- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gefeliciteerd! Leuk! Hopelijk kun je daar lekker uit de voeten met je opleidingIk ga maandag vanaf maandag aan het werkIk laat wel even weten hoe dat is gegaan.

Dat ben ik zeker! Helaas gaat dit nu al een jaar zo (met ups en downs).
Welkom

TyGefeliciteerd! Leuk! Hopelijk kun je daar lekker uit de voeten met je opleiding
Heb ik het mis of ging je schouder juist zo goed?
Hoop het ook!Ja inderdaad! Nog even volhouden dan. Hopelijk kun je het nog even rekken tot die tijd.Dat ben ik zeker! Helaas gaat dit nu al een jaar zo (met ups en downs).
Welkom
TyHoop het ook!
Nuja, met mijn geopereerde schouder gaat het heel goed!! Helaas kreeg ik links ook last, maar toen was er al vast gesteld dat ik rechts een labrum scheur had en daar ging ook alle aandacht naar toe.
Zodra het nieuwe jaar in gaat ga ik direct naar de fysio voor mijn linker schouder.
Maar goed, ik log toch zo nu en dan privé shit dus bij deze
Dank je hill!Jeetje SP, heftig
Kan me voorstellen dat het vertrouwen daarmee echt kapot gemaakt wordt en dat dat een behoorlijk zware wissel op jezelf trekt. Sorry dat ik het zeg maar jouw vent is echt een ontiegelijke kl***zak.
Heel veel sterkte met dit alles, denk goed om jezelf en je dochtertje!
Thnx!
Dankje!Jullie waren toch samen onlangs een onderneming gestart? Dat kan voor forse probs zorgen als blijkt dat hij een flinke zakelijke schuld heeft.
Wat @HillR zegt ; hij blijkt gewoon een onbetrouwbare kl***zak te zijn en dan moet je jezelf serieus afvragen of je met zo iemand nog wel een toekomst wilt/kunt hebben.
Buiten het feit dat hij onbetrouwbaar is, is het ook nog eens enorm respectloos naar jou toe.
Nu roepen dat hij hulp nodig heeft is imo een goedkope manier om er gemakkelijk onderuit proberen te komen en een poging om medelijden op te wekken.
Ook lijkt het me naïef om te geloven dat hij niet vreemd gaat/gegaan is getuige zijn activiteit op dating sites ; doe je in de regel toch niet voor niks.
Sterkte SP!
Dankje
Thnx!
Dankje!
We hebben erover gehad om de onderneming om te laten zetten naar een VOF, maar dit hebben wij uiteindelijk niet gedaan en is inderdaad maar goed ook (dat was trouwens mijn idee, maar ik wist toen nog niet van die schuld af).
Ik heb geen contact met andere mannen/vrouwen kunnen ontdekken. Ik moet dus nu puur af gaan op wat hij heeft verteld. Enige wat ik weet is dat hij ze heeft geïnstalleerd (ik zag 2 oude abbonnementen via Apple pay) en weer heeft verwijderd. Maar goed, dit is gedurende onze relatie vaker gebeurd (het chatten).
Ik vraag mij nu ook af wat ik het beste kan doen, maar ik weet het heel eerlijk niet. Ik richt mij daarom eerst op mijzelf en kijk daarna weer verder wat ik echt wil.