AndroidHealthClinic

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Bezoekers in dit topic

Ik blijf me verbazen...of eigenlijk inmiddels niet meer, maar toch...over jouw kracht! Die T-Bars zijn echt heel zwaar voor iemand van jouw lichaamsgewicht en je drukt ook aardig wat gewicht weg op de BP. Top hoor! :thumb:
 
Ik blijf me verbazen...of eigenlijk inmiddels niet meer, maar toch...over jouw kracht! Die T-Bars zijn echt heel zwaar voor iemand van jouw lichaamsgewicht en je drukt ook aardig wat gewicht weg op de BP. Top hoor! :thumb:
SP heeft inmiddels een behoorlijke kennis qua programmeren en het in de praktijk brengen daarvan. Iets wat de meesten een stuk minder goed afgaat zodra ze zelf gaan lopen rommelen. Misschien wil ze wel een schema voor je maken! :)
 
Ik blijf me verbazen...of eigenlijk inmiddels niet meer, maar toch...over jouw kracht! Die T-Bars zijn echt heel zwaar voor iemand van jouw lichaamsgewicht en je drukt ook aardig wat gewicht weg op de BP. Top hoor! :thumb:
Dankjewel!
Ik heb zelf totaal geen vergelijkingsmateriaal dus heb geen idee wbt de tbar:p Ik heb ze sinds een week weer in mijn schema, is iig wel een fijne oefening:)
 
SP heeft inmiddels een behoorlijke kennis qua programmeren en het in de praktijk brengen daarvan. Iets wat de meesten een stuk minder goed afgaat zodra ze zelf gaan lopen rommelen. Misschien wil ze wel een schema voor je maken! :)
Ik doe iig mijn best:)
Ik post binnenkort een powerbuilding programma.. ben het nog aan het finetunen, maar hij gaat er komen! (het is voor 95% klaar)
 
SP heeft inmiddels een behoorlijke kennis qua programmeren en het in de praktijk brengen daarvan. Iets wat de meesten een stuk minder goed afgaat zodra ze zelf gaan lopen rommelen. Misschien wil ze wel een schema voor je maken! :)

Ik ben tevreden met mijn schema (zodra ik de sportschool weer induik in november) maar bedankt voor de tip :D Ik weet dat SP (raar om haar met een afkorting te noemen, maar goed...) veel ervaring heeft. Neemt niet weg dat het gewoon een sterke vrouw is, als je de gewichten bekijkt!

Dankjewel!
Ik heb zelf totaal geen vergelijkingsmateriaal dus heb geen idee wbt de tbar:p Ik heb ze sinds een week weer in mijn schema, is iig wel een fijne oefening:)

Heerlijke oefening! ;)
 
Wellicht zullen deze oefeningen bijdragen aan rehab and prehab
Ik heb ze ook standaard in mn programma...so far so good...
Ik denk wel dat je ze kent....alvast succes en veel sterkte!!

 
Ik doe iig mijn best:)
Ik post binnenkort een powerbuilding programma.. ben het nog aan het finetunen, maar hij gaat er komen! (het is voor 95% klaar)
Nice! Ik ga ervan uit dat veel principes gebaseerd zijn op Scientific Principles of Strength Training in combinatie met je eigen ervaringen?
 
Wellicht zullen deze oefeningen bijdragen aan rehab and prehab
Ik heb ze ook standaard in mn programma...so far so good...
Ik denk wel dat je ze kent....alvast succes en veel sterkte!!

Dank je!
Met name voor rehab in de toekomst gok ik! Ik heb afgelopen maanden mobiliteitsoefeningen moeten doen, maar helaas zonder resultaat voor mijn klachten (al is een goede mobiliteit natuurlijk altijd welkom). Ik zal sowieso de operatie weer bij de fysio lopen.
 
Nice! Ik ga ervan uit dat veel principes gebaseerd zijn op Scientific Principles of Strength Training in combinatie met je eigen ervaringen?
Yes! Het lastige nu vind ik om het vrij algemeen te maken. Het zal vooral voor een semi ervaren trainee geschikt zijn.

Doel was in ieder geval om een geautomatiseerd programma te maken met een volume en kracht blok.
 
Ik was ff terug te kijken naar oude foto's.. Damn, wat mis ik de shape op de laatste foto!!!

Links is halverwege januari. Ik was toen op mijn sterkst, maar met bijna 77 kg ook op mn zwaarst. Feitelijk zat ik toen aan een hoog BMI lol.

Rechts was 9 kg minder na een cut van 7 weken. Nog niet op mijn droogst, want na de buikgriep die ik kreeg na Marokko kwam ik zelf onder de 67 kg (voor heel even).

Inmiddels zit ik weer rond de 73 kg. Ik heb echt heel lang nog onder de 70 gezeten, maar sinds mijn scooter (sinds juni) is het toch echt flink opgeklommen en het blijft stijgen. Er staat bijna 2000 km op de teller, reken maar uit hoeveel extra kcal dat was geweest XD

Dat niet alleen. Vanaf maart? ben ik aan de pil. Ook nog 1 die anti androgeen is (in tegenstelling tot de mirena), dus het lag ook wel in de verwachting dat dit qua shape niet mee ging helpen. Ik heb het idee dat ik tov voor de pil net iets hoger in mijn vet% zit op gelijk gewicht, al is het vast geen gigantisch groot verschil.
Een andere optie heb ik (nog) niet.

Nu het weer slechter is fiets ik wel ietsje meer, maar ik wil niet nog een keer boven de 75 kg uit komen! Ik zit een beetje in een dubio. Weer cutten tot onder de 70 kg en proberen dit stabiel te houden tot volgend jaar.
Stabiel blijven tot volgend jaar (door wel te tellen) en weer eind januari cutten of gewoon focus leggen op gezond eten en meer bewegen! Dat laatste was ik al mee bezig, maar kom alsnog aan (Ik hou teveel van eten:p). Alhoewel ik wel volgende week mee ga trainen met een vrouwenvoetbalteam in de regio.. dat betekent heel veel extra kcal verbranden!!
Niet de reden waarom ik dat wil hoor:p

Oja de foto.. haal ik later weg..
 
Laatst bewerkt:
Als je lekker wil blijven eten ...das ideaal ..natuurlijk...dan ook meer verbranden...wellicht kan je wat cardio doen ....smorgens nuchter....of na je workout? conditioneel ga je dr mee op vooruit wat je ook merkt in je lifts.....(het moet ook wel in je agenda passen...offers...tja!!)
 
Voetbal; leuk! Daar zal je inderdaad ook al behoorlijk wat kcals mee kunnen verbranden.

Imo is een shape tusen beide foto's het meest optimaal.
Dan heb je toch enigszins duidelijke lijnen maar hoef je niet diep te gaan waardoor kracht en kcal-inname kelderen.
Met wat meer bewegen en kcals tellen (niet eens zo zeer snijden in het aantal kcals) kom je daar al denk ik snel.
 
Voetbal; leuk! Daar zal je inderdaad ook al behoorlijk wat kcals mee kunnen verbranden.

Imo is een shape tusen beide foto's het meest optimaal.
Dan heb je toch enigszins duidelijke lijnen maar hoef je niet diep te gaan waardoor kracht en kcal-inname kelderen.
Met wat meer bewegen en kcals tellen (niet eens zo zeer snijden in het aantal kcals) kom je daar al denk ik snel.
Uhu, ik vond rond de 69 ook prima! Ik stond voor de scooter nog op 69.5.. dat was ook te onderhouden toen.

Ik neig sowieso naar eerst tellen omdat mijn onderhoud ook anders is nu.
 
Als je lekker wil blijven eten ...das ideaal ..natuurlijk...dan ook meer verbranden...wellicht kan je wat cardio doen ....smorgens nuchter....of na je workout? conditioneel ga je dr mee op vooruit wat je ook merkt in je lifts.....(het moet ook wel in je agenda passen...offers...tja!!)
Het is ca 25 min fietsen naar de sportschool. Ik ga sowieso 3 x met de auto (Ik train dan samen), maar ik kan de overige 3 trainingen natuurlijk gaan fietsen. Ik beweeg wel liever meer dan minder eten:p
 
Yes! Het lastige nu vind ik om het vrij algemeen te maken. Het zal vooral voor een semi ervaren trainee geschikt zijn.

Doel was in ieder geval om een geautomatiseerd programma te maken met een volume en kracht blok.
Ik ben benieuwd! En dan nog een coole naam bedenken! :D
 
Huidige CMS (blijkbaar ook weer iets lichter nu)
72.6 kg
TAILLE 69.5
BUIK 84
GLUTES 98
B.BEEN 60.5

dit waren mijn cms begin dit jaar obv 72 kg (17 feb)
69/84/97/60
Vrijwel hetzelfde dus!!

Ik ga aankomende week alleen mijn voeding loggen (zonder te snijden).

Alhoewel ik zelf altijd zou adviseren om eerst je onderhoud te bepalen, doe ik dit zelf nooit! Vooral omdat ik vaak zzm wil starten zonder al energie in het tellen te moeten steken. Lijkt mij nu wel verstandig en ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoeveel ik binnen krijg nu.
 
Laatst bewerkt:
Beetje stil hier, maar heb ook een week amper kunnen trainen.

De voetbaltraining was ERG leuk maarrr ik was weer eens te fanatiek en heb een blessure opgelopen:/
Niet echt bijzonder, zal gewoon overbelasting zijn aangezien ik 1.5 uur lang sprintjes heb getrokken. Gaat elke dag beter, maar ik kon vorige week mijn been niet meer optillen zonder hulp:/ Nu doet het gewoon nog pijn. Zelfs benchen ging niet de dagen na die training dus mijn lijf was in shock.. enige positieve was dat ik mijn voetbal skills niet ben verloren en heb nog kunnen scoren ook!

Inmiddels sta ik op de wachtlijst voor een OP dus volgende week hoor ik wanneer etc. Ik moet iig 6 weken lang een mitella dragen en alleen de fysio mag mijn arm bewegen.

Ben al niet de breedste, maar heb zeker vrees voor spierverlies! Dat gaat nogal rap als je in een mitella zit namelijk. Dat wordt ff doorbijten word dus en ja... ik blijf mijn linkerarm gewoon trainen XD
 
Eigen schuld krijg je er van, voetballen :duh::clown::clown: , dat heb ik allang af gezworen.
Is meestal als je wat anders gaat doen wat je lichaam gewent is, ga je er voor boeten haha

En wat betreft spier verlies maak je eigen niet te druk en zorg dat je weer lekker opknapt, dan
komt de her opbouw van eigens weer, is goed voor je muscle memory.

In ieder geval vast sterkt en succes met de ingreep, komt goed:thumb:
 
Eigen schuld krijg je er van, voetballen :duh::clown::clown: , dat heb ik allang af gezworen.
Is meestal als je wat anders gaat doen wat je lichaam gewent is, ga je er voor boeten haha

En wat betreft spier verlies maak je eigen niet te druk en zorg dat je weer lekker opknapt, dan
komt de her opbouw van eigens weer, is goed voor je muscle memory.

In ieder geval vast sterkt en succes met de ingreep, komt goed:thumb:
Haha ja was te verwachten ook:p

Het idee om na de ingreep ooit weer "normaal" te kunnen trainen stemt mij ook wel positief! Maar goed, zo makkelijk bouw ik geen spiermassa... hoop indd dat ik dmv het spiergeheugen binnen no time alles weer terug heb.
 
Back
Naar boven