XXL Nutrition

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

• Topic Starter Topic Starter
Looking amazing as always! :heart:

TREEN!

Dit keer deadlift toegevoegd aan mijn pull training. Op laag kcal is dat wel pittig. Vooral omdat ik eerst bijna een half uur moet fietsen naar de sportschool en deadliften is an zich al vermoeiend door al dat gesleep met schijven. Een deadlift machine is wel wat voor mij:D (of een loopjongen...).

1 PLATE SUMO DEADLIFT
10X70
10X100
10X100
10X100
easy, maar conditioneel ging ik wel half dood

CLOSE GRIP PULLDOWN (NIEUW)
10X47
10X47
10X47

LOW PULLEY ROWS
10X70
10X70
10X70

TRISET SEATED BICEP CURL
14X8 P KANT VPR
9X10
9X10

REAR DELT BANDED PULL
14X
14X
14X

AB ROPE CRUNCH
30X57
30X57
30X64

SUPERSET ROPE CURL
3 SETS (gewicht x reps vergeren)

UPRIGHT ROW (TOUW)
18X30
14X30
14X30

Nette shape hoor!

Als ik mij vandaag aan mijn geplande voeding hou (wat wel gaat lukken), dan kom ik voor deze week op een tekort van bijna 3500 kcal. Aankomende dagen eet ik in ieder geval op onderhoud. Hopelijk voel ik mij dan tegen het weekend weer iets meer de oude:p

Maar goed, het hoort er nu eenmaal bij. Ik heb momenteel ook wel wat meer stress dan anders dus dat helpt ook niet echt mee:emo: Een bedrijf opzetten EN verhuizen is ook echt een top plan. Oja en dan ook nog cutten:roflol::gek:

Ik overleef het wel hoor..

Laatst bewerkt:
Als ik mij vandaag aan mijn geplande voeding hou (wat wel gaat lukken), dan kom ik voor deze week op een tekort van bijna 3500 kcal. Aankomende dagen eet ik in ieder geval op onderhoud. Hopelijk voel ik mij dan tegen het weekend weer iets meer de oude:p

Maar goed, het hoort er nu eenmaal bij. Ik heb momenteel ook wel wat meer stress dan anders dus dat helpt ook niet echt mee:emo: Een bedrijf opzetten EN verhuizen is ook echt een top plan. Oja en dan ook nog cutten:roflol::gek:

Ik overleef het wel hoor..
Hahaha gaat fijn samen allemaal:roflol:

Veel bezig is minder tijd om te eten dus toch ook wel beetje positief voor je cut. :p

Puur uit interesse ; wat voor bedrijf ben je aan het opzetten?

Enne... zo te zien is Willem enjoying the view :eyebrow: :loony:

Puur uit interesse ; wat voor bedrijf ben je aan het opzetten?

Enne... zo te zien is Willem enjoying the view :eyebrow: :loony:
Een energie adviesbureau (zakelijk en voor consumenten). Mijn vriend was al een meer dan een jaar partner via een ander bedrijf, maar daar ging zoveel mis dat ik opperde dat wij dit zelf moeten doen. Het balletje is daarna gaan rollen en inmiddels hebben wij onze eigen belsysteem en een goede samenwerking met een tussenpartij uit Rotterdam. Ik ben mij vooral gaan richten op het creatieve deel en marketing. Ik ben de laatste paar weken druk bezig bezig geweest met het logo, de visitekaartjes, de website, de bedrijfskleding, marketing, contracten en ik ga ook de facturatie doen.
Ik heb eergisteren de vacature online gezet en inmiddels is er in ieder geval 1 geschikte sollicitant. Onze doelstelling is dat wij voor september 5 mensen in dienst hebben (zzp-ers, in de toekomst wellicht ook in loondienst) en per half augustus zetten wij de onderneming om naar een v.o.f. Dan stopt mijn ziektewet. Ca 2 juli gaan wij verhuizen (dan hebben wij ook een bedrijfsruimte), maar voor dit werk ben je geen fysieke locatie nodig omdat je zelf je klantenkring moet opbouwen. Het is daarom nu een beetje een gekkenhuis, maar het ook ontzettend leuk om te doen!

Ja Willem staat op een goede plek:roflol:

Klinkt ambitieus en het is wel echt iets van deze tijd.
Vermoed dat er wel aardig wat concurrentie zich in die markt bevindt, als ik tenminste zie hoe vaak wij gebeld/benaderd worden door allerhande energieboeren.
De warmtepompen, zonnepanelen en allerlei andere bespaartips vliegen je hier om de oren in ieder geval.

Klinkt ambitieus en het is wel echt iets van deze tijd.
Vermoed dat er wel aardig wat concurrentie zich in die markt bevindt, als ik tenminste zie hoe vaak wij gebeld/benaderd worden door allerhande energieboeren.
De warmtepompen, zonnepanelen en allerlei andere bespaartips vliegen je hier om de oren in ieder geval.
Klopt, daarom richten wij ons voornamelijk op het persoonlijk benaderen van potentiële klanten en het bouwen van een langdurige relatie in de regio. De bedrijven die puur gaan voor snelle sales blíjven niet lang bestaan.

Klinkt idd zeer interessant. Benieuwd wat jullie dit gaat brengen. Zal zeker een uitdaging worden maar niets zo plezant als een kleine business voor jezelf uitbouwen from scratch. Succes!

Terug
Naar boven