Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1. Ik deel deze mening. Toned, tanned en zeer naturel uitziend. Props to you @SP1988Wow! Dit komt wel erg dicht in de buurt van wat ik persoonlijk de mooiste shape bij een vrouw vindGeeft me gelijk nog meer motivatie om serieus verder te gaan haha

Wow! Dit komt wel erg dicht in de buurt van wat ik persoonlijk de mooiste shape bij een vrouw vindGeeft me gelijk nog meer motivatie om serieus verder te gaan haha
dank jullie wel+1. Ik deel deze mening. Toned, tanned en zeer naturel uitziend. Props to you @SP1988![]()
lief!dankje hill

Had ik maar zoveel spiermassa!Heb je nou gewoon een foto van @Skatermarvin gepikt?

(of een loopjongen...).Thanks

Een bedrijf opzetten EN verhuizen is ook echt een top plan. Oja en dan ook nog cutten

Hahaha gaat fijn samen allemaalAls ik mij vandaag aan mijn geplande voeding hou (wat wel gaat lukken), dan kom ik voor deze week op een tekort van bijna 3500 kcal. Aankomende dagen eet ik in ieder geval op onderhoud. Hopelijk voel ik mij dan tegen het weekend weer iets meer de oude
Maar goed, het hoort er nu eenmaal bij. Ik heb momenteel ook wel wat meer stress dan anders dus dat helpt ook niet echt meeEen bedrijf opzetten EN verhuizen is ook echt een top plan. Oja en dan ook nog cutten
Ik overleef het wel hoor..

Haha ja dat is een klein licht puntjeHahaha gaat fijn samen allemaal
Veel bezig is minder tijd om te eten dus toch ook wel beetje positief voor je cut.![]()

ALS ik het overleefWhat doesn't kill you, makes you
Je bent het levende bewijs![]()

You will. Yes you can

Een energie adviesbureau (zakelijk en voor consumenten). Mijn vriend was al een meer dan een jaar partner via een ander bedrijf, maar daar ging zoveel mis dat ik opperde dat wij dit zelf moeten doen. Het balletje is daarna gaan rollen en inmiddels hebben wij onze eigen belsysteem en een goede samenwerking met een tussenpartij uit Rotterdam. Ik ben mij vooral gaan richten op het creatieve deel en marketing. Ik ben de laatste paar weken druk bezig bezig geweest met het logo, de visitekaartjes, de website, de bedrijfskleding, marketing, contracten en ik ga ook de facturatie doen.Puur uit interesse ; wat voor bedrijf ben je aan het opzetten?
Enne... zo te zien is Willem enjoying the view![]()
![]()

Klopt, daarom richten wij ons voornamelijk op het persoonlijk benaderen van potentiële klanten en het bouwen van een langdurige relatie in de regio. De bedrijven die puur gaan voor snelle sales blíjven niet lang bestaan.Klinkt ambitieus en het is wel echt iets van deze tijd.
Vermoed dat er wel aardig wat concurrentie zich in die markt bevindt, als ik tenminste zie hoe vaak wij gebeld/benaderd worden door allerhande energieboeren.
De warmtepompen, zonnepanelen en allerlei andere bespaartips vliegen je hier om de oren in ieder geval.