- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%

Gelukkig heb ik een gezond libido.. Alleen blijkbaar was presteren onder druk nog best lastig
Volgende ronde (als die er komt) zeg ik niets
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgende ronde (als die er komt) zeg ik niets
![]()
Gelukkig heb ik een gezond libido.. Alleen blijkbaar was presteren onder druk nog best lastigVolgende ronde (als die er komt) zeg ik niets
![]()

Ik moet wel zeggen dat ik 1 x per jaar ofzo magioni koop. Ik vind gewone verse pizzabodems lekkerder, iets minder werk (saus zit er al op) en net even wat goedkoper. Maar goed, mijn dochter wou heeeell graag pizza en we zijn alleen vanavond.. goede compromis ditzie veel mensen die magioni pizzabodem gebruiken laatste tijdmisschien ook een keer proberen.
succes met je nieuwe plan! -500kcal is wel veel![]()

). Ik heb besloten om een beginners schema aan te houden, anders loop ik mijzelf weer voorbij (kracht is er vaak wel, maar banden/pezen/aanhechtingen etc. moeten ook weer wennen...)Dank jullie! Er zit iig weer een stijgende lijn in

Alles boven de 60 is weer even spannend. Ik hoop minstens 67,5 te halen (hopelijk werkt mijn schouder dan een beetje mee)
). Ik moet zeggen dat ik eerder altijd 5-6 x per week trainde en daar ging ik ook goed (beter) op vooruit!
Klinkt veel, maar ik train zelden tot falen en 2 dagen (di-wo) hou ik de reps wat hoger6 trainingen per week, pittig!
Benieuwd naar de hoeveelheid en keuze van je oefeningen per sessie.
Die banden pull ups wil ik ook al even proberen, maar geen idee hoe ik eraan moet beginnen.

Leuke dag voor de boeg dus, geniet ervan!!Vandaag niks doen, behalve shoppen in grunnOja en afhaal eten halen bij toko semarang
![]()
Thnx, komt goed

Dat stofje is meeggaa zacht ook!