- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Dank!
Dankjewel, hoop t ook!Spijtig om te lezen. Hoop dat jullie nog alles op de rails krijgen. Succes en sterkte.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank!
Dankjewel, hoop t ook!Spijtig om te lezen. Hoop dat jullie nog alles op de rails krijgen. Succes en sterkte.
Nee met een kettlebell

Waarom schrik je daarvan?
Aan de squattende kant, de steunende kant of beide, en waarom zo?
Omdat zelf ik van het mannelijk geslacht niet eens dicht bij 28kg dbs kom.
Dacht je 2x28 of 2x14?Omdat zelf ik van het mannelijk geslacht niet eens dicht bij 28kg dbs kom.
2x28 dumbbellsDacht je 2x28 of 2x14?
Niet dat ik ze zelf met 2x14 doe.
Waarom schrik je daarvan?
En rack of hangend?
.
.Ik lees je log niet aandachtig genoeg, hint taken.Ik dacht de squattende kant omdat ze zich met de andere kant vasthoudt om niet omver te vallen.
Volgens mij plaatste @SP1988 dit ooit in mijn log.
Ik lees je log niet aandachtig genoeg, hint taken.
Met dumbbells links en rechts is de uitdaging voor mij juist om te blijven staan, maar ik vind het altijd interessant hoe en waarom anderen dit doen.
Dank!

.Ik hou de kettlebell aan de andere kant vast, maar zo heel veel verschil merk ik eigenlijk niet. Komt waarschijnlijk omdat ik 1 arm gebruik om niet om te vallen (mijn balans is niet zo best).Waarom schrik je daarvan?
En rack of hangend?
Dat was wel veel geweest indd, maar het is.dus 1x28 kg kbOmdat zelf ik van het mannelijk geslacht niet eens dicht bij 28kg dbs kom.
Net andersom, maar ik heb dit ook wel eens anders gedaan dus dat kan kloppenIk dacht de squattende kant omdat ze zich met de andere kant vasthoudt om niet omver te vallen.
Volgens mij plaatste @SP1988 dit ooit in mijn log.

Klopt!Met dumbell/kettlebel aan 1 kant is grotere uitdaging voor de core om stabiel te blijven![]()
Wel heb ik echt een schijthekel aan de portfolio opdrachten 
Dat kost mij meer tijd dan ik zou willen, maar goed, het is verplicht...Dat was trouwens 14 jaar geleden toen ik ging studeren niet zo.
Ik draag nooit hakken (vooral omdat ik dan langer ben dan de meeste mannenjullie vrouwen trainen de gehele dag toch kuiten op je pumps![]()
)Darn girl, ik was zo content dat ik voor de mijne 2x 8 gebruik en dus iig meer dan de helft van die 28, time to up them weights.
Zelf zonder hakken is 95% van de vrouwen groter dan ikIk draag nooit hakken (vooral omdat ik dan langer ben dan de meeste mannen)
Leuk om te horen dat privé er al een stapje in de goede richting is gezet.