XXL Nutrition

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
TRAIN!

DELOAD SQUATS & BP
Woensdag maxdag!

BENCH PAUSED
12X30
8X40
3X50
3X50
3X50

SQUAT
8X50
5X60
5X70
3X80
3X80
3X80

GHR
17X
17X
16X

HIP THRUST BANDED
14X
14X
14X

ABS 2 SETS (JACKKNIFE)

Beetje freewheel training bij basicfit vandaag (UB).

Diner! Noodles, atjar ketimoen en Ajam Besengek.
Niet handig qua afwegen in een cut, maar wel erg lekker :heart:

20200303_183151.jpg

TRAIN!

Uiteindelijk heb ik alleen bench gemaxt. Foon viel uit en was toch al niet mega fit. Enige is wel dat ik morgen amper tijd heb om te trainen. Misschien wordt het dan vrijdag..

BENCH PAUSED
5X30
5X40
3X50
1X60
1X65 FILM
Ik weet niet wat dat is, maar als iemand achter mij staat raak ik uit mijn flow.. pauze van niks dit :roflol: 68 heb ik nog geprobeerd, maar ik zakte niet goed en toen had ik zoiets van laat maar:p

SUMO DL WEEK 1 DAG 1 STRENGTH THEORY
DL BEGINNER 2 X P WEEK
YES SHE IS BACK!
weer een dikke noob natuurlijk. Voordeel is dat ik waarschijnlijk elke training 5 kg kan verhogen:D
5 + 2x3
5x70
5x80
3x80
3x80
Easy, maar goed om mee te starten

INCLINE DB PRESS
12X2X18 VPR:D
10X2X18
11X2X18 @10
volgende 2x20kg?

HIP THRUST DOUBLE BANDED
14X
12X
12X

GHR
17X
+5KG 13X
+5KG 12X

Voor de rest helaas nog geen ander nieuws. (Nog) niet zwanger, althans, de vroege test is negatief... ben ook zo vreselijk ongeduldig :eyes:

Laatst bewerkt:
ik vind zijn handen ook veel te snel bij het halter, daar raak je van uit je concentratie, en hij staat ook (te) dicht bij je, spotten is een vak apart :)

65Kg is toch heel netjes!
Mooie VPR ook op de dumbell press.

Niet zo ongeduldig zijn, die vroege testen zijn helemaal niet accuraat. En vooral niet stressen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk).

ik vind zijn handen ook veel te snel bij het halter, daar raak je van uit je concentratie, en hij staat ook (te) dicht bij je, spotten is een vak apart :)
Ja dat ook en hij hielp mee met uit het rek tillen. Helaas maar 1 kans:p Volgende keer doe ik de safetybars eronder!!
65Kg is toch heel netjes!
Mooie VPR ook op de dumbell press.

Niet zo ongeduldig zijn, die vroege testen zijn helemaal niet accuraat. En vooral niet stressen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk).
Ja dat wel, maar wou eigenlijk 68 tillen. Is meer een mentaal ding:p Volgende keer wil ik minimaal de 68 tillen of meer:)

Ty!!

Haha ja dit had ik mij ook helemaal niet voorgenomen, maar kon het niet laten:duh: De betrouwbaarheid is ongeveer 50-70%. Op de NOD zelf 99%. Maar goed, dat zou pas zaterdag of zondag zijn.. nog heeell ff!!

Oja en met mijn leeftijd is het ongeveer 20% kans per maand dat het lukt. Had ik totaal niet verwacht! Van de 1e was ik ongepland (maar wel gewenst) zwanger en dat was na half jaar zonder pil en wel veilig (nuja, zo goed als :roflol: )

Zo lekker avondje netflixen en niks doen. Vandaag heb ik weer een examen gehad en weinig geslapen.. morgen weer een nieuwe dag:)

Laatst bewerkt:
Hoe is het examen geweest? Hier ook op de bank met kat op schoot vanavond :D.

Ik weet niet wat dat is, maar als iemand achter mij staat raak ik uit mijn flow.. pauze van niks dit :roflol: 68 heb ik nog geprobeerd, maar ik zakte niet goed en toen had ik zoiets van laat maar:p
Is ook wel een waardeloze spotter eerlijk gezegd..

Ga voor je duimen! Wie weet heb je net te vroeg getest

Hoe is het examen geweest? Hier ook op de bank met kat op schoot vanavond :D.
Haha ja hier ook, lekker warm:D

Examen ging goed! Beter dan de vorige keer (wel geslaagd verder). Er zitten wel altijd van die vragen bij dat je dat f*ck..
Is ook wel een waardeloze spotter eerlijk gezegd..

Ga voor je duimen! Wie weet heb je net te vroeg getest
Haha ja best wel:p Volgende keer gewoon met safetybars:D

Hoop het wel!! Ik ga denk ik zaterdag testen.. tsja en anders verder klussen :eyes:

Haha ja hier ook, lekker warm:D

Examen ging goed! Beter dan de vorige keer (wel geslaagd verder). Er zitten wel altijd van die vragen bij dat je dat f*ck..

Haha ja best wel:p Volgende keer gewoon met safetybars:D

Hoop het wel!! Ik ga denk ik zaterdag testen.. tsja en anders verder klussen :eyes:
Goeie oefening samen is ook wat waard hehe

Ik heb gisteren een nieuwe gadget gekocht:D Normaal gok ik mijn TEA in de sheet, maar de autist in mij heeft daar een betere manier voor bedacht :roflol:

20200305_144229.jpg

Nu kan ik mijn extra verbruikte kcal realtime tracken:D

Screenshot_20200306-090740_Connect.jpg

2100 kcal is wat ik verbruik als ik de hele dag niks doe. Dat is dus BMR (1600) + TEF (210) + NEAT (300). Dat laatste zou ik nog kunnen bijstellen (mocht ik te weinig of teveel afvallen).

Ik heb mijn caloriedoel op 2100 gezet. Ik zou dus minimaal 500 calorieën extra moeten verbranden elke dag (wat onder de noemer TEA komt te staan).

Dit is ook de eerste sporthorloge die mijn hartslag fatsoenlijk meet en die ook fijn zit:) Dit motiveert in ieder geval wel om naar de sportschool te fietsen:D

Huidige BW is 71,1 kg. Gaat verder prima, alleen mag ik nog wel wat accurater mijn kcals tracken in mfp.

Garmin is inderdaad goed qua hartslag meting!
Die van mij is een iets meer basic model (zonder gps), maar doet het voor HR ook goed.
Mijn kcal verbruik op een rustdag is jouw BMR :roflol:.
Kan iemand mij wat schoppen onder mijn kont geven zodat ik wat langer wordt? :sad:

Die van mij is een iets meer basic model (zonder gps), maar doet het voor HR ook goed.
Kan iemand mij wat schoppen onder mijn kont geven zodat ik wat langer wordt? :sad:
Wil wel wat van mijn lengte afstaan :roflol:

Ik wil best 7 cm inleveren hoor :roflol: Kan ik ook gewoon "normale" broeken aan:D
Wil wel wat van mijn lengte afstaan :roflol:
Ja precies:p

• Love
Waarderingen: Bubs
TRAINING 6 MRT

BENCH DELOAD PAUSED
15X30
8X40
8X45
8X45

PULLUPS BANDED
7X
7X
6X

DB SHOULDER PRESS (NIEUW)
voelt veeeel beter in mijn schouder dan OHP. Ik hou die er mooi in:)
14x2x12 @9
14x2x12
14x2x12 @10

CLOSEGRIP PULLDOWN
12X50
12X50
10X50

STRAIGHT LAT PULLDOWN SUPERSET
12X30
12X30
12X30

MACHINE REARDELT FLYS
3 SETS

TRICEP VBAR PUSHDOWN SUPERSET
10X42
14X35
14X35

PLATE FRONT RAISE (NIEUW)
14X10
14X10
14X10

ONE ARM STRICT DB CURL SEATED SUPERSET
10X10 / 10X10
8X10 / 8X10
8X10 / 8X10

LATERAL RAISES
15X2X6
14X2X6
12X2X6

Voedsel!!

Kreeg het eten amper op.. en dat in een cut :roflol: Wel nog zin een toetje:eyes:

20200306_175646.jpg

Btw, die kipfiletspiezen van musclemeat zijn erg lekker!! Echt een aanrader:D

MACRO'S
517 kcal
E 38
K 51
V 17
Vezels 11 g

200 g prei/ui/champignonmix, 50 G avocado, 5 ML olie, 225 g krieltjes, 20 G bacon, 1 musclemeat kipspies

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven