- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Ja die lust ik ook nog wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die lust ik ook nog wel

Prima overload voor chins en pullupsHou er rekening mee dat je ook zwaarder wordt![]()
mooi schema das zekerrrr
!
.haha ja, maar dat gaat nu nog heel gestaagHou er rekening mee dat je ook zwaarder wordt![]()
mooi schema das zekerrrr

Zeker!
ThankyouuuWeighted pull-ups zonder gedoe van riemen en schijven!
Nette training @SP1988, als dit schema wat betreft pull-ups goed werkt ga ik het misschien stelen voor als de gym ooit terug open gaat.
Hihihi.

dan loop je niet meer maar dan waggel je als een pinquinBen benieuwd hoe dat gaat wanneer ik over de 80 kg zit![]()

Waarschijnlijkdan loop je niet meer maar dan waggel je als een pinquin![]()

Als je het volhoudt, dan schiet je na de bevalling helemaal omhoog!Ben benieuwd hoe dat gaat wanneer ik over de 80 kg zit![]()

Ik verwacht dat ik na de bevalling door slapeloze nachten weinig gym ga zienAls je het volhoudt, dan schiet je na de bevalling helemaal omhoog!![]()
De spruit blijkt gezond te zijn (het hartje klopt) en mijn eetlust komt nu al wel weer iets terug.
Ik ben meerdere keren geopereerd geweest dus uit ervaring weet ik dat dat redelijk snel kan gaan, alleen heb ik nu wat extra obstakels

mooi hoor bij jullie...wat een rust...( P U misschien support met stiekjes?)Niet veel gedaan, maar iets
Chinup plan is overboord. Kost mij teveel energie momenteel.
KNEELING HIPTHRUST PAARSEBAND W.U.
30 REPS
HIPTHRUST EZBAR MET HOLDS
20X20
20X20
20X20
SLDL
20X20
20X20
20X20
HAMMER PULLUPS BANDED
5X
5X
5X
+
6 KM WANDELEN
Ik heb al het trainingsspul naar de woonkamer gebracht. Kan ik net even wat makkelijker tussendoor een oefening doen
![]()
Ik wou eigenlijk vandaag de armen/benen trainen, maar ik heb weer migraine
Hopelijk voel ik mij later op de dag beter.
Wel even een shape update!
BW nu 72 KG.
Korte broeken zitten mega strak. Te strak eigenlijk, dus moet nodig shoppen
![]()