- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja... en je camera, afstand, inval...
Je bent gewoon goed bezig meid
Now shut up and take the compliment 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Now shut up and take the compliment 
Haha thanksJa... en je camera, afstand, inval...
Je bent gewoon goed bezig meidNow shut up and take the compliment
![]()
Moet jij zeggen.. jij hebt zelf een topshape

?@wovano opperde maart maar dat lijkt me vroeg(?)Ik heb besloten om nog even een tijdje door te bulken (alleen wil ik dan wel de calorieën en macro's bijhouden). Ik wil denk ik vanaf 1 april cutten tot ca 1 juni. Het voedingsplan maak ik zondag. Ik heb in ieder geval al een bestelling in huis van musclemeat! Dat maakt het wel een stuk makkelijker.
@Sanca RKO al een idee wanneer de contest gaat plaats vinden?
Nee joh, is puur lichtval als je het haar vraagt....Door de scholen op de meerdijk heb je veel jonge kinderen die er nu trainen ja. Maar opzich goeie gym met veel keuze. Die tegenover het stadion is meer geschikt voor jou ivm meer free weights.
Goeie armen ook jezussss
Ik ga ook eerst goed rondkijken en als ik haar spot ben ik weg.Nee joh, is puur lichtval als je het haar vraagt....
Ik durf daar minstens de komende 2 jaar niet naast te gaan staan.

Doe je goed! jezelf een beetje verwennen!!Ik heb in ieder geval al een bestelling in huis van musclemeat! Dat maakt het wel een stuk makkelijker.

Ja daar zijn we geweest, maar alsnog een hoop kidsDoor de scholen op de meerdijk heb je veel jonge kinderen die er nu trainen ja. Maar opzich goeie gym met veel keuze. Die tegenover het stadion is meer geschikt voor jou ivm meer free weights.
Goeie armen ook jezussss

Haha ja en een goeie hoekNee joh, is puur lichtval als je het haar vraagt....
Ik durf daar minstens de komende 2 jaar niet naast te gaan staan.
Ik ga ook eerst goed rondkijken en als ik haar spot ben ik weg.![]()

Yup dat dacht ik ook! Laatste maanden kwam ik niet aan genoeg eiwitten, dus even vol gas nu.
Uiteraard wel vol vreten bij de Japanner om vervolgens 10 kg zwaarder terug te komen
Ben al een half jaar niet meer uit eten geweest dus heb er zin in!Thank youuu

Echt wat een tegenvaller zeg. Frituur meuk was ook ranzig. Enige wat te pruimen was de chefspecial (pokebowl), de soep en de zeewier salade. Ik was serieus bang dat ikeen voedselvergiftiging zou oplopen met al die muffe oude vis en zeevruchten. Verder heb ik het wel gezellig gehad!

Ik heb het wel gezegd, maar er werd weinig mee gedaan. Personeel was helemaal flabbercasted dat ik de sushi en andere gerechten niet goed vond
Het werd tegen de kok gezegd, maar thats it.. Geen vergoeding of wat dan ook. Gelukkig waren er nog een paar gerechtjes die wel te pruimen waren.