XXL Nutrition

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING LOWER

SQUAT
10X40
8X60
5X70
5X80
5X80
5X80
5X80

HIP THRUST CONSTANT TENSION
10X60
10X60
10X60

GHR
10X
10X
10X

HIGH STEPUPS
10X
10X
10X

LEGEXTENSION + HIPADDUCTION 3 SETS

WHEEL ROLLOUT + RUSSIAN TWIST 3 SRTS

UPPER TRAINING

Ging best kut. Schouder was pijnlijker dan anders.

SUPERSET
BENCH PAUSED
20X20
10X40
5X50
5X50
3X55
5X50

RING PULLUPS STRICT
3X
3X
3X
3X
3X

INCLINE BENCH
7X40
7X40
(hier nog meer last...)

OHP
10X20
10X20
10X20
(Vreemd genoeg heb ik geen last tijdens ohp:s)

TRISET
TRICEP PUSHDOWN
10X44,5
10X44,5
10X44,5

BICEP CABLE CURL
10X32,5
10,32,5
10X32,5

LATERAL RAISES ONE ARM LEANING
13X6 P KANT
13X6
13X6

SUPERSET
DB CURL ALTERNATED
10X8 P KANT
10X8
8X10

BENT OVER FLYS STANDING
20X2X4
18X2X4
18X2X4

Ik haal vandaag weer creatine. Merk echt wel een verschil!! Zou kunnen dat ik dan ook zwaarder ben:p

Doe maar wel voorzichtig met je schouder he....

beetje laat maar in :D

Doe maar wel voorzichtig met je schouder he....
Dat ben ik zeker! Helaas gaat dit nu al een jaar zo (met ups en downs).
Welkom:D
Gefeliciteerd! Leuk! Hopelijk kun je daar lekker uit de voeten met je opleiding :)
Heb ik het mis of ging je schouder juist zo goed?
Ty:) Hoop het ook!

Nuja, met mijn geopereerde schouder gaat het heel goed!! Helaas kreeg ik links ook last, maar toen was er al vast gesteld dat ik rechts een labrum scheur had en daar ging ook alle aandacht naar toe.

Zodra het nieuwe jaar in gaat ga ik direct naar de fysio voor mijn linker schouder.

Dat ben ik zeker! Helaas gaat dit nu al een jaar zo (met ups en downs).

Welkom:D

Ty:) Hoop het ook!

Nuja, met mijn geopereerde schouder gaat het heel goed!! Helaas kreeg ik links ook last, maar toen was er al vast gesteld dat ik rechts een labrum scheur had en daar ging ook alle aandacht naar toe.

Zodra het nieuwe jaar in gaat ga ik direct naar de fysio voor mijn linker schouder.
Ja inderdaad! Nog even volhouden dan. Hopelijk kun je het nog even rekken tot die tijd.

Daar was ik weer!

Ik heb meerdere malen getwijfeld of ik hier moest gaan loggen. Het gaat niet heel goed, maar ik wil eigenlijk niet dat het zo'n drama zeiklog wordt:p Maar goed, ik log toch zo nu en dan privé shit dus bij deze

Wie mijn log al langer leest weet dat ik in het verleden vaker gedoe heb gehad in mijn relatie. Meestal gaat het wel weer een periode goed, maar dan komt er vanzelf weer een moment dat ik achter allemaal dingen kom. Zo ging het dus vorige week ook weer.

Ik betrap hem vaker op leugens, dat was niets nieuws. Alleen nu kwam ik, omdat zijn mail nog open stond, achter allemaal andere dingen (oa datings sites). Nu heeft hij inmiddels alles wat zich heeft afgespeeld de laatste 1.5 jaar opgebiecht. Niets met vreemd gaan (voor zover ik weet), maar wel blijkt dat hij nooit is gestopt met roken terwijl hij zei van wel (hij heeft geld verborgen gehouden om sigaretten te halen terwijl we de laatste periode nauwelijks geld hadden voor eten). Natuurlijk rook ik dit wel, maar dan zei hij dat hij bij een klant thuis was geweest die in huis rookt of een ander excuus. Enkele maanden terug kwam ik achter een torenhoge zakelijke schuld die hij al een dik jaar verborgen wist te houden. Niet alleen een schuld, maar ook dingen als verkeersboetes en abbonnementen heeft hij weg gemoffeld.

Ik ben nu constant op mijn hoede en dat heeft invloed op alles! Ik was volledig ingestort vorige week, ook al probeer ik áltijd sterk te zijn en dan met name voor mijn dochter. Dit lukte mij niet meer. Dit is denk ik het topje van de ijsberg, want ik heb meer tegenslagen gehad de laatste tijd en dan met name financieel.

Voor wie graag mijn log leest inclusief drama, die is nu in ieder geval weer op de hoogte :roflol:

Trainen stond hierdoor op een extreem laag pitje. Ik was van de week 2 kg kwijt en had totaal geen eetlust. Dat gaat nu wel weer wat beter gelukkig. Ik wil nu ook weer loggen en tijd en aandacht aan mijzelf besteden. Daar hoort goed eten en trainen bij, dat is altijd al een goede therapie geweest.

Laatst bewerkt:
Jeetje SP, heftig :sad:

Kan me voorstellen dat het vertrouwen daarmee echt kapot gemaakt wordt en dat dat een behoorlijk zware wissel op jezelf trekt. Sorry dat ik het zeg maar jouw vent is echt een ontiegelijke kl***zak.

Heel veel sterkte met dit alles, denk goed om jezelf en je dochtertje!

Jeetje SP, heftig :sad:

Kan me voorstellen dat het vertrouwen daarmee echt kapot gemaakt wordt en dat dat een behoorlijk zware wissel op jezelf trekt. Sorry dat ik het zeg maar jouw vent is echt een ontiegelijke kl***zak.

Heel veel sterkte met dit alles, denk goed om jezelf en je dochtertje!
Dank je hill!

Je hebt helemaal gelijk, alleen denkt hij ook zo over zichzelf. Hij schaamt zich super erg en zegt ook dat hij hulp nodig heeft. Zijn zelfbeeld is heel negatief, wat alles versterkt. Maar goed, dat praat zijn gedrag natuurlijk nog niet goed. Ik moet mij nu in ieder geval op mijn herstel richten en hopelijk ben ik weer snel de oude mentaal gezien.

I know the feeling, sterke

Jullie waren toch samen onlangs een onderneming gestart? Dat kan voor forse probs zorgen als blijkt dat hij een flinke zakelijke schuld heeft.

Wat @HillR zegt ; hij blijkt gewoon een onbetrouwbare kl***zak te zijn en dan moet je jezelf serieus afvragen of je met zo iemand nog wel een toekomst wilt/kunt hebben.
Buiten het feit dat hij onbetrouwbaar is, is het ook nog eens enorm respectloos naar jou toe.
Nu roepen dat hij hulp nodig heeft is imo een goedkope manier om er gemakkelijk onderuit proberen te komen en een poging om medelijden op te wekken.

Ook lijkt het me naïef om te geloven dat hij niet vreemd gaat/gegaan is getuige zijn activiteit op dating sites ; doe je in de regel toch niet voor niks.

Sterkte SP!

Thnx!
Jullie waren toch samen onlangs een onderneming gestart? Dat kan voor forse probs zorgen als blijkt dat hij een flinke zakelijke schuld heeft.

Wat @HillR zegt ; hij blijkt gewoon een onbetrouwbare kl***zak te zijn en dan moet je jezelf serieus afvragen of je met zo iemand nog wel een toekomst wilt/kunt hebben.
Buiten het feit dat hij onbetrouwbaar is, is het ook nog eens enorm respectloos naar jou toe.
Nu roepen dat hij hulp nodig heeft is imo een goedkope manier om er gemakkelijk onderuit proberen te komen en een poging om medelijden op te wekken.

Ook lijkt het me naïef om te geloven dat hij niet vreemd gaat/gegaan is getuige zijn activiteit op dating sites ; doe je in de regel toch niet voor niks.

Sterkte SP!
Dankje!
We hebben erover gehad om de onderneming om te laten zetten naar een VOF, maar dit hebben wij uiteindelijk niet gedaan en is inderdaad maar goed ook (dat was trouwens mijn idee, maar ik wist toen nog niet van die schuld af).

Ik heb geen contact met andere mannen/vrouwen kunnen ontdekken. Ik moet dus nu puur af gaan op wat hij heeft verteld. Enige wat ik weet is dat hij ze heeft geïnstalleerd (ik zag 2 oude abbonnementen via Apple pay) en weer heeft verwijderd. Maar goed, dit is gedurende onze relatie vaker gebeurd (het chatten).

Ik vraag mij nu ook af wat ik het beste kan doen, maar ik weet het heel eerlijk niet. Ik richt mij daarom eerst op mijzelf en kijk daarna weer verder wat ik echt wil.

Heftig ! Sterkte!

Jeetje, wat een nare situatie @SP1988 !
Zoals eerder gezegd: denk goed om jezelf en je kleine meid, en maak keuzes die in jullie belang zijn.
Je zal vast veel stof tot nadenken hebben, zo een vertrouwensschending is niet niets.

Veel sterkte met de hele situatie!

Thnx!

Dankje!
We hebben erover gehad om de onderneming om te laten zetten naar een VOF, maar dit hebben wij uiteindelijk niet gedaan en is inderdaad maar goed ook (dat was trouwens mijn idee, maar ik wist toen nog niet van die schuld af).

Ik heb geen contact met andere mannen/vrouwen kunnen ontdekken. Ik moet dus nu puur af gaan op wat hij heeft verteld. Enige wat ik weet is dat hij ze heeft geïnstalleerd (ik zag 2 oude abbonnementen via Apple pay) en weer heeft verwijderd. Maar goed, dit is gedurende onze relatie vaker gebeurd (het chatten).

Ik vraag mij nu ook af wat ik het beste kan doen, maar ik weet het heel eerlijk niet. Ik richt mij daarom eerst op mijzelf en kijk daarna weer verder wat ik echt wil.

Op zich al bewonderenswaardig dat je bij hem gebleven bent, ondanks dat hij dus voorheen ook al herhaaldelijk over de schreef gegaan is.
I know, vanaf de zijlijn is het makkelijk praten en ik heb natuurlijk geen idee wat betreft jullie verstandshouding/relatie, maar mijn eerste reactie zou toch echt eruit kicken zijn.
Kan me ook voorstellen dat dat zeker op dit moment veel meer rust zou geven om alles te overdenken, dan hem iedere keer weer onder ogen te komen en (waarschijnlijk) de woede weer te voelen opkomen..

Is hij btw ook de vader van je dochter?

• Like
Waarderingen: Bubs
He bah, wat een sukkel zeg. Diep in je hart weet je al wat je te doen staat. Idd de focus op jezelf en je dochter en komt tijd komt raad. Sterkte!

Als je het financieel zelf kan redden.............jouw toekomst is je dochter, je partner/man/vader is niet echt een goed voorbeeld voor je dochter
hij heeft jullie echt respectloos behandeld......(misschien maar alvast ff een tijdje elkaar niet meer zien?) klinkt hard maar hij zal niet veranderen, geloof jij dat wel? Hij draagt altijd geheimen met zich mee, vertrouwen is weg... sorry voor deze harde woorden :o

Laatst bewerkt:
Ik ken het verhaal verder niet tot in detail maar wat doe je uberhaupt met zo een waardeloze kerel?

Terug
Naar boven