AndroidHealthClinic

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

SP1988. Ik heb even je foto's bekeken en je ziet er gespierd uit. Goed ontwikkelde rug ook. Armen zijn ook netjes. :)

Aardige trainingslijstjes heb je :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
SP1988. Ik heb even je foto's bekeken en je ziet er gespierd uit. Goed ontwikkelde rug ook. Armen zijn ook netjes. :)
Ty:)
Toen ik deze voor het eerst in m'n leven had gedaan ging ik een hele week na de desbetreffende training door de grond bij het weer uitvoeren van de walking lunges
EEN WEEK! :roflol:
Haha ja erg he:p Elke keer als ik ze opnieuw in mijn schema gooi heb ik weer zieke spierpijn :emo: Duurt ook nog wel wat sessies voor dat minder wordt hehe. Maar goed, ik kan het makkelijker verhogen dan de bulgarian split squats en even wat anders is ook wel fijn!
Aardige trainingslijstjes heb je :thumbs:
Thanks!:)

Ik snap nu wel waarom mijn training zo brak ging... ik kreeg gisteravond ineens dikke keelpijn :/ Toch een virus opgelopen dus.

Plan om kcal bij te houden heb ik trouwens opgeschoven naar volgende week. Zal dan wel wat zwaarder zijn dan ivm de rode vlag. Zaterdag gaan we iig uit eten, want we hebben nog een bon liggen en het is ook alweer veel te lang geleden! Het gaat iig AYCE Japans worden (imono) dus ben benieuwd!:p

ik hoop dat je al dat lekkers door die dikke keel geduwd krijgt :D

Even wat anders dan trainings gezever. Wie mijn logje al wat langer volgt weet dat ik een vreselijke ADD-er ben. Zo heb ik eens in de zoveel tijd weer 30 projecten onder handen waardoor ik mijzelf en anderen vaak teleur moet stellen omdat ik niet alle ballen hoog kan houden. Voor mij is alles altijd 1 grote chaos (met name in mijn hoofd). Zo vond ik het in november een fantastisch idee om mij aan te melden als huishoudelijke hulp, vrijwilligerswerk te doen bij een vluchtelingen organisatie, een fulltime HBO studie te starten, verder te werken aan mijn eigen onderneming EN daarnaast was ik nog werkzaam als hondenoppas en heb ik een uitlaatservice. Dit alles heb ik afgelopen maanden gecombineerd met sporten, een gezin, rienden/familie en dan ook nog de trammelant in mijn relatie...

Het mag vanzelfsprekend zijn dat dit niet te combineren is, waardoor ik constant achter de feiten aan loop. Trainen ging wel weer goed nu, maar voor de rest zit mijn hoofd constant helemaal vol met mijn overvolle agenda.

Ik heb vandaag dus wat knopen door gehakt. Ik heb mijn werk als hondenoppas, de uitlaatservice en het vrijwilligerswerk stop gezet. Ik was al gestopt als huishoudelijke hulp (what was I thinking:eyes:). Met moeite, want ik voel mij ergens zo snel schuldig. Ik voel mij wel opgelucht nu, maar ik betrap mijzelf ieder jaar weer op dit soort uitspattingen:roflol:

Dus mocht je dit soort dingen weer in mijn log lezen, stuur mij dan even een reminder:roflol:

idd zo stroom je over :( je moet helemaal niks, alleen goed voor jezelf zorgen, je bent al op de goede weg....prioriteiten, wat is nu echt belangrijk om verder te komen naar je doel

Zelfs met ADD ben je nog steeds maar 1 persoon... Tenzij ook schizofreen natuurlijk.

idd zo stroom je over :( je moet helemaal niks, alleen goed voor jezelf zorgen, je bent al op de goede weg....prioriteiten, wat is nu echt belangrijk om verder te komen naar je doel

Ik voel mij al snel verplicht. Zo ook de mevrouw waar ik het hondje dagelijks van uitlaat. Af en toe met het hondje wandelen vind ik niet zo erg, maar elke avond wordt mij een beetje teveel van het goede. Maar goed, prioriteiten stellen vind ik lastig, maar is wel keihard nodig! Dit jaar wil ik dat beter doen.
Zelfs met ADD ben je nog steeds maar 1 persoon... Tenzij ook schizofreen natuurlijk.
Lol:p

Even wat anders dan trainings gezever. Wie mijn logje al wat langer volgt weet dat ik een vreselijke ADD-er ben. Zo heb ik eens in de zoveel tijd weer 30 projecten onder handen waardoor ik mijzelf en anderen vaak teleur moet stellen omdat ik niet alle ballen hoog kan houden. Voor mij is alles altijd 1 grote chaos (met name in mijn hoofd). Zo vond ik het in november een fantastisch idee om mij aan te melden als huishoudelijke hulp, vrijwilligerswerk te doen bij een vluchtelingen organisatie, een fulltime HBO studie te starten, verder te werken aan mijn eigen onderneming EN daarnaast was ik nog werkzaam als hondenoppas en heb ik een uitlaatservice. Dit alles heb ik afgelopen maanden gecombineerd met sporten, een gezin, rienden/familie en dan ook nog de trammelant in mijn relatie...

Het mag vanzelfsprekend zijn dat dit niet te combineren is, waardoor ik constant achter de feiten aan loop. Trainen ging wel weer goed nu, maar voor de rest zit mijn hoofd constant helemaal vol met mijn overvolle agenda.

Ik heb vandaag dus wat knopen door gehakt. Ik heb mijn werk als hondenoppas, de uitlaatservice en het vrijwilligerswerk stop gezet. Ik was al gestopt als huishoudelijke hulp (what was I thinking:eyes:). Met moeite, want ik voel mij ergens zo snel schuldig. Ik voel mij wel opgelucht nu, maar ik betrap mijzelf ieder jaar weer op dit soort uitspattingen:roflol:

Dus mocht je dit soort dingen weer in mijn log lezen, stuur mij dan even een reminder:roflol:
Hoe herkenbaar... :rolleyes:
Maar die muur waar je tegenoploopt kan verdomd hard zijn... Pas op jezelf meid.... :kiss:
Verstandig besluit om wat dingen niet te gaan doen. Nee zeggen is verdomd lastig en voelt vaak ego... Je MOET t gewoon doen van jezelf he... .. Maar soms MOET je ook eens voor jezelf kiezen hoe lastig dat ook is. :o

Hoe herkenbaar... :rolleyes:
Maar die muur waar je tegenoploopt kan verdomd hard zijn... Pas op jezelf meid.... :kiss:
Verstandig besluit om wat dingen niet te gaan doen. Nee zeggen is verdomd lastig en voelt vaak ego... Je MOET t gewoon doen van jezelf he... .. Maar soms MOET je ook eens voor jezelf kiezen hoe lastig dat ook is. :o
Nee zeggen is ook heel lastig. Ik had afgelopen tijd het gevoel dat ik van afspraak naar afspraak aan het hollen was. Mijn dochter had ook nog een spreekbeurt dus daar heb ik ook nog aardig wat tijd ingestopt.

Vanaf volgende week woensdag heb ik geen verplichtingen meer. Heerlijk!! Wel nog badminton van mijn dochter en fysio, maar dat is prima te doen:p De rest kan ik helemaal zelf in plannen.

Nog steeds ziekig :emo: Maarrr gedaan wat moest..

TRAINING 30 JANUARI

BENCH PAUSED (WEEK 4 DAG 3+5)
15X30
4x40
6x45
3x52,5
3x52,5
3x55 @7.5 ipv 3x2
3x55
5x50
5x50
5x50 @7.5

SQUAT
8X60
6X70
5X80
7X80 @7.5 POST OPERATIE VPR (meen ik)
6x80 @7.5
Ipv 6x3x80

HIPTHRUST DOUBLE BANDED ZWART+BLAUW ss
13X
13X
13X@8.5

WHEEL ROLLOUT
10X
10X

LEGEXTENSION ZONDER HOLDS SS
8X89 PR @9.5
12X82 VPR @9
10X82 @9.5

HIPADDUCTION
14X82
12X89 PR
12X89

Laatst bewerkt:
Op naar de 80 bp!

Wie weet ooit :roflol: Mijn geschatte max was begin 2018 wel +80 kg, maar ik mocht toen niet maxen (en ik was toen nog powerliftingdik). Zou wel fijn zijn als ik weer minimaal bw bench (dat moet wel lukken aankomende tijd). Over ca 5 weken ga ik iig weer maxen voor het eerst sinds uhm.. 2017??!!!!

Zo vandaag vreemd gegaan bij basicfit:p

Wel even wennen hoor, ik voelde mij nogal oud met mijn 32 jaar :roflol: Wel leuke lampen daar, lijk meteen een stuk buffer en droger dan in mijn "normale" sportschool.

Qua training beetje lastig loggen.. Ik heb ipv staand OHP, seated strict OHP gedaan. 8x20 8x8x25 8x30 en 4x35 en 2x3x35kg

Verder low pulley rows (3x8x77), upright rows (3x12x35), one arm db row (3x8x26), tricep pushdown (gewicht??), bicep cable curl, lateral raises (3x15x2x5kg).

Ik had net te weinig tijd om alles te doen, maar ik heb voor de rest wel lekker getraind.

En een foto toen ik vanmorgen op stond. Qua shape ben ik eigenlijk vooral niet zo tevreden over mijn schouders en glutes. Daar wil ik aankomende tijd nog aan werken voor ik ga cutten (al zullen de verschillen marginaal zijn:p).

Screenshot_20200131-131023_Photos.jpg

Laatst bewerkt:
lolwhut!

Die pic komt niet alleen door goed licht hoor!

Terug
Naar boven