XXL Nutrition

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt idd zeer interessant. Benieuwd wat jullie dit gaat brengen. Zal zeker een uitdaging worden maar niets zo plezant als een kleine business voor jezelf uitbouwen from scratch. Succes!
Ik denk dat het vooral lastig gaat worden om mensen te werven. De meeste mensen kiezen toch voor loondienst, ook al is er meer te verdienen als zelfstandige. Maar goed, daar zitten ook nadelen aan natuurlijk. Ik ben ook benieuwd hoe dit verder gaat! Ik pak sowieso zodra wij verhuist zijn het schilderen weer op, maar dat is meer een bijverdienste.

Heel mooie shape. Hoe komt het dat jij vorig jaar niet hebt gewonnen?

Deed je toen mee aan de contest? Kan het me effe niet meer herinneren...

Heel mooie shape. Hoe komt het dat jij vorig jaar niet hebt gewonnen?

Deed je toen mee aan de contest? Kan het me effe niet meer herinneren...

Ik heb vorig jaar maar heel even mee kunnen doen, daarna nogal wat ellende gehad op privé gebied. Het jaar daarvoor heb ik wel tot het einde mee gedaan, maar toen was ik 3e vd 4 vrouwen

Hoe kun je nog in de ziektewet zitten en een eigen bedrijf starten? Neem aan dat je ziekte geld krijgt? Bedoel dus meer mbt fraude en evt geld terug moeten betalen.

Wel spannend iets opstarten! Je wilt er geen baan bij doen voor x aantal uren pw? Just for de safe?

Hoe kun je nog in de ziektewet zitten en een eigen bedrijf starten? Neem aan dat je ziekte geld krijgt? Bedoel dus meer mbt fraude en evt geld terug moeten betalen.

Wel spannend iets opstarten! Je wilt er geen baan bij doen voor x aantal uren pw? Just for de safe?
Omdat het bedrijf nog niet op mijn naam staat en ik er geen geld mee verdien Je zou het nu nog als "vrijwilligerswerk" kunnen bestempelen. Pas na mijn ziektewet laat ik mij inschrijven als zelfstandige.

Ligt er natuurlijk aan hoeveel opdrachten er binnen komen. Ik kan aan de slag als als huishoudelijke hulp voor 10 bruto per uur (ca 15 uur per week), maar met 1 sale verdien ik al meer:p

Omdat het bedrijf nog niet op mijn naam staat en ik er geen geld mee verdien Je zou het nu nog als "vrijwilligerswerk" kunnen bestempelen. Pas na mijn ziektewet laat ik mij inschrijven als zelfstandige.

Ligt er natuurlijk aan hoeveel opdrachten er binnen komen. Ik kan aan de slag als als huishoudelijke hulp voor 10 bruto per uur (ca 15 uur per week), maar met 1 sale verdien ik al meer:p
Als zelfstandige in de thuiszorg (huishoudhulp) voor 10 euro? Dat is wel heel gek.

Onze zwarte (betaling niet huidskleur) krijgt al meer.

Als zelfstandige in de thuiszorg (huishoudhulp) voor 10 euro? Dat is wel heel gek.

Onze zwarte (betaling niet huidskleur) krijgt al meer.
Nee niet als zelfstandige! In loondienst. Vriendin van mij is daar momenteel aan het werk en krijgt het minimum loon.

• Like
Waarderingen: 040B

Oefff 10 euro is wel erg weinig zeg!

Oefff 10 euro is wel erg weinig zeg!
Pff ja en had bij het kadaster het dubbele.. maar ik besef mij heel goed dat ik met mijn RSI geen soortelijke baan meer kan doen en behalve in de fitness en voeding heb ik geen opleiding afgemaakt:p

Dit is in ieder geval wel iets waar ik mijn energie in kwijt kan! Het is in ieder geval heel leuk en spannend om iets helemaal op te bouwen.

Je hebt het vast ergens verteld, maar wat voor bedrijf ga je dan beginnen?

TRAINING!

Ik had gisteravond mijn lb training willen doen, maar ik kreeg migraine / Wel al flink wat kcals gehad, waardoor ik uiteindelijk op een surplus van +500 kcal zat. Ik was vandaag iig weer fit:)

BENCH
(ff kijken hoe dit bevalt in combi met legs)
20X20
15X30
8X45 @7
8X45 @7
7x50 @RPe 8,5 +5kg
Had ff zin om te verhogen:p Volgende training ga ik over op minder reps nmlk (5x5x50).

Lag niet helemaal lekker, maar wel fijn om weer 50 kg te hebben gebencht

SAFETYBAR SQUAT (NIEUW)
met pijn en moeite in het rek gekregen, maar het was gelukt:p Elke training ga ik dit iig ophogen...
10x30
10x40
10x40
10x40

HIP THRUST BANDED TRISET
15x
15x
15x

GHR (NIEUW)
15X
15X
15X

CALVE RAISES
15X35
15X35
15X35

BENCH PUSHUPS (CLOSEGRIP)
12X @8
12X
12X

PULLUP
2xbw

1e weer sinds maaanndeenn.. chinup lukt niet echt (ik voel dan mijn schouder nog).

Beetje een rommelige training zonder plan, voor de rest wel lekker getraind iig

Auwa.. Ff nee stemmen aub:hello:

Je hebt het vast ergens verteld, maar wat voor bedrijf ga je dan beginnen?
Haha ja, ff een deel gekopieerd
Een energie adviesbureau (zakelijk en voor consumenten). Mijn vriend was al meer dan een jaar partner via een ander bedrijf, maar daar ging zoveel mis dat ik opperde dat wij dit zelf moeten doen. Het balletje is daarna gaan rollen en inmiddels hebben wij onze eigen belsysteem en een goede samenwerking met een tussenpartij uit Rotterdam. Ik ben mij vooral gaan richten op het creatieve deel, de content en de marketing.

Zou als vrouw best slim zijn nee te stemmen, zekerheid van een podiumplaats ;p

Je kan het beste bij inschrijving vrouwen kijken. Ze willen de dames bij de heren in 1 contest duwen. En daar ben ik geen voorstander van. Duss als je nee stemt zou ik dat heel lief vinden.
Ooww dat heb ik helemaal gemist! Is wel een beetje appels met peren vergelijken.... andere kant snap ik wel dat er nogal weinig dames zijn.. dat is weer jammer!

Terug
Naar boven