trenchmouth2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 472
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 63kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trouwens, ik heb echt nog idioot spierpijn van de walking lunges.. echt niet normaal![]()

TySP1988. Ik heb even je foto's bekeken en je ziet er gespierd uit. Goed ontwikkelde rug ook. Armen zijn ook netjes.![]()

Haha ja erg heToen ik deze voor het eerst in m'n leven had gedaan ging ik een hele week na de desbetreffende training door de grond bij het weer uitvoeren van de walking lunges
EEN WEEK!![]()
Elke keer als ik ze opnieuw in mijn schema gooi heb ik weer zieke spierpijn
Duurt ook nog wel wat sessies voor dat minder wordt hehe. Maar goed, ik kan het makkelijker verhogen dan de bulgarian split squats en even wat anders is ook wel fijn!Thanks!

Mag tot hopen dat het dan alweer weg isik hoop dat je al dat lekkers door die dikke keel geduwd krijgt![]()
Ben iig extra vit c aan het wegstouwen 
). Met moeite, want ik voel mij ergens zo snel schuldig. Ik voel mij wel opgelucht nu, maar ik betrap mijzelf ieder jaar weer op dit soort uitspattingen

Mij heeft ijswater wel geholpenMag tot hopen dat het dan alweer weg isBen iig extra vit c aan het wegstouwen
![]()

idd zo stroom je overje moet helemaal niks, alleen goed voor jezelf zorgen, je bent al op de goede weg....prioriteiten, wat is nu echt belangrijk om verder te komen naar je doel
LolZelfs met ADD ben je nog steeds maar 1 persoon... Tenzij ook schizofreen natuurlijk.

Hoe herkenbaar...Even wat anders dan trainings gezever. Wie mijn logje al wat langer volgt weet dat ik een vreselijke ADD-er ben. Zo heb ik eens in de zoveel tijd weer 30 projecten onder handen waardoor ik mijzelf en anderen vaak teleur moet stellen omdat ik niet alle ballen hoog kan houden. Voor mij is alles altijd 1 grote chaos (met name in mijn hoofd). Zo vond ik het in november een fantastisch idee om mij aan te melden als huishoudelijke hulp, vrijwilligerswerk te doen bij een vluchtelingen organisatie, een fulltime HBO studie te starten, verder te werken aan mijn eigen onderneming EN daarnaast was ik nog werkzaam als hondenoppas en heb ik een uitlaatservice. Dit alles heb ik afgelopen maanden gecombineerd met sporten, een gezin, rienden/familie en dan ook nog de trammelant in mijn relatie...
Het mag vanzelfsprekend zijn dat dit niet te combineren is, waardoor ik constant achter de feiten aan loop. Trainen ging wel weer goed nu, maar voor de rest zit mijn hoofd constant helemaal vol met mijn overvolle agenda.
Ik heb vandaag dus wat knopen door gehakt. Ik heb mijn werk als hondenoppas, de uitlaatservice en het vrijwilligerswerk stop gezet. Ik was al gestopt als huishoudelijke hulp (what was I thinking). Met moeite, want ik voel mij ergens zo snel schuldig. Ik voel mij wel opgelucht nu, maar ik betrap mijzelf ieder jaar weer op dit soort uitspattingen
Dus mocht je dit soort dingen weer in mijn log lezen, stuur mij dan even een reminder![]()

Nee zeggen is ook heel lastig. Ik had afgelopen tijd het gevoel dat ik van afspraak naar afspraak aan het hollen was. Mijn dochter had ook nog een spreekbeurt dus daar heb ik ook nog aardig wat tijd ingestopt.Hoe herkenbaar...
Maar die muur waar je tegenoploopt kan verdomd hard zijn... Pas op jezelf meid....
Verstandig besluit om wat dingen niet te gaan doen. Nee zeggen is verdomd lastig en voelt vaak ego... Je MOET t gewoon doen van jezelf he... .. Maar soms MOET je ook eens voor jezelf kiezen hoe lastig dat ook is.![]()
De rest kan ik helemaal zelf in plannen.
Maarrr gedaan wat moest..Wie weet ooit
Mijn geschatte max was begin 2018 wel +80 kg, maar ik mocht toen niet maxen (en ik was toen nog powerliftingdik). Zou wel fijn zijn als ik weer minimaal bw bench (dat moet wel lukken aankomende tijd). Over ca 5 weken ga ik iig weer maxen voor het eerst sinds uhm.. 2017??!!!!
Wel leuke lampen daar, lijk meteen een stuk buffer en droger dan in mijn "normale" sportschool.
).Wel door een goede hoeklolwhut!
Die pic komt niet alleen door goed licht hoor!