- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meeste winkels hebben ook van die verschikkelijke TL lampen op de verkeerde plekken hangen.Ik werd niet heel blij van de spiegels tijdens het passen. Geen idee hoe dat kan, maar ik lijk thuis veel strakker![]()

Ja echt erg... niet heel goed voor je ego in ieder gevalMeeste winkels hebben ook van die verschikkelijke TL lampen op de verkeerde plekken hangen.
Ik ontwijk ze eerlijk gezegd het liefste![]()

68 heb ik nog geprobeerd, maar ik zakte niet goed en toen had ik zoiets van laat maar

Ja dat ook en hij hielp mee met uit het rek tillen. Helaas maar 1 kansik vind zijn handen ook veel te snel bij het halter, daar raak je van uit je concentratie, en hij staat ook (te) dicht bij je, spotten is een vak apart![]()
Volgende keer doe ik de safetybars eronder!!Ja dat wel, maar wou eigenlijk 68 tillen. Is meer een mentaal ding65Kg is toch heel netjes!
Mooie VPR ook op de dumbell press.
Niet zo ongeduldig zijn, die vroege testen zijn helemaal niet accuraat. En vooral niet stressen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk).
Volgende keer wil ik minimaal de 68 tillen of meer
De betrouwbaarheid is ongeveer 50-70%. Op de NOD zelf 99%. Maar goed, dat zou pas zaterdag of zondag zijn.. nog heeell ff!!
)Is ook wel een waardeloze spotter eerlijk gezegd..Ik weet niet wat dat is, maar als iemand achter mij staat raak ik uit mijn flow.. pauze van niks dit68 heb ik nog geprobeerd, maar ik zakte niet goed en toen had ik zoiets van laat maar
![]()
Haha ja hier ook, lekker warmHoe is het examen geweest? Hier ook op de bank met kat op schoot vanavond.

Haha ja best welIs ook wel een waardeloze spotter eerlijk gezegd..
Ga voor je duimen! Wie weet heb je net te vroeg getest
Volgende keer gewoon met safetybars

Goeie oefening samen is ook wat waard heheHaha ja hier ook, lekker warm
Examen ging goed! Beter dan de vorige keer (wel geslaagd verder). Er zitten wel altijd van die vragen bij dat je dat f*ck..
Haha ja best welVolgende keer gewoon met safetybars
Hoop het wel!! Ik ga denk ik zaterdag testen.. tsja en anders verder klussen![]()
Normaal gok ik mijn TEA in de sheet, maar de autist in mij heeft daar een betere manier voor bedacht 

Dit motiveert in ieder geval wel om naar de sportschool te fietsen
Wil wel wat van mijn lengte afstaanGarmin is inderdaad goed qua hartslag meting!
Die van mij is een iets meer basic model (zonder gps), maar doet het voor HR ook goed.
Mijn kcal verbruik op een rustdag is jouw BMR.
Kan iemand mij wat schoppen onder mijn kont geven zodat ik wat langer wordt?![]()

Ik wil best 7 cm inleveren hoorGarmin is inderdaad goed qua hartslag meting!
Die van mij is een iets meer basic model (zonder gps), maar doet het voor HR ook goed.
Mijn kcal verbruik op een rustdag is jouw BMR.
Kan iemand mij wat schoppen onder mijn kont geven zodat ik wat langer wordt?![]()
Kan ik ook gewoon "normale" broeken aan
Ja precies

Wel nog zin een toetje