heeft verteld over zijn gedragsproblemen. Door dat gesprek heeft hij contact opgenomen met de HA. Hij kan aan het einde van deze maand terecht bij de therapeut die aangesloten zit bij zijn huisarts praktijk.

Verder hebben wij nu dagelijks gesprekken hierover op een vast moment. Ik heb er nu in ieder geval al veel meer vertrouwen in. De kans dat het mis gaat in de toekomst is groot, maar daar is hij zich nu wel bewust van (normaal maakte hij valse beloftes dat dit nooit weer zou gebeuren). Erkennen dat hij een probleem heeft en een afspraak maken met een therapeut is denk ik toch echt een eerste stap de goede richting op.

Laatst bewerkt:
jullie vrouwen trainen de gehele dag toch kuiten op je pumps :grinny:

Ik hoop echt voor je dat jullie vlammetje blijft branden :heart:

Laatst bewerkt:
Goed zo met die spoiler shit, er straalt meer hoop vanaf.
BULGARIAN SPLIT SQ
8X32 + 4 KG
8X32
8X32
8X32
Darn girl, ik was zo content dat ik voor de mijne 2x 8 gebruik en dus iig meer dan de helft van die 28, time to up them weights.

Gewoon doen op hakken, lekker alle midgets intimideren!

Nog 1 of 2x verhogen en dan heb ik het een lichte DBs uitgespeeld, mooi doel voor einde jaar/januari.

Ik duim voor je voor alles! :heart: je verdient t!

Nice train!! :thumb:

Terug
Naar boven