Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

  • Topic starter SP1988
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 139K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

DB SHOULDER PRESS (NIEUW)
voelt veeeel beter in mijn schouder dan OHP. Ik hou die er mooi in:)
14x2x12 @9
14x2x12
14x2x12 @10
Flinke kracht! En dan pas voor een eerste keer. Dat belooft nog wat :)
 
Flinke kracht! En dan pas voor een eerste keer. Dat belooft nog wat :)
Thnx! Heb eindelijk het idee dat mijn schouders wat sterker worden, ben ik heel blij mee:D

Helemaal de eerste keer is het niet, zo'n 2 jaar geleden zat de oefening lange tijd in mijn schema. Semi-noob dus:p
 
Nou jongens.. het zat niet tussen mijn oren.. Ik zag toch echt 2 streepjes vandaag:D

Nu nog even afwachten of het goed blijft gaan omdat het nog zo pril is:)

Dat verklaart wel mijn mega positieve stemming de laatste dagen en ik heb het constant bloedheet:p
 
Ooooh, gefeliciteerd!! Zie je nou wel dat die vroege testen helemaal niet zo betrouwbaar zijn!
Ga je het meteen aan de wijde wereld (zijnde familie, werk,...) vertellen, of wacht je daar mee tot na de eerste 12 weken?

Shoulder press is inderdaad sterk! Maar dat zijn je andere presses ook eigenlijk, dus verbaast me niet :).
 
Ooooh, gefeliciteerd!! Zie je nou wel dat die vroege testen helemaal niet zo betrouwbaar zijn!
Ga je het meteen aan de wijde wereld (zijnde familie, werk,...) vertellen, of wacht je daar mee tot na de eerste 12 weken?

Shoulder press is inderdaad sterk! Maar dat zijn je andere presses ook eigenlijk, dus verbaast me niet :).
Dank je:D

Ik denk wel dat ik een late innesteling heb gehad, want het was alsnog geen mega dikke streep en een vroege test.. maar wel positief!!

Ik denk dat ik het wel aan mijn familie en vrienden ga vertellen.. vage kennissen en social media pas na de echo:)

Haha thnx
 
Echt leuk voor jullie...BINGO!! :D

Van Harte Gefeliciteerd.....en nu allemaal duimen!! :heart:
 
Volgens mij een perfect moment voor een shape update! Ik hou wel vocht vast en mijn onderbuik is duidelijk opgezet, maar ik zie wel progressie in de armen/delts tov vorig jaar september. Ik was na mijn operatie ook wel erg veel spiermassa kwijt geraakt en ik had toen nog niet alles terug.

Ik had ergens nog graag gezien wat er onder alle vetjes zit, maar dat komt dan wel ergens in 2021 :p

Niet dezelfde licht/hoek, maar dan heb je een beetje een beeld van mijn bulk:p
66,8 kg VS 71,1 kg

Screenshot_20200307-095107_Photos.jpg


Screenshot_20200307-094248_Photos.jpg
 
Yes in 1 raak!:D
Ty :heart:
Mijn collega zou dolgraag met je ruilen. Ze probeert intussen al anderhalf jaar om zwanger te worden van een tweede :(.
 
Mijn collega zou dolgraag met je ruilen. Ze probeert intussen al anderhalf jaar om zwanger te worden van een tweede :(.
Hmm klote is dat:( Is jou collega daar ook al mee heen geweest? Misschien is er een medische oorzaak
 
Gefeliciteerd :)
 
Hmm klote is dat:( Is jou collega daar ook al mee heen geweest? Misschien is er een medische oorzaak
Nee, haar man wil daarmee nog wachten tot na de zomer. Het geeft haar wel veel stress, bovenop het feit dat onze job ook al erg stresserend op zich is. Eten doet ze ook erg onregelmatig en ze skipt vaak lunch als ik er niet ben om haar mee te sleuren. Ik denk dat ze nu nog 52kg weegt op 1m72 ofzo... Dat lijkt me ook niet ideaal op hormonaal vlak.
 
Gefeliciteerd :)
Dankje:)
Nee, haar man wil daarmee nog wachten tot na de zomer. Het geeft haar wel veel stress, bovenop het feit dat onze job ook al erg stresserend op zich is. Eten doet ze ook erg onregelmatig en ze skipt vaak lunch als ik er niet ben om haar mee te sleuren. Ik denk dat ze nu nog 52kg weegt op 1m72 ofzo... Dat lijkt me ook niet ideaal op hormonaal vlak.
Ja kan ik mij voorstellen! Lijkt mij inderdaad niet heel bevorderlijk.
 
mooie upper chest, die bulk staat je goed hoor :heart:
 
TRAINING 7 MAART

squats voelden niet goed vandaag.. waarschijnlijk omdat ik de laatste week alleen maar heb gedeload.

SQUATS
5X40
5X60
5X75
5X75
5X75
5X75

BULGARIAN SPLIT SQ + SAFETYBAR
lag al in het rek.. ideaal
8x / 8x
8x / 8x
8x / 8x

CONV DL
6X70
6X75
6X75

GHR SUPERSET
18X
10X +SCHIJF
10X +SCHIJF

HANGING LEG RAISE
8X
8X

LEGEXTENSION SUPERSET
8X82
8X82
10X82

HIPADDUCTION
12X82
12X82
10X82
 
82kg leg extension :haar:. Weinig vet aangekomen als ik het zo zie op de foto's, mooi hoor!
 
82kg leg extension :haar:. Weinig vet aangekomen als ik het zo zie op de foto's, mooi hoor!
Ik gok dat mijn vet% ca 4% omhoog is gegaan. Kon erger natuurlijk :p
 
gefeliciteerd met het mooie nieuws ❤️ en je ziet er top uit!

sterke training ook nog eens, goed bezig:flexbiceps:
 
Back
Naar boven