MuscleMeat

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

Top om te lezen dat er toch nog hoop is en sowieso lekker knallen in the gym! :)

• Topic Starter Topic Starter
Zo weer een bewogen week met veel ups en downs.. hopelijk vanaf nu alleen maar de goede kant op!!

Trainen staat al tijden op een laag potje, maar ik was vandaag voor het eerst in tijden weer echt gemotiveerd!! Ik heb zin om weer lekker te bouwen. Blijkbaar werd ik heel erg geremd door mijn relatie. Ik ging niet meer graag naar de sportschool uit angst dat er iets zou gebeuren. Dat besef ik mij nu pas stom genoeg. Ook een avond uit met vrienden of iets dergelijks gaf mij steeds een vervelend gevoel, dus het beheerst blijkbaar een groter deel van mijn leven dan ik dacht.

Ik heb wat dat betreft ook de knop omgezet en ik wil nu doen waar ik behoefte aan heb zonder irrationele angsten. Als er iets gebeurd dan zij het zo... Hier is nog wel het 1 en ander (positief en negatief) aan vooraf gegaan, maar ik denk dat dit voor mij een belangrijke stap is.

Goed.. de training van vandaag!

HIP THRUST DOUBLE BANDED GROEN
14X
14X
14X

SQUAT
10X60
8X70 @6
8X70
4X80 @7
4X80@7

PULLUPS (BW 70 KG)
5X
4X
4X

BULGARIAN SPLIT SQ
9X32
9X32
9X32
9X32

ONE ARM DB ROW
15X16 P KANT
14X16
14X16
12X16

BENT OVER FLYS STANDING
22X2X4
18X2X4
18X2X4
16X2X4

LEGEXTENSION
8X82
8X82
7X82

Heel knap dat je die keuze voor jezef hebt gemaakt. Je merkt pas echt wat je mist als je zoiets beseft en het is verdomd moeilijk om dan die knoop door te hakken.
Knap van je en ik hoop dat dit voor jou wat "rust" brengt en dat je weer kan gaan doen wat je echt wil.
Sterkte.

en goede train! :thumb:

Heel belangrijk ook aan jezelf te denken en niet weg te cijferen hoe moeilijk dat ook is.
Hij heeft inmiddels hulp?

Fijn dat je weer iets meer gemotiveerd bent. Kijk uit naar je trainingen.

Wat goed van je dat je de knop heb weten om te zetten. Er aan denken gaat er idd niet voor zorgen dat er niks gebeurt, je denkt jezelf ook gek dan. Beter loslaten en vertrouwen hebben, dat maakt het voor jezelf ook fijner. Goede training weer!

Er zit weer progressie in de lucht hier....zowel fysiek als mentaal :kerst:

Helaas ken ik het al te goed welke invloed een relatie op je hele welzijn kan hebben. Het niet graag met vriendinnen op stap gaan, niet naar de sportschool gaan zonder schuldgevoel of trammelant.. een relatie heeft soms meer invloed dan je zelf beseft.
Onwijs goed dat je de knop hebt weten om te zetten! Als je niet voor jezelf zorgt, dan kan je ook niet voor een a der zorgen. ;)
Heel veel sterkte nog.

Heel knap dat je die keuze voor jezef hebt gemaakt. Je merkt pas echt wat je mist als je zoiets beseft en het is verdomd moeilijk om dan die knoop door te hakken.
Knap van je en ik hoop dat dit voor jou wat "rust" brengt en dat je weer kan gaan doen wat je echt wil.
Sterkte.

en goede train! :thumb:
Dankje :heart:
Heel belangrijk ook aan jezelf te denken en niet weg te cijferen hoe moeilijk dat ook is.
Hij heeft inmiddels hulp?

Fijn dat je weer iets meer gemotiveerd bent. Kijk uit naar je trainingen.
Ja is ook zo, maar soms heel lastig!!
1afspraak is 30 dec. Kon helaas niet eerder.

Morgen nieuwe gym checken en daarna weer vol gas:D (Nuja, moet qua volume wel een beetje opbouwen nog:p)
Wat goed van je dat je de knop heb weten om te zetten. Er aan denken gaat er idd niet voor zorgen dat er niks gebeurt, je denkt jezelf ook gek dan. Beter loslaten en vertrouwen hebben, dat maakt het voor jezelf ook fijner. Goede training weer!
Dat loslaten is moeilijk, maar wel heel erg belangrijk nu!! Anders blijf ik maar "hangen".
Thanks!
Er zit weer progressie in de lucht hier....zowel fysiek als mentaal :kerst:
Met ups en downs, maar mentaal zijn er iig stappen gezet!
Helaas ken ik het al te goed welke invloed een relatie op je hele welzijn kan hebben. Het niet graag met vriendinnen op stap gaan, niet naar de sportschool gaan zonder schuldgevoel of trammelant.. een relatie heeft soms meer invloed dan je zelf beseft.
Onwijs goed dat je de knop hebt weten om te zetten! Als je niet voor jezelf zorgt, dan kan je ook niet voor een a der zorgen. ;)
Heel veel sterkte nog.
Dat sowieso. Alle energie en aandacht gaat daar naar toe. Echt gelukkig voel ik mij al een hele tijd niet meer daardoor.
Dankjewel!!

TRAINING 20 DEC

BENCH
20X20
10X40
6X50
6X50
5X50
5X50 @7

OHP STAAND
12X20
12X20
12X20 @8.5

LATERAL RAISES SEATED
20X2X4
20X2X4
20X2X4

TRICEP PUSHDOWN
12X42
12X42
15X35

BICEP CURL ONE ARM SEATED
9X10 / 9X10
9X10 / 9X10
9X10 / 9X10

WHEEL ROLLOUT
10X
10X
10X

HANGING KNEE RAISE
8X
8X

-------

Ik ben momenteel bezig met een nieuw schema. Ik wil weer lekker progressie maken dus een goede fundering is een must. Mijn voeding is ook niet op orde dus daar ga ik aankomende tijd ook aandacht aan besteden.

Morgen ga ik naar een nieuwe gym (scheelt 3 km fietsen per rit) dus ik wil dan ook weer vaker trainen (maar dan iets korter). Het nieuwe schema post ik later nog!! Mits ik daar blijf trainen natuurlijk.

Mentaal gaat het wel weer oke. Gisteren ben ik met een vriendin op pad geweest en dan voel ik mij gewoon als vanouds. Zodra ik weer thuis ben, merk ik dat ik mij snel irriteer aan dingen.. maar goed, het heeft ook wel een flinke impact gehad

TRAINING 21 DEC

HIP THRUST DOUBLE BANDED
14X
13X
13X

SQUAT
8X60
7X75
7X75
7X75

BULGARIAN SPLIT SQ
8X32 / 8X32
8X32 / 8X32

CLOSEGRIP PULLDOWN
8X57
8X57
8X57

ONE ARM DB ROWS
12X16 / 12X16
12X16 / 12X16
12X16 / 12X16

CALVE RAISES
12X35
12X35
12X35

---

Ik heb besloten om pas volgende week de proefweek te doen bij die nieuwe gym. Morgen doe ik lekker niks behalve mij vol vreten bij mn schoonouders (ivm kerstdiner) :D

TRAINING 26 DEC

5 dagen niet getraind ivm de feestdagen en drukte. Wel vol gevreten en minstens 5 kg zwaarder:D dusss...

OHP (BP BEZET)
8X20
8X20
8X20

BENCH
8X40
5X50
5X50
6X50

WIDE GRIP BENCH
12X40
12X40

TTRICEP PUSHDOWN
15X35
14X35
14X35

BICEP CURL ALTERNATED
8X10 / 8X10
8X10 / 8X10
8X10 / 8X10

UPRIGHT ROWS CABLE (NIEUW) SUPERSET
12X35
12X35
12X35

BENT OVER FLYS STANDING
15X2X4
15X2X4
15X2X4

BICEP CABLE CURL
10X30
10X30
10X30

VBAR TRICEP PUSHDOWN 3 SETS

WHEEL ROLLOUT
10X
8X

AB ROTATION
10X / 10X
10 X / 10X

MORGEN BENEN+RUG

Ik heb vandaag in de nieuwe gym getraind. Was wel weer even wennen hoor voor de autist in mij. Allemaal nieuwe apparaten en qua gewicht had ik geen idee wat ik aan kon. Dat resulteerde in een vanallesnogwatmaarnietoptimale-training.

Ik had ook best wat moeite met de brakke stangen wat je opzich ook wel verwacht in een bro-sportschool. Toch was ik blij verrast over alle bodybuilding apparaten, zoveel keus!!! Qua folk is het nog even afwachten. Tot dusver is het ander folk dan ik in mijn familiare sportschool gewend ben. Ik klets soms meer dan ik train, dus dat scheelt dan weer. Waarschijnlijk zal ik daar wel altijd met mijn koptelefoon op moeten lopen, want ik ben niet zo'n slamfm type. Doe mij maar snoeiharde metal...

Ik zal de volgende keer even mijn training loggen:p

Waarschijnlijk zal ik daar wel altijd met mijn koptelefoon op moeten lopen, want ik ben niet zo'n slamfm type. Doe mij maar snoeiharde metal...
Altijd leuk als ie dan ff af moet omdat iemand iets wil vragen.

Brakke stangen is wel balen.

Altijd leuk als ie dan ff af moet omdat iemand iets wil vragen.

Brakke stangen is wel balen.
Hehe meestal werkt het ook prima als ik gewoon mijn "bitchface" opzet. Dan gaat niemand nog vragen hoeveel setjes (of wat dan ook) ik nog moet. Helaas val ik bij mijn huidige gym door de mand, want ben veel te aardig irl :emo:

Om lekker te deadliften of squaten is de nieuwe gym kak. Maar goed, dl-en doe ik al een tijd niet meer.. squatten ook niet heel fanatiek:p

Zo heb weer lekker getraind in mijn huidige gym. Misschien blijf ik hier ook wel, ondanks het klere eind fietsen steeds. Ik moet maar snel voor mijn rijbewijs gaan, dan is dat probleem ook alweer opgelost.

BENCH
15X20
8X40
6X50
6X50
6X50

OHP STRICT
10X25
10X25
8X25

UPRIGHT ROWS
15X35
14X35
12X35

BICEP CURL
8X10
10X8
10X8

TRICEP PUSHDOWN
18X35
14X42
12X42

BENT OVER FLYS STANDING
22X2X4
18X2X6
18X2X6

BICEP CABLE CURL
14X30
10X35

TRICEP PUSHDOWN VBAR
15X7.5
12X10

Ff een vraagje wbt de stelletjes onder ons. Wij hebben vaak woorden als het gaat om "luxe" producten sinds wij het zo krap hebben. Nu heb ik nooit eigen geld gehad en door alles wat er is gebeurd hebben wij besloten dit wel te doen. Ik ben even benieuwd of jullie nog "eigen" geld hebben en wat daar dan bij hoort? Ik drink bijvoorbeeld geen koffie en zo vaak heb ik geen visite die koffie drinkt.. ik vind dat dat dan onder zijn persoonlijke budget valt, maar hij vindt van niet.. we komen er niet echt uit momenteel. Hij vind dat rijstmelk daar onder valt, wat mij dus boos maakt aangezien ik geen melk kan verdragen en wel calcium binnen wil krijgen..

Sinds dat hele stiekeme gedoe van hem tolereer ik ook gewoon echt niets meer. Echt lekker gaat het dus nog niet.

Laatst bewerkt:
BP gaat goed, lijkt mij? :)

Echt progressie zit er nog niet in, maar daarvoor doe ik ook te weinig (max 6-8 sets borst per week). Huidige plan is 3 x per week bench en totaal 13 sets. Hopelijk ga ik daarmee voor het nieuwe jaar weer mooi op vooruit:)

Wij hebben eigen geld maar de boodschappen gaan van de gezamenlijke rekening. Lijkt mij praktisch gezien ook erg onhandig om de boodschappen per product te gaan verrekenen. Daarnaast vind ik dat persoonlijk ook wel erg ver gaan, maar iedereen doet dat op zijn eigen manier natuurlijk. Geven en nemen lijkt mij ook op dit vlak wel toepasselijk.

Echt progressie zit er nog niet in, maar daarvoor doe ik ook te weinig (max 6-8 sets borst per week). Huidige plan is 3 x per week bench en totaal 13 sets. Hopelijk ga ik daarmee voor het nieuwe jaar weer mooi op vooruit:)
Das mooi! Doe je dan H,L, M ?

(Ik ga kijken of ik met microladen door mn plateau kom)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven