- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij zijn de glutes inderdaad flink vooruit gegaanDat zijn behoorlijke booty gains! Preach for the peach!![]()

Haha vertel?
Volume is hetzelfde alleen hoger in reps heb je minder pauze![]()

SOMS is zwaarder niet altijd beter? Afwisselen kan natuurlijk altijd, Een gouden middenweg hierin vinden is the keyHet kan natuurlijk wel. Maar feit dat het lukt, wilt natuurlijk ook zeggen dat je zwaarder kan eigenlijk![]()

SOMS is zwaarder niet altijd beter? Een gouden middenweg hierin vinden is the key![]()
Setjes van 5 inplannen en dan 7 reppers doen, is natuurlijk te licht naar gelang het schema dan.
Cycle 1Dan moet je je schema aanpassenSetjes van 5 inplannen en dan 7 reppers doen, is natuurlijk te licht naar gelang het schema dan.
Of ben ik nou weer te autistisch bezig?![]()
Ja eigenlijk 1 van de weinige dingen die ik kan bedenken is schouderinstabiliteit door te elastisch bindweefsel. De fysio gaf wel aan dat ik redelijk hoog scoor als het gaat om hypermobiliteit. Dat zou eventueel ook de oorzaak kunnen zijn waarom ik rechts een gescheurd ligament had. Maar goed, een gescheurd ligament is te repareren. Ik heb rechts namelijk namelijk geen klachten meerDat is toch al goed nieuws! Nu duimen dat het resultaat van de MRI in dezelfde lijn ligt. Zijn er nog andere, minder erge mogelijke oorzaken van de pijn?

Welkom in mijn logjeSP1988, onze stats lijken wel op elkaar lol. Ik vast soms uit religieuze overtuigingen. Ik ben de "mahatma Gandhi" met biceps, van deze site.