darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SP heeft inmiddels een behoorlijke kennis qua programmeren en het in de praktijk brengen daarvan. Iets wat de meesten een stuk minder goed afgaat zodra ze zelf gaan lopen rommelen. Misschien wil ze wel een schema voor je maken!Ik blijf me verbazen...of eigenlijk inmiddels niet meer, maar toch...over jouw kracht! Die T-Bars zijn echt heel zwaar voor iemand van jouw lichaamsgewicht en je drukt ook aardig wat gewicht weg op de BP. Top hoor!![]()

Dankjewel!Ik blijf me verbazen...of eigenlijk inmiddels niet meer, maar toch...over jouw kracht! Die T-Bars zijn echt heel zwaar voor iemand van jouw lichaamsgewicht en je drukt ook aardig wat gewicht weg op de BP. Top hoor!![]()
Ik heb ze sinds een week weer in mijn schema, is iig wel een fijne oefening
Ik doe iig mijn bestSP heeft inmiddels een behoorlijke kennis qua programmeren en het in de praktijk brengen daarvan. Iets wat de meesten een stuk minder goed afgaat zodra ze zelf gaan lopen rommelen. Misschien wil ze wel een schema voor je maken!![]()

SP heeft inmiddels een behoorlijke kennis qua programmeren en het in de praktijk brengen daarvan. Iets wat de meesten een stuk minder goed afgaat zodra ze zelf gaan lopen rommelen. Misschien wil ze wel een schema voor je maken!![]()
Ik weet dat SP (raar om haar met een afkorting te noemen, maar goed...) veel ervaring heeft. Neemt niet weg dat het gewoon een sterke vrouw is, als je de gewichten bekijkt!Dankjewel!
Ik heb zelf totaal geen vergelijkingsmateriaal dus heb geen idee wbt de tbarIk heb ze sinds een week weer in mijn schema, is iig wel een fijne oefening
![]()

Nice! Ik ga ervan uit dat veel principes gebaseerd zijn op Scientific Principles of Strength Training in combinatie met je eigen ervaringen?Ik doe iig mijn best
Ik post binnenkort een powerbuilding programma.. ben het nog aan het finetunen, maar hij gaat er komen! (het is voor 95% klaar)
Wellicht zullen deze oefeningen bijdragen aan rehab and prehab
Ik heb ze ook standaard in mn programma...so far so good...
Ik denk wel dat je ze kent....alvast succes en veel sterkte!!
Yes! Het lastige nu vind ik om het vrij algemeen te maken. Het zal vooral voor een semi ervaren trainee geschikt zijn.Nice! Ik ga ervan uit dat veel principes gebaseerd zijn op Scientific Principles of Strength Training in combinatie met je eigen ervaringen?
). Alhoewel ik wel volgende week mee ga trainen met een vrouwenvoetbalteam in de regio.. dat betekent heel veel extra kcal verbranden!!
Uhu, ik vond rond de 69 ook prima! Ik stond voor de scooter nog op 69.5.. dat was ook te onderhouden toen.Voetbal; leuk! Daar zal je inderdaad ook al behoorlijk wat kcals mee kunnen verbranden.
Imo is een shape tusen beide foto's het meest optimaal.
Dan heb je toch enigszins duidelijke lijnen maar hoef je niet diep te gaan waardoor kracht en kcal-inname kelderen.
Met wat meer bewegen en kcals tellen (niet eens zo zeer snijden in het aantal kcals) kom je daar al denk ik snel.
Het is ca 25 min fietsen naar de sportschool. Ik ga sowieso 3 x met de auto (Ik train dan samen), maar ik kan de overige 3 trainingen natuurlijk gaan fietsen. Ik beweeg wel liever meer dan minder etenAls je lekker wil blijven eten ...das ideaal ..natuurlijk...dan ook meer verbranden...wellicht kan je wat cardio doen ....smorgens nuchter....of na je workout? conditioneel ga je dr mee op vooruit wat je ook merkt in je lifts.....(het moet ook wel in je agenda passen...offers...tja!!)

Ik ben benieuwd! En dan nog een coole naam bedenken!Yes! Het lastige nu vind ik om het vrij algemeen te maken. Het zal vooral voor een semi ervaren trainee geschikt zijn.
Doel was in ieder geval om een geautomatiseerd programma te maken met een volume en kracht blok.

Daar ben ik dan weer niet zo goed inIk ben benieuwd! En dan nog een coole naam bedenken!![]()

, dat heb ik allang af gezworen.Haha ja was te verwachten ookEigen schuld krijg je er van, voetballen, dat heb ik allang af gezworen.
Is meestal als je wat anders gaat doen wat je lichaam gewent is, ga je er voor boeten haha
En wat betreft spier verlies maak je eigen niet te druk en zorg dat je weer lekker opknapt, dan
komt de her opbouw van eigens weer, is goed voor je muscle memory.
In ieder geval vast sterkt en succes met de ingreep, komt goed![]()