MuscleMeat

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje, wat een nare situatie @SP1988 !
Zoals eerder gezegd: denk goed om jezelf en je kleine meid, en maak keuzes die in jullie belang zijn.
Je zal vast veel stof tot nadenken hebben, zo een vertrouwensschending is niet niets.

Veel sterkte met de hele situatie!
Dat sowieso! Dankje
Op zich al bewonderenswaardig dat je bij hem gebleven bent, ondanks dat hij dus voorheen ook al herhaaldelijk over de schreef gegaan is.
I know, vanaf de zijlijn is het makkelijk praten en ik heb natuurlijk geen idee wat betreft jullie verstandshouding/relatie, maar mijn eerste reactie zou toch echt eruit kicken zijn.
Kan me ook voorstellen dat dat zeker op dit moment veel meer rust zou geven om alles te overdenken, dan hem iedere keer weer onder ogen te komen en (waarschijnlijk) de woede weer te voelen opkomen..

Is hij btw ook de vader van je dochter?
Dat is ook standaard mijn reactie (vooral uit boosheid), alleen zet ik er na ruim 12 jaar niet zomaar een punt achter. Zo doorgaan is alleen ook geen optie. Als therapie niets gaat opleveren dan is het voor mij klaar. Ook als hij besluit geen hulp te zoeken.
Ja hij is de vader.
He bah, wat een sukkel zeg. Diep in je hart weet je al wat je te doen staat. Idd de focus op jezelf en je dochter en komt tijd komt raad. Sterkte!
Dankje, de tijd zal het leren!
Als je het financieel zelf kan redden.............jouw toekomst is je dochter, je partner/man/vader is niet echt een goed voorbeeld voor je dochter
hij heeft jullie echt respectloos behandeld......(misschien maar alvast ff een tijdje elkaar niet meer zien?) klinkt hard maar hij zal niet veranderen, geloof jij dat wel? Hij draagt altijd geheimen met zich mee, vertrouwen is weg... sorry voor deze harde woorden :o
Ergens niet, maar ik hoop natuurlijk van wel. Mijn laatste hoop is therapie, maar daarna moet ik wel wat knopen doorhakken. Ik heb geen vast inkomen (ik volg momenteel een studie die pas over 4 jaar klaar is) dus dan zou ik als bijstandsmoeder een kamer moeten zoeken. Dat is wel echt het allerlaatste wat ik nu wel.
Ik ken het verhaal verder niet tot in detail maar wat doe je uberhaupt met zo een waardeloze kerel?
Goeie vraag :emo:

Lastig en moeilijk. Je verdiend zoveel beter... :kiss:
Weet niet zo goed hoe te reageren... Sterkte.

Veel sterkte en wijsheid in deze moeilijke tijd!

Ergens niet, maar ik hoop natuurlijk van wel. Mijn laatste hoop is therapie, maar daarna moet ik wel wat knopen doorhakken. Ik heb geen vast inkomen (ik volg momenteel een studie die pas over 4 jaar klaar is) dus dan zou ik als bijstandsmoeder een kamer moeten zoeken. Dat is wel echt het allerlaatste wat ik nu wel.
veel mensen vallen na therapie weer terug in hun oude gedrag, dus die onzekerheid die blijft aan je knagen, het vertrouwen is gewoon weg, het gaat je teveel stress op leveren, zoveel dat je lichamelijke klachten gaat krijgen, kijk naar de toekomst van je dochter, kijk in je netwerk waar plek is, praat er over met mensen die dicht bij je staan...mijn scheiding was na 11 jaar huwelijk, zij ging vreemd

veel mensen vallen na therapie weer terug in hun oude gedrag, dus die onzekerheid die blijft aan je knagen, het vertrouwen is gewoon weg, het gaat je teveel stress op leveren, zoveel dat je lichamelijke klachten gaat krijgen, kijk naar de toekomst van je dochter, kijk in je netwerk waar plek is, praat er over met mensen die dicht bij je staan...mijn scheiding was na 11 jaar huwelijk, zij ging vreemd
Dat is heftig zeg. Dat zou voor mij ook de grens zijn, al is dit natuurlijk ook niet gezond.

Vreemd dat er dan niets naar boven is gekomen toen jullie een huis hebben gekocht of het bedrijf zijn begonnen.
Of was die schuld nergens geregistreerd?

Kom maar hiero :heart:

giphy (2).gif

Ik heb gisteren nog wel getraind, maar voelde mij niet heel top (stress maakt je echt kapot:emo:).

Nu rustig weer opbouwen..

SUPERSET

BENCH PAUSED
20X20
8X40
5X50
5X50
5X50
5X50

RING PULLUPS
3X
3X
3X
3X

SUPERSET

CLOSE GRIP PULLDOWN
8X57
7X57
8X52
(Normaal red ik 57 makkelijk :/)

DB SH PRESS SEATED (NIEUW)
10x2x12
10x2x12
10x2x12

SUPERSET
TRICEP PUSHDOWN
15X35
15X35
15X35
15X35

BICEP DRAG CURL ONE ARM SEATED
10X8 / 10X8
10 X 8 / 10X8
9X8 / 9X8
9X8 / 9X8

LATERAL RAISES SEATED
18X2X4
18X2X4
16X2X4

BENT OVER FLYS SEATED
20X2X4
18X2X4
18X2X4

matige training, maar doel nu is om weer consequent te trainen (min 2 x p week upper/lower) en langzaam aan meer sets/gewicht.

Mijn laatste hoop is therapie

Vrees dat het ijdele hoop is. Zoals in de meeste gevallen doet hij dit waarschijnlijk als zoethoudertje naar jou toe en om zijn eigen gedrag goed te praten, zonder er zelf ook maar in te geloven.

alleen zet ik er na ruim 12 jaar niet zomaar een punt achter

Logische reactie, maar ook excuses zoeken om de stap niet te nemen.

Snap in dat geval dat de stap dan net nog iets groter is.

Mijn laatste hoop is therapie, maar daarna moet ik wel wat knopen doorhakken. Ik heb geen vast inkomen (ik volg momenteel een studie die pas over 4 jaar klaar is) dus dan zou ik als bijstandsmoeder een kamer moeten zoeken. Dat is wel echt het allerlaatste wat ik nu wel.

Natuurlijk wil je dat niet en zo'n vooruitzicht beangstigt behoorlijk. Maar zgn. 'financiële zekerheid' is sowieso geen basis om bij iemand te blijven, zeker als die persoon onbetrouwbaar is.
In eerste instantie zal het voelen als een grote stap terug en best even pittig worden, maar op de langere termijn kan je er alleen maar beter van worden.

Hoe dan ook ; klote situatie waar je nu in zit, ik wens je veel wijsheid toe en hoop voor jou dat wij er allemaal naast zitten! :yes: :thumb:

Vrees dat het ijdele hoop is. Zoals in de meeste gevallen doet hij dit waarschijnlijk als zoethoudertje naar jou toe en om zijn eigen gedrag goed te praten, zonder er zelf ook maar in te geloven.

Logische reactie, maar ook excuses zoeken om de stap niet te nemen.

Snap in dat geval dat de stap dan net nog iets groter is.

Natuurlijk wil je dat niet en zo'n vooruitzicht beangstigt behoorlijk. Maar zgn. 'financiële zekerheid' is sowieso geen basis om bij iemand te blijven, zeker als die persoon onbetrouwbaar is.
In eerste instantie zal het voelen als een grote stap terug en best even pittig worden, maar op de langere termijn kan je er alleen maar beter van worden.

Hoe dan ook ; klote situatie waar je nu in zit, ik wens je veel wijsheid toe en hoop voor jou dat wij er allemaal naast zitten! :yes: :thumb:
Er speelt natuurlijk veel meer mee. Als dit allemaal geen rol zou spelen dan had ik 100% zeker oud met hem kunnen worden. Ik zoek eigenlijk juist naar redenen om WEL door te gaan, want ik had het namelijk al opgegeven vorige week en was al gaan zoeken naar andere opties. Hij gelooft zelf dat het nu anders is omdat ik nu alles weet volgens hem en dat was toen niet zo. Therapie is iets wat ik vooral wil, dus geen manier voor hem om het goed te praten. Hij weet heel goed wat hij heeft gedaan en heeft ook begrip voor mijn gevoel. Hij vind het heel erg, alleen kan ik weinig begrip tonen voor zijn gevoel aangezien hij dit zelf heeft veroorzaakt. Ik heb wel wat zaken geëist (oa toegang tot alle bank rekeningen en ten allen tijde toegang tot zijn telefoon, mail etc). Of dit genoeg is weet ik niet.

Financiële zekerheid is ook zeker geen reden. Maar het is natuurlijk veel meer dan dat.

Het blijft lastig, maar ik weet wel dat als er niets veranderd ik alsnog de keuze moet maken.

Je kan het idd een kans geven op deze manier, opgeven kan altijd nog. Mensen kunnen leren van hun fouten en ook echt veranderen. Dat mag hij laten zien, is het niet dan kan je dan nog beslissen om te stoppen. Goed dat je weer bent gaan trainen!

Je kan het idd een kans geven op deze manier, opgeven kan altijd nog. Mensen kunnen leren van hun fouten en ook echt veranderen. Dat mag hij laten zien, is het niet dan kan je dan nog beslissen om te stoppen. Goed dat je weer bent gaan trainen!
Klopt, dat is ook mijn gedachte! In een tijd waar veel ouders scheiden wil ik best de uitzondering zijn die er wel voor wil vechten. Ermee stoppen kan altijd nog inderdaad, maar dan heb ik er wel alles aan gedaan.

Ik ben ook blij dat ik heen ben gegaan, al is het lastig om te zien dan ik dat beetje progressie van de laatste tijd weer kwijt ben. Maar goed, ook dat kan weer terug komen.

Aan de positieve kant ben ik wel weer best droog nu :roflol:

Klopt, dat is ook mijn gedachte! In een tijd waar veel ouders scheiden wil ik best de uitzondering zijn die er wel voor wil vechten. Ermee stoppen kan altijd nog inderdaad, maar dan heb ik er wel alles aan gedaan.

Ik ben ook blij dat ik heen ben gegaan, al is het lastig om te zien dan ik dat beetje progressie van de laatste tijd weer kwijt ben. Maar goed, ook dat kan weer terug komen.

Aan de positieve kant ben ik wel weer best droog nu :roflol:

Ja precies! Zal niet makkelijk worden, maar het ligt nu vooral bij hem. Dat heb je zo weer terug, geen zorgen. Wel genoeg blijven eten he! Elk nadeel heeft zn voordeel :D.

Daar heb je wel een punt natuurlijk, zeker aangezien er een kind in het spel is, echter....

Maar goed, dit is gedurende onze relatie vaker gebeurd

Als iemand na 12 jaar nog niet heeft ingezien wat hij heeft en op het spel zet... :dunno:

al is het lastig om te zien dan ik dat beetje progressie van de laatste tijd weer kwijt ben. Maar goed, ook dat kan weer terug komen

Binnen no-time heb je het er weer terug bij natuurlijk! :yes:

Laatst bewerkt:
Veel sterkte en wijsheid toegewenst.

Spijtig om te lezen. Hoop dat jullie nog alles op de rails krijgen. Succes en sterkte :).

Terug
Naar boven